myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 8
累積人氣: 23609
 2008 年 5 月 2 日  星期五


今日勁爆攰哇:]今早10點11點到就去左富善打兵乓波 :;我係吾識打架`去到係玩滴達仔^口^

講明先`我係去搞亂檔xDD`去到見到黎宇軒同Y0`主席anD牙嬸係到打波`[3] P [1]`超勁囉-0-

去到打左1陣就超熱拉-0-D人未黎就去埋人地張枱到打`超正ahh`打到不似人形^3333^

人地奧運傳聖火`我地都做運動支持囉^口^超爆正ahh`打到吾知點講好囉-0-希希豬超爆勁囉-0-

我勁打落地下`仲之就勁熱拉`又勁落對面場,,都吾知D人有冇話我地嚕@@後面佢地黎左個女仔`仲勁囉-0-[7] P [1]

甘打到12點到又去左Y0果場到`睇左一陣就走嚕@@

THEN去大快活食左杯雪糕-_____________-小到嘔`3個人等晶一個食飯`

1點幾到去大中車站會l0 W!NG`之後又HEA下HEA甘搭的去左大埔公業村`

果司機幾好人ahh`20.9收我地20等我地好計D`THz`

之後我漏左部電話係的士到囉-0-嚇死人`打番電話`第一次冇人聽-0-驚到我ahh-0-

跟住再打`佢終於聽嚕!口!佢又勁好人甘兜番黎比番部機我^口^今日出路遇貴人了^____________^

古吾到呢D野都會發生係我身上-0-超驚險,,下次著短褲吾擺落褲袋到拉`嚇死我-口-

多謝晒司機叔叔^_________________^!

甘呢去到根本係門口到影下相就走囉-0-去黎都吾知做乜-0-勁無聊`

THEN用左成個中行番出去海濱`晒時間呢BAB!`行到我想死囉-口-去到又玩D低能野`玩左一陣又去左回歸塔`

去完回歸塔又去左玩多一陣`如是者低能左好耐囉-口-冇面的說:]

甘呢低能到4點到就走人`行左一陣去番大中 :;D冷氣勁爆涼`s0 G00D :]很幸福的說`

THEN就行下行下行左去大中買左D野就番家`此終都係食左個下午茶-0-行到CPU又見到范同學`

番到黎隻腳攰到我想嘔-口-超爆攰ahh/3333333\但又勁好玩喎`

甘既一日又幾好玩喎^口^

仲之驚險低能+好玩-0-

番到黎頹到我想嘔-口-0rz!

2008-05-02 07:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 4 月 30 日  星期三


神牙求求讓我死:]-__________________-!

頹人v_____________v`很煩呢!*這叫空虛的日子:] 對BA!?

報告行蹤;;;

今天是星期三::天氣很好:;[ 不知道拉 ]-______________-!氣溫濕度---不詳`

中屎:;睇D 0K低能既P0WERP0!NT`其實係超低能囉-0-D聲`好想打爆部腦-____________-

中文:;又係張張堂`黑人憎的佢又係到寸下人`吹下水`講下廢話-________-

VA x 2:;何太堂`諸多阻滯`左Q住晒-,-畫幅畫;;呆了-0-

MATH:;教!NDEX`超差:;吾明囉-0-廢是做數-______________-

H!ST:;教打蕉喎-0-甘咪打蕉囉v__________________v打打打到食!UNCH`

次次肥CHAN都同我地一齊食了`

WHY WHY TE!l ME WHY!?

週會D辯論好激好型好好睇-0-D人超GaG`有D KA! KAI地`F.2好野*屈機喎-V-

呵呵:]F.2屈晒F.3嚕@@

之後F.1的演講`我地班!D既心x2拎左亞軍:;

呵呵`好野-_______________-

HEA左甘過左111111堂`好無聊:;

放學白白行左勁多樓梯`算-,-做好是囉-0-

之後睇班籃`今日總決賽嚕@@

首先係男初:;2C對2D   *

想當次2C點屈我地班機法-0-無法難忘拉-_______________-s0我係極吾支持2C的`

本人是支持2D的`YAYA`贏左2C喎-0-太好了`

s0一山還有一山高`比人屈番機轉頭嚕@@幾好睇:;入一球追一球`拋左人地幾球贏波^______^公囍師父仔/\/\

甘呢就到女初嚕@@我地SUP 2B嘛!`不過吾緊要嚕@@輸左DD姐`你地好勁拉!:]

不過下年就冇得打初嚕@@NEVER M!ND *IT'S 0K拉^______________^

之後到女高`F.3贏左`勁喎-0-

蘇S!R都會GAG`佢都識笑!?仲有酒粒T!M,,哈哈-333-好好笑囉-0-

甘呢就公囍以上各班拉`

夜晚去食飯`嗌左4隻鮑魚`1人1隻:;

0K好食拉`夠我買成200支珍B0豬囉-0-

好彩吾係我比$$$$$$$$$$$姐`-V-

THz媽子AND爸子了`

頹的一天END:]

甘勤力打都吾留CM<3`恨你/333333333333\

2008-04-30 10:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 4 月 29 日  星期二


13歲的第2222天`我雖老了11111歲 :]可是我很青春的^________^

今天班籃比賽嘛 :]我的生日願望是希望班籃能排除萬難 :]可是,,到4444強就卻步了`

冇所謂BA !*我們贏了回憶 :]對嘛!?

但怪的都是自己`我失了很多球 :]很多機會都射失了`他們是F.2的又如何!?起射的機會都失了很多嘛!?

都怪自己了`都不知道應否站在球場上.___________.12;2 -[ 好似仲吾止T!M ,,但我記得係甘囉 ]-

很屈機`2222個是籃球隊的,,其實果個都好似係籃球隊架 :]-0-屈機- -

一開波人地就入左`THEN我地追番11111球`

打打打`入入入,,都係人地入- -

就甘捱左15分鐘`完場了/333333\

對自己的表現超失望*廢系是我 :] 超想去自閉`都吾敢同!D講野了-0-

很謝謝K!UP0幫我拎左支水哇<3`很好的Babiiiiiii`THz ahh`

輸波`喊左小小,,失望的表現 :]正常的!*冇是`吾洗擔心/\/\

真係冇是`有小小不滿意姐,,好快就冇是 !-

我是打不死的-V- :]

之後就謝謝各位的關心拉`!D們,,希望你地吾好怪我地拉!-

我地贏左既回憶係值回票價的 :]希望你地明白BA!*

可是我們的錢$$$$$$$$$$   -------------------------怎麼辦!?有得拎嘛 /333333\

想起!D贏得的回憶`冇甘失望了 :]希望各位都明白和分享到這囍悅BA/\/\

謝謝你們一直以來的關心及打氣哇`很感激哇<3`

不過,,最後都要講一句S0R!拉`

!D的男女子班籃就此完結了 :}但我們的回憶卻無休止,,KN0W !?

♥♥我愛!D♥♥

我食左個波餅-----------不過2B的人好好`有走黎問我 :]

2B加油BA!*睇好你地架`你地真係好勁 :]贏左係抵你地架!!

2B都加油BA!*

2008-04-29 06:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless