myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 1
累積人氣: 23662
 2008 年 7 月 8 日  星期二


多謝你走左牙/\ /\* 習近平::多得你黎左香港`搞到貴人出門招風雨- -香港落左甘多日雨-口-"

好彩你走左`我先有得去0CEAN PARK︿_________︿`Y0::終於冇落雨嚕@@超爽.\/.

後日就去啦^口^ 超爽的耶0V0* 緊張的說..

今日番到去有大是回顧- -開頭全部都爛GaG野-口-"好彩梁嘉茵出左黎炸`唔係成日都聽埋D無聊GaG

-______________-!

好鬼死正呀D老師唱歌o\/o個徐S!R唱歌真係超GaG咀-0-如果魚S!R同黃生都出埋去就好啦`

之後就番左NLW`噢!!`唉~~得果3個人入左CPU-_________________-

嚇到0晒咀- -3個炸媽媽-口-NLW真係............. 有小小難為情既感覺- -

唉~~呢3丁友真係寶貴-口- 番到去都冇乜野做`後尾就搵番D老師傾計,, 個個都問慣吾慣- -

又有一個家長勁係到問野-口-又影相`我都吾知點答佢`而家D家長都好健談下a0a

其實好多人都覺得CPU太過嚴..嚇怕晒-口-不過1D都吾洗驚囉`大把人一樣甘犯 好平常炸-口-

仲有`其實CPU吾係真係甘讀死書`D人全部都係呆呆滯滯甘..唔該睇下SPORTS DAY+大大小小既活動都知道CPU吾係甘專制啦`

好多人都話CPU點點點`又讀死書又呢樣果樣- -讀過先知架啦嘛-口-::

s0 CPU都唔係你想像中甘差架^口^

仲之..NLW令我好驚訝-口-

仲有..家下D細路實在太活潑囉,, 不得不給他們一個:; 棒`

今年好多NLW入左YY2:::YY2遲早比NLW玩晒啦xD

番去同鄧老師傾計:;請左我地食荷蘭運黎既吾知乜野糖`好好食哇BAB!<3.

之後傾傾傾 好耐冇試過嚕@@之後見到好多老師`同8婆都傾左幾咀.33333. 佢今次又吾係好8婆喎^口^

THEN番歸`....

唉~聽日CH0IR開P:;又要整野食 好鬼死麻煩呀!! D三文治....我整架`- -

大家可唔可以吾好食呀!?你地見到個樣都會嘔架拉-_______________-!`但千萬記住..吾準笑個樣呀-/\-!!

笑者打之..  大家見過我打人未呢xD.\/.好之為之啦各位!!

講真果句..真係整得好樣衰`但你放心,, 絕對係乾淨架!!!!  仲之`吾準笑呀/3333333333333\

今云真係la屎上身啦  凸!!

唔知D新生係咩樣呢-口-?下年F.2嚕BAB!<3.

THURSDAY  ...♥♥ THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥  THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥ 

2008-07-08 10:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 7 月 7 日  星期一


WELCOME T0 H0NG K0NG^33333^

牙哥尋晚番左黎嚕@@冇見1個禮拜..D鬍鬚長左好多-口-"

呵呵`不過番黎就好嚕@@買左好多野哇<3.

尋晚1點幾等到佢門`興奮的說^__________^買左好多野哇!!

呵呵`有成套福娃公仔+福娃扣又呢樣又果樣.\/.發達囉@@

呵呵`玩得幾開心啦佢!!不過佢話知我一樣野- -迦密柏雨係出面其實1D都吾勁- -

有千千萬萬間學校同我地一樣level..仲好多T!m@@

聽佢甘講真係0晒咀-口-好明白到一山還有一山高,,

s0*同學們,,我們要加油`打出名堂來哇<3*

今日試後活動^口^正,,辯論比賽`對華仁書院,,

我覺得夏季+打TIE甘樣襯幾吾錯,,不過就......

仲之高FORM辯論得好好睇啦^___________^ 仲有果梁嘉茵就好勁好寸超G00D J0B啦`

佢真係好掂哇<3*不過最佳辯員冇佢份,,佢真係好鬼死正@@

之後11點就完嚕@@好鬼死正`超早番屋企*

之後就好鬼死悶啦- -

往0cean ParK出發-\/-

2008-07-07 04:57 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 7 月 6 日  星期日


呵呵呵呵*後日就有得去0ceaN ParK了^_______^ 爽的呢:;

尋日冇打到日記`買左電話嚕@@好彩都仲有得買.. 買埋條手機繩  可是我覺得吾太襯部手機- -想買過條`但驚比人鬧>口<"

.3333.BABE<3*轉左電話呀!!問我拎番啦^333^

唉~~舊果部就咁跌左落廁所- -就咁冇左-口-資料又冇晒`又要重新seT過@@麻煩呢-_______________-!!

呢幾日都超鬼死悶熱*仲要落雨-口-" 超...v.v

死啦`禮拜4千奇咪落雨呀!!!!!我會好傷心架/33333\*

0ceaN ParK*x10000000 ::

Y0:;爽翻了吧?

快點到禮拜四BA^______________^!!

2008-07-06 05:48 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless