洗唔洗咁玩野呀!?
今日都OK期待分班架嘛/33\!點知....... SH!T啦;!~
2D;2D;2D;2D;2D;!問題唔係入邊班`呢班我都OK滿意;但4個得我1個係呢班囉
-________________-!
想我點?好無奈好0咀-333333-又要識過晒D人;`我好懶架唔該- -
唉~算啦; 分班結果令我失望-/\- 好彩都仲有Esther同樂欣`唔係就shit爆啦~
好想爆粗!!因為我好嬲/33333\ 4個得我1個係到感覺唔好受...
我頂你呀MI拉-_____________-! /[]\ 難不成我要孤軍作戰?
BABI唔好走哇.____.!! 點算? 總之唔滿意分班結果ahh!`
仲有;`今次係MISS YEE做班主任-_____________-死得啦~
我為左佢呀!!!今日走去剪PAT陰!!同你講;`我[希生]好大囉-___________-
你知我一向都中意扮貞子;`就係因為你做班主任`令我貞子夢碎/______\
講真;`我都幾偉大架0[]0 我諗我以後都扮唔到貞子啦- -
但我會堅持理想!! 盡我最大努力扮貞子!!;
我要多謝希希豬送枝筆比我牙^0^我牙媽都話好令^_____________^
希望你好快又有得去旅行啦^_______________^
放得好鬼早-[]-之後去左nlw`又同班KAI子係到無無聊聊-0-
乜野HOOBY?又咩BI咩BI-_____________- 好撚煩-0-!
之後同鄧老師做左DD咁多野就閃人;` 我自己一個又去入數同交收;`
仲之行到隻腳好攰-0-
4大癲王;; 要記住我呢個歷史/___________\
SAY GOODBYE T0 BABI;`
以後一出門都好相見^0^ 好易見到D FD;`
我要識晒你地呀!!!!!!!