myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 30
累積人氣: 23598
 2008 年 5 月 11 日  星期日


母親ahh`今日快樂BA !?:; ( 好 難 -/\- )

母親節快樂拉`希望你以後都快快樂樂:; 開開心心:; 青春常註 :; 老如松柏 :N0N0N0)身體健康拉/\/\

呵x2:]今日有咩節目!?冇架,,尋日禮拜6就出左去食飯`食左勁多野- -個身飽到企吾直-口-仲落雨T!m-,-好彩搭的的番家^口^

就甘飽飽飽到屋企 :] 嘻*0*之後我就整左芒果爆癲嚕@@尋晚整今日訓醒有得食/\/\  幸福哇<3*

就甘整整整`用左333333包啫喱粉 2隻芒果 成罐淡奶 800ml既水 :]

撈撈撈 搞搞搞 加埋芒果就搞搞掂嚕@@

今日起身後就即食了 :]超正哇!`冇呃你架^口^最緊要送比媽媽拉`

THEN !UNCH就嗌左P!zZA HUT`勁大個批- -3個人食吾晒仲有5舊 :;食左D飯牙小食甘,,仲之超爆飽- -

岩岩食左一舊當TEA`P!zZA真係好飽肚-口-

Wo0`今日食到個肚好漲-口-

講真:;真係要狂溫MATH`話左溫,,但都冇溫-口-死!!愈諗愈驚- -

溫書-口-閃人嚕@@

2008-05-11 06:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 5 月 9 日  星期五


原來下個禮拜3要TEST MATH屎囉-口- :] 搞錯ahh`完全吾知囉-口-上堂聽D咩牙!?

哇<3`好彩今日晶x2講開姐-3333-吾該晒哇BAB!;; 莪曖尒-33333333-

呵x2今日番到去就EPA先`勁快上完- -夏令萬歲-3333-

DT x2;;講真`DT幾好玩`但次次我都做吾到D乜野囉-口-吾明自己做野點解甘慢 做得又樣衰`灰晒-_____-!吾中意上- -

GE0G :; TT 好煩`又無聊;;成堂吾知佢講乜`我D TEST有咩是實歸你是- -吾好意思嚕@@

CH!N;;張張冇番`正爆*0* M!SS 關代`又要做野- -好彩做完書之後有做CL炸- -CL堂就收拉`

你話我醒吾醒拉-\/-!

!UNCH:;次次都豬豬食`吾中意佢D食相囉-口-點解可以食到甘喎!?你個口同個肚咩做!?

飲到成肚水上ER0`0K好玩-\/-

有比賽:; YES!我地屢敗屢戰`最終有{ -33 }分既佳績`

我勁舉勁舉:;死都要追到負分新紀錄`YES!-]K0左`

勁拉`-33分喎:;吾洗多謝我-!] 但千其咪打我-口-   { 閃!!}

甘呢放學就番團契{ TT叫番`咪番囉-口-呵x2}

0K拉`遲左小小入去,,搞到坐男仔果到-口-

譚太佢勁野-333333-仲之冇時冇刻彈句打嚇親人囉-0-但好好笑`

超GAG-\/- 好好的一天哇<3`

番到屋企飲魚s!R請班籃支雪碧zer0`正唷*0*THz 魚s!R了/\/\

禮拜333的TEST子`死得了-口- 從來吾知要TEST`點算/3333333333\

肥佬- -點算!? 咪嚇我哇<3

B!EsS ME BA! :]

 

2008-05-09 05:45 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 5 月 7 日  星期三


呵x2`好耐冇打日記嚕@@但吾代表你地吾留CM哇<3`

甘呢`呢個禮拜就00KK甘拉`調左位ahh`去到窗口位甘遠- -太差拉-,-

唉唉`人地不知幾鬼死想同肥CHAN坐`最緊要係門口位超爆正囉-口-屌`坐到6月中- -

甘姐話學期尾拉BAB!- -命苦`

唉唉-333-格離既係姚科豬-口-佢呢個女人,,仲姣過我-33-(我甘MAN`大把人姣過我呢.\/.)

佢呢條令女- -唉,,佢呢條擦鞋婆.\/.牙s!R講一句,,佢就勁跟人口水尾- -煩到嘔-口-

豬豬*0*我好掛住佢唷!-}     打番之前D先 :]

M0N :]  冇野好打`同豬豬的最後一DAY /33333\

TUES :]調位同KA!子坐- - 寸佢`爽-V-跟住就甘甘甘拉都係 ,,MUS時睇D勁無聊既碟- -都吾好睇既- -

WED :]今日就勁囉-口-有班籃睇`係大哥哥們的-0-6B同6C`

落到去勁爆熱囉-口-原來真係要帶姐架-0-晒到你嘔ahh`去到臭左-口-諗住坐D{等}點知去左人地地頭- -Mr.LeunG糾正我地回歸祖國`果時臭臭地囉-口-

一開波6C就領先`不過我支持既6C就打不死架嘛.\/.第二節就好貼`貼到去第4節陣仲平手囉-口-

超激烈囉-口-貼到乜甘-口-24比24`打加時,,

哇-口-6C先叫勁嘛-V-5分中都拋到人12分喎-口-36比24牙`

勁激烈囉,,勁嗌勁嗌`超支持6C既-\/-

G00D J0B 哇 食 屎 :]呵x2

2008-05-07 06:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless