myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 40
累積人氣: 23641
 2008 年 4 月 24 日  星期四


WE ARE N0T RUBB!sH  !*=] KN0W!?`

HEY=!] 黎左留個CM*0K!?;;

P!z`28號大晒`;] 小妹我滴生日`莪又老左11111年嚕@@

旦又青春左^3333^留CM再打過=]!

2008-04-24 06:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 4 月 18 日  星期五


聽住`我地!D係吾會比人打倒架!!!!`

理得你地點講-333333333-就連第1111場甘冇信心旦都W!N到了`我地仲會驚D咩!?

什麼批評 我地會甘易比你地打冧嘛!?好笑-\/-

最冇信心既比賽都K0了`跟住既無論點我地都會盡力打`

!D吾係廢架`我地個個人都勁努力去打波`真係超爆辛苦囉!!`我地真係勁爆攰囉-0-

旦我地所努力既係冇白廢到`呢D野係有成果架,,

講真`我地!D女籃根本冇理過比賽`前1111111日都仲未太識驚`因我地根本係打定晒輸數`

旦番到家後就真係淆底了`女初係禮拜444444比賽`!D第一場對!E`冇諗過會W!N,,

到左比賽果日`PE堂就真係認真了*我真係要努力甘打好比賽`當時目標都係破旦就算BA-,-

放學後就真係要打比賽拉`我真係超吾想著果件臭PE 3333333囉`

我未著過111111111件甘臭既33333`上完PE堂仲要噏埋係個袋到-,-真係幾想嘔`

到比賽拉`真係好緊張,,旦好快就吾理三七廿一`盡力甘打好場波`

THzZ G0D滴`我入了222222球 總算為!D拎了4分

真滴要謝謝傳比我滴藍采妮0r希希豬`當時超亂 根本留意吾到,,

U KN0W!?你地真係好重要`冇左你地 !D就吾同左樣拉.\/.

沒有了你們`支持也小了`士氣也沒有那麼高漲了EVERY0NE !S THE  IMPORTANT 0ne`

男士們`U KN0W?!果日我真係好憎你地`因為PE堂,,搞到比吳S!R鬧`係比賽前一刻我係111111D都吾敢接觸吳S!R`

我真係超憎你地`旦我聽到你們滴打氣聲`還好你們也是關心!D滴`番到屋企`心情好多了`

所有野`我諗通了,,咩都係吳S!R你講晒`小題大做 什麼態度差`吾該你搵過好D既理由`諗到個合理D既先黎再鬧我牙笨-,-

吾該你拉`甘大聲講野`嚇到我個心跳出黎甘囉吾該-0-你查清楚先好黎嘈我`

你係查得一清二楚先好ahh`否則就請你收拉`嘈嘈嘈`牙S!R大晒牙!?我大把理由駁你囉`

態度差?!我有N甘多個理由可以講ahh`你係聽就坐定定`

尼件是`冇人需要負責任  你係要小題大做`甘就吾該你聽清楚晒我既理由`吾係就咪甘快係到放屁.\/.嘈鬼死晒`

好!!!就講番班籃既野`

禮拜33333333333

係男初比賽`!D又對!E { 男係甘女係甘`可以叫有緣嘛-,- }

其實由頭到尾都冇諗過我地班會W!N-,-去睇都只不過吾想!D甘樣衰-,-

點知`上半場竟然9;2/4{ 吾係好記得拉 }

總之就嚇親我囉-0-真係勁古吾到`

之後就愈打愈H!GH了`{佢地}!E既勁追`

完場前1分鐘`12;11{!D落後1分 }

就係果陣`吾知邊個入左ahh`13;12`反超1分ahh`成班人顛左甘款^33333333^

就連電視劇既橋係班籃都有得睇`冇野好睇得過拉BA!?`什麼完場前1分鐘反超前`古吾到我可以親眼見證住`

睇比賽既人心情都超起伏`未試過甘緊張-,-不過只係W!N 1分`

男仔 請好好加油BA`

禮拜4444滴女初比賽`W!N了  很開心`也不多講了`

但我好想講S0R既係`

我射失左D罰球囉-0-我晒左拎分既機會ahh`係晒晒牙`好對吾住牙/3333333333333\

對吾住ahh`\33333333333333333/

呢場波`我好開心  由冇諗過會W!N到W!N左10;2`學到好多野`

!D`我地係吾會比人睇死`理得人地點講好.\/.我地係證明到比佢地睇`

團結  係勝利既動力`好開心可以睇到!D同學既投入`努力,,

所以人都係愛!D架`就算人地吾明吾緊要`只有!D同學先真正感受到;;無悔了-U-

打不死滴  就是我們!D`我地根本冇為過D批評而發火`聽左  等於冇聽`

記住`!D滴努力係!D同學感受到滴`下一場  就做好自己BA`

!D班籃`主會與你同在  所有榮耀`我也歸於神;;

下一場比賽`我地係絕絕對對吾會放鬆`

未到完場`我地既鬥心依然係旺盛架!!!!!!!!!!!!

1D`靠你地既支持拉`

♥ 莪曖尒! D ♥

2008-04-18 05:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 4 月 14 日  星期一


HAP! B.DAY T0 哥`

19歲生日快樂哇<3`睇我後生你幾多-333333-

今年你收到份好好既生日禮物拉BA!?`

我地成家都以你為榮哇/\/\哥他6666666666月底可以去北京同西安考察航天科技`

得40個有得去`仲有N甘多名校生@@古吾到你入到ahh`係全@@

最緊要既係吾洗$$$$$$$哇<3`1111111個禮拜去西安AND北京都吾洗$$$$`

呵`玩得開心,,買手信都買得開心拉-\/- { 奸 笑 中 }

總之你好叻仔哇-33333333333-生日快樂拉/\/\`

今日考PTH`吾係好難姐-33333-不過都有N甘多錯拉-,-

s0 S!R監堂囉-0-勁有殺氣囉`成班嗲都吾敢嗲多句-,-真係勁爆恐怖囉`慘T33333333333T

仲有囉`我完全吾知今日要默書囉-0-仲係背默牙P街`好彩!S堂肥CHAN講話要默`

9秒9拎出黎狂咪書`係甘溫溫溫,,希希豬都話我自閉甘溫書-33333333-好學生嘛-UUUUU-

好彩係LUNCH後默炸-0-!UNCH陣番左家拎本HW A`吾記得帶,,

可惜我地班未到!UNCH T!ME都吾會收齊D功課-,-想扣我分`難拉-\/-,,益晒`

不過升到高F0RM再甘就比人鬧到嘔電了-_______________________-`

ANYWAY`HAP! B.DAY T0 哥子`

生日果日有2222222個TEST ahh`EPA又要狂咪嚕/3333333333333333\

點解我生日都仲要溫書喎/333333333333333\`好彩地我後生過張海琳11111111111個禮拜`

我青春過你咖婆婆`

 

2008-04-14 04:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless