myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 22
累積人氣: 23590
 2008 年 7 月 15 日  星期二


@@終於打到嚕 :: 好Q悶牙呢排.33333.

尋日去註冊`痴線v___v!好鬼死熱囉-口-番到去就註冊買書甘啦`

超@@真係帶吾夠$$..估吾到D書黎左甘多-0-*失策失策::]

甘買書又買下暑期作業啦..買完走人::;唉~好鬼死重-口-

抽到我博頭好酸好酸`酸左好耐先冇乜野`唔通我真係老左- -?

番到家就真係熱嘔-口-之後又冇野做啦`

夜晚就包晒D書嚕@@又做左DD中文暑期作業`其實係抄xD

甘多野搞`冇甘好心機..  暑假真係好悶下-口-

始終不能相信中一就這樣過了,,太快了吧!?

想去補數學::;

2008-07-15 11:33 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 7 月 12 日  星期六


LAST DAY IN 1D*..♥♥

1年就甘過去啦~~是好是壞也過去啦`1D(6)張紫怡也是一個歷史罷了..

在我眼中..開學禮就好似岩岩發生左冇幾耐,,之後F.1又完結啦*人生真係幾化學下`

下年F.2,,好快又升到上F.3..F.4::;  時間  你話過得幾快`

留係CPU既時間就甘就小左一年`6年  好快就過去..如果每年都好似今年甘樣過`我諗我一定會後悔!!

後悔冇做好每一樣野` 魚SIR..真係好多謝你ahh!!

以往我都總會對自己既班主任有咩不滿..但你係第一個 我對佢係冇一點不滿既老師`可能你真係教得好好`

你呢個老師真係做得好好..上堂又冇悶GaG.\/.我覺得悶係因為自己唔識做數 數學差都吾係因為你教得唔好`只係自己既問題..你呢個老師真係好正@@

邊個比佢教到真係三生有幸` 佢真係一個幾好既老師` 唔識愁冇GaG@@

好啦`講番結業禮..唉~~好遺憾@@冇獎`

但仲為之激死我既係......中文差一分就有啦P街`

呢1分`要拎話甘易啦`默書默高2 3分就拎到啦`聆聽卷拎多1分都有啦!!屌..就係因為比佢扣左好多錯字分搞到甘..

我真係勁爆想爆粗囉-口-數學就唔達標姐  家政就B-..但如果中文係225就有啦`P街的是我只有224-___________-!!

算..過去了過去了`可是最後一天超不爽的就是這個呀我頂爆你個肺-口-/333333333\

4大癲王們..♥公囍你們唷/\ /\*成績都很好`每個都有獎 可只有我一個沒.______________.!!T3333T

最後一天還是有失落的感覺`不過很為你們開心/\ /\*我有3個甘勁既FD真係好自豪!!

或者今次係我一個下年F.2奮鬥既目標啦!!可是我倒是沒太大的信心4大癲王都能踏上頒獎台`你們3位記住要努力@@

不過重要既係4大癲王既精神....打不死的癲婆.\/.

下年F.2..不知道會變成什麼模樣了.333333. 前路  還是要靠自己努力!!* .

同志們   努力唷!!!!..

派左成績表` 下學期有進步..不過數學還是低過平均-__________-!!其實很無奈-口-

不過今次可以成績接受.. 不過講起都係有D唔鋸- -我頂!!

算算算..唔再諗.3333333.

下學期總算有個8字頭- -只是岩岩好80.42,,不過有8字我滿足啦~但全年都係7字頭- -79.38 ::;

算啦`下年KEEP住唔好再退步就得啦!!

公囍晒1D各位同學..你們真的很棒!! 超高分.\/.F.2加油呀!!

不過也好..讓我有一個目標`不知道能否KEEP IT ON?

F.2 F.2..希望是一個充滿鬥志的F.2吧!!

鄧卓賢- -痴鬼線-口-呢個資優兒童拎左6科分科獎-口-我想問..你係咪有病架?

6科呀!!救命/3333333\點解你可以勁到甘?從來冇見過人拎過6科分科獎`雖然我今年先讀.\/.

但史無前例的一個出現在1D` 身為1D的我真係覺得好自豪..

鄧卓賢`我們可要謝謝你了!!  你...真係勁到嘔-口-"  全年平均分90分..有冇人見過甘勁- -?

好啦~~下年牙哥都AL嚕@@而家佢都開始溫書`也好..甘我就玩小D`溫多D書BA..

AL加油啦牙哥..  你真係要比心機D溫`知咩是啦你?

AL成功呀..哥!!   努力 努力 努力!!!

期待著F.2的新生活`  我不再是F.1仔拉^_______________^..

SAY BYE T0 1D`  

回憶是在心裡*

你們是我的星光*留著眼淚陪我成長:;

 

2008-07-12 12:30 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 7 月 10 日  星期四


-333-今日都仲係落雨囉-口-唉~~5點幾都起左身..訓吾番啦;;

番到學校都超爆大雨囉-口-原來都有幾多人冇去下喎-0-..等到9點先有得出發- -

第一架車出發`都吾知搞咩搞甘耐-口-去到仲落雨囉頂- -"入左場之後就行行行`

真係超爆冇M00D囉開頭`痴線!!落雨囉-口-

後尾就第一時間搭纜車`有小小淆.\/.真係好高下xD,,

THEN換衫後就玩左果個咩咩韆鞦`落住雨玩搞到濕鬼晒.3333.

又玩左果個太空摩天輪-口-哇- -"呢個真係嚇到我死-_________________-!!

360度垂直甘轉`超爆高+超爆驚+超爆暈..呢個真係超級勁爆鬼死甘恐怖`轉到我鬼死甘暈囉-口-

後尾暈下暈下甘玩左滑浪咩船`哇..衝落黎果下勁得人驚..好彩第一次冇乜點濕晒`

之後玩過第二次就濕晒囉-口-

但落勁大雨囉-口-之後又玩多次個太空犘天輪..我都吾明甘恐怖點解都仲要玩-口-

今次坐後面..冇甘驚`但都好驚/333333333\ 超刺激囉-口-上到去最高果下- -

呢個真係好恐怖-_________________-!!

之後又玩多次果個船..wo0^口^跟住就勁囉xD

玩果個夏水禮`痴線-口-一入到去都已經特登整濕你..

果D人真係賤得黎又GaG.\/.呢個真係勁好玩囉^________________^!

成班人係到玩水..玩到濕鬼晒`真係超HIGH超好玩`D男仔又拎膠袋裝水黎淋我地..真係超爆好玩!!

後尾玩左幾耐下先走人`走果時我仲順便洗一洗埋個頭佢xD..

但換衫陣先悲哀/33333333333\底衫FU都濕晒/3333333333333\都冇得換,,

換番CPU套校服之後`唉~~底衫FU濕到冇人有- -

仲有對鞋好似著左等於冇著- -根本係踩水-口-成身濕到冇人有,,沖涼都吾知有冇甘濕-口-"

好慘好慘`之後就去玩觀光果個摩天輪`爆淆底!!超高-口-

玩咩先正呀@@海盜船`我前面條友先正@@欣賞我甘識嗌!!之後佢數123`我就嗌..佢數123我又嗌,,123又嗌123又嗌123又嗌..........  .\/.

超好玩呀條友`冇見過人吾驚人大嗌不得止仲好欣賞T!m@@超過癮呀!!海盜船真係好好玩@@

後尾本來諗住玩多次韆鞦架..妖!!D大陸人超賤囉-口-勁打尖又左住晒D位,,

明明我地有得玩架`搞到冇囉-口-之後仲搞到我地要捐出去先走到人T!m囉-口-

果時都夠中啦!!嚇到我地呀`搭正過DD先搵到出口上埋車@@

仲有..果個歐x娜超賤囉@@黎正賢就慘D`搵錯左出口姐..甘人地都夠慘啦`

我地要等佢都冇出聲`佢係話人冇腦定吾知點`仲之對學生態度超爆勁鬼死差囉-口-

黎同學都好慘下囉-口-

唉~~成身濕住番到黎勁想嘔/333333333333\

夏水禮一定要帶底衫FU去呀!!

♥♥夏水禮    ♥♥海盜船
♥♥夏水禮    ♥♥海盜船
♥♥夏水禮    ♥♥海盜船
♥♥夏水禮    ♥♥海盜船
♥♥夏水禮    ♥♥海盜船
♥♥夏水禮    ♥♥海盜船
♥♥夏水禮    ♥♥海盜船

超正ahh@@

 

2008-07-10 10:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless