今日勁爆攰哇:]今早10點11點到就去左富善打兵乓波 :;我係吾識打架`去到係玩滴達仔^口^
講明先`我係去搞亂檔xDD`去到見到黎宇軒同Y0`主席anD牙嬸係到打波`[3] P [1]`超勁囉-0-
去到打左1陣就超熱拉-0-D人未黎就去埋人地張枱到打`超正ahh`打到不似人形^3333^
人地奧運傳聖火`我地都做運動支持囉^口^超爆正ahh`打到吾知點講好囉-0-希希豬超爆勁囉-0-
我勁打落地下`仲之就勁熱拉`又勁落對面場,,都吾知D人有冇話我地嚕@@後面佢地黎左個女仔`仲勁囉-0-[7] P [1]
甘打到12點到又去左Y0果場到`睇左一陣就走嚕@@
THEN去大快活食左杯雪糕-_____________-小到嘔`3個人等晶一個食飯`
1點幾到去大中車站會l0 W!NG`之後又HEA下HEA甘搭的去左大埔公業村`
果司機幾好人ahh`20.9收我地20等我地好計D`THz`
之後我漏左部電話係的士到囉-0-嚇死人`打番電話`第一次冇人聽-0-驚到我ahh-0-
跟住再打`佢終於聽嚕!口!佢又勁好人甘兜番黎比番部機我^口^今日出路遇貴人了^____________^
古吾到呢D野都會發生係我身上-0-超驚險,,下次著短褲吾擺落褲袋到拉`嚇死我-口-
多謝晒司機叔叔^_________________^!
甘呢去到根本係門口到影下相就走囉-0-去黎都吾知做乜-0-勁無聊`
THEN用左成個中行番出去海濱`晒時間呢BAB!`行到我想死囉-口-去到又玩D低能野`玩左一陣又去左回歸塔`
去完回歸塔又去左玩多一陣`如是者低能左好耐囉-口-冇面的說:]
甘呢低能到4點到就走人`行左一陣去番大中 :;D冷氣勁爆涼`s0 G00D :]很幸福的說`
THEN就行下行下行左去大中買左D野就番家`此終都係食左個下午茶-0-行到CPU又見到范同學`
番到黎隻腳攰到我想嘔-口-超爆攰ahh/3333333\但又勁好玩喎`
甘既一日又幾好玩喎^口^
仲之驚險低能+好玩-0-
番到黎頹到我想嘔-口-0rz!