LAST DAY IN 1D*..♥♥
1年就甘過去啦~~是好是壞也過去啦`1D(6)張紫怡也是一個歷史罷了..
在我眼中..開學禮就好似岩岩發生左冇幾耐,,之後F.1又完結啦*人生真係幾化學下`
下年F.2,,好快又升到上F.3..F.4::; 時間 你話過得幾快`
留係CPU既時間就甘就小左一年`6年 好快就過去..如果每年都好似今年甘樣過`我諗我一定會後悔!!
後悔冇做好每一樣野` 魚SIR..真係好多謝你ahh!!
以往我都總會對自己既班主任有咩不滿..但你係第一個 我對佢係冇一點不滿既老師`可能你真係教得好好`
你呢個老師真係做得好好..上堂又冇悶GaG.\/.我覺得悶係因為自己唔識做數 數學差都吾係因為你教得唔好`只係自己既問題..你呢個老師真係好正@@
邊個比佢教到真係三生有幸` 佢真係一個幾好既老師` 唔識愁冇GaG@@
好啦`講番結業禮..唉~~好遺憾@@冇獎`
但仲為之激死我既係......中文差一分就有啦P街`
呢1分`要拎話甘易啦`默書默高2 3分就拎到啦`聆聽卷拎多1分都有啦!!屌..就係因為比佢扣左好多錯字分搞到甘..
我真係勁爆想爆粗囉-口-數學就唔達標姐 家政就B-..但如果中文係225就有啦`P街的是我只有224-___________-!!
算..過去了過去了`可是最後一天超不爽的就是這個呀我頂爆你個肺-口-/333333333\
4大癲王們..♥♥公囍你們唷/\ /\*成績都很好`每個都有獎 可只有我一個沒.______________.!!T3333T
最後一天還是有失落的感覺`不過很為你們開心/\ /\*我有3個甘勁既FD真係好自豪!!
或者今次係我一個下年F.2奮鬥既目標啦!!可是我倒是沒太大的信心4大癲王都能踏上頒獎台`你們3位記住要努力@@
不過重要既係4大癲王既精神....打不死的癲婆.\/.
下年F.2..不知道會變成什麼模樣了.333333. 前路 還是要靠自己努力!!* .
同志們 努力唷!!!!..
派左成績表` 下學期有進步..不過數學還是低過平均-__________-!!其實很無奈-口-
不過今次可以成績接受.. 不過講起都係有D唔鋸- -我頂!!
算算算..唔再諗.3333333.
下學期總算有個8字頭- -只是岩岩好80.42,,不過有8字我滿足啦~但全年都係7字頭- -79.38 ::;
算啦`下年KEEP住唔好再退步就得啦!!
公囍晒1D各位同學..你們真的很棒!! 超高分.\/.F.2加油呀!!
不過也好..讓我有一個目標`不知道能否KEEP IT ON?
F.2 F.2..希望是一個充滿鬥志的F.2吧!!
鄧卓賢- -痴鬼線-口-呢個資優兒童拎左6科分科獎-口-我想問..你係咪有病架?
6科呀!!救命/3333333\點解你可以勁到甘?從來冇見過人拎過6科分科獎`雖然我今年先讀.\/.
但史無前例的一個出現在1D` 身為1D的我真係覺得好自豪..
鄧卓賢`我們可要謝謝你了!! 你...真係勁到嘔-口-" 全年平均分90分..有冇人見過甘勁- -?
好啦~~下年牙哥都AL嚕@@而家佢都開始溫書`也好..甘我就玩小D`溫多D書BA..
AL加油啦牙哥.. 你真係要比心機D溫`知咩是啦你?
AL成功呀..哥!! 努力 努力 努力!!!
期待著F.2的新生活` 我不再是F.1仔拉^_______________^..
SAY BYE T0 1D`
回憶是在心裡*
你們是我的星光*留著眼淚陪我成長:;