| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
(哇我好勤力打qz啊:D)
唉LS淪落到用蠟筆油手甲 好令咖gel甲xd 鄭文軒好多法寶...
英文ms yip發威. 唉,D人咁冇反應 mf點搞??
下星一唔上台! 吼 仲有,呢排上econ都好精神~
小息食牛丸>333< 媽數痴線冇題識-3- 竟然咁樣教完...... 傻的!
轉堂好似玩blueD頭髮 勁長..... 仲有....噴佢支香水XD 開頭噴係diary到,勁香..>w<
好中意寫diary~~好香啊啜啜啜耶耶耶 之後諗住噴筆袋點知噴左空氣 大煲勁大陣味咩事
唔係好臭姐可XD 唔敢啦@.@ 放lunch等C班勁耐囉 係學校食好煩,不過唔食又唔得
之後girls~ 少左好多人(?) LS....-,- 有時勁悶.... 到最尾high左~ 鄭文軒好kai啊:)
勁小學雞XD 放學又High左>v< prettycure(K) SHINee.2NE1(KK)好感動啊>o<
好開心啊一講起佢地嘰!!! 之後就留低hea 之後就係到睇kpopn同2NE1TV
其實CPU都幾多哈韓族啊 好正啊kpopT^T
之後就落樓~ karen整好D野就走~ 希穎希穎^^ 見到佢真好XD
之後就走人~~ 訓教! 食飯! kpop!!
下星期勁忙-,- 忠社加油啦(火火火)
雖然好多testsss 但我覺得我過得仲係好hea,一D都唔忙=D
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
痴線咖BAFS 今日全日沉睡... 傻傻地咁-w- 尋晚溫得2個幾中就死左去訓 sad:(
回復番55分先出門... 可惜講得切-v- 原來ms yip係CPU咖,又選過忠社社長... 又曾被排華過...
陳sir ms yip都係忠社呵呵 eng好悶... 畫畫- - HIST 冇精神開眼.. 雖然好開心..但又要掛住溫書又訓教
總之記得好好笑:D:D 又有幾多gag~~ 好幸福啊上hist>w<
番到去中文-,- (!!) 冇書溫,lunch若言瘦虹xd 哈哈<歇>某人的秘>w<
下次再黎多次啦!!! 之後BAFS-,- 放棄溫啦唉... math好忟 想鬧人 唔知講乜=_=
放學test...大煲粥唉 2個字做4分題-,- 失敗... 諗唔到寫咩...
極其量地漁翁撒網寫廢話 哎啊,合格啊T^^^^^^^T
唉... 今晚一定要訓令教 變令女.......
唉.... 聽日終於開會,太好-w-
啊,派左章嚕@@乜橙色真係咁樣衰?
我覺得唔會打成10號波。
仲有我呢排好勤力打qz..xp |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
喂,我唔想做癲婆... 一個人係台上面大聲嗌大聲講,感覺唔好 我都唔想咁鬼惡渴人。
yo,下堂搵多個人上黎啦,一個人唔會叫得郁咖....
一於搵多個啦嘰~^^ 當一齊上黎玩...(!)
我記得每年MF既開始都係好痛苦.. 希望快D過呵 仲有,一齊諗動作玩啦喂ava
加油! 多謝幫忙!
今日~ blueblue個頭好似丞琳其實~ BAFS堂溫CH.2,其實我覺得佢見到,但佢又唔出聲 見人訓教佢都唔講既.. 不過咁先恐怖-v-
落堂佢讚blue個頭可愛嘰~ 小息,,同虹笑死(y) 洗廁所 剁豬肉XD
星3笑死若言先嘰嘰嘰嘰 好瘋狂笑得,真開心^^
maths 勁煩 狂估推理~ 又傾計~ 其實我好唔慣D老師就咁叫我紫怡~_~ ms mok都唔慣XD
PE 好慘啊...踢波得16個, 勁廢雞-,- 喂我唔想拎B- T^T 我上年上學期有A-咖好似ava
飯cellgroup 第一次我覺得幾好啊 多過上年,都係吹下水,玩一玩遊戲咁
下次多D男仔黎會好D 完左就econ~~ 哎比人發現左我變態啦tim-vv- 小心D唷~
mus....同上啦... 比心機練4B^^
走人, 忠社社board要加油先得~^^ |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 120 | »
|