多謝你走左牙/\ /\* 習近平::多得你黎左香港`搞到貴人出門招風雨- -香港落左甘多日雨-口-"
好彩你走左`我先有得去0CEAN PARK︿_________︿`Y0::終於冇落雨嚕@@超爽.\/.
後日就去啦^口^ 超爽的耶0V0* 緊張的說..
今日番到去有大是回顧- -開頭全部都爛GaG野-口-"好彩梁嘉茵出左黎炸`唔係成日都聽埋D無聊GaG
-______________-!
好鬼死正呀D老師唱歌o\/o個徐S!R唱歌真係超GaG咀-0-如果魚S!R同黃生都出埋去就好啦`
之後就番左NLW`噢!!`唉~~得果3個人入左CPU-_________________-
嚇到0晒咀- -3個炸媽媽-口-NLW真係............. 有小小難為情既感覺- -
唉~~呢3丁友真係寶貴-口- 番到去都冇乜野做`後尾就搵番D老師傾計,, 個個都問慣吾慣- -
又有一個家長勁係到問野-口-又影相`我都吾知點答佢`而家D家長都好健談下a0a
其實好多人都覺得CPU太過嚴..嚇怕晒-口-不過1D都吾洗驚囉`大把人一樣甘犯 好平常炸-口-
仲有`其實CPU吾係真係甘讀死書`D人全部都係呆呆滯滯甘..唔該睇下SPORTS DAY+大大小小既活動都知道CPU吾係甘專制啦`
好多人都話CPU點點點`又讀死書又呢樣果樣- -讀過先知架啦嘛-口-::
s0 CPU都唔係你想像中甘差架^口^
仲之..NLW令我好驚訝-口-
仲有..家下D細路實在太活潑囉,, 不得不給他們一個:; 棒`
今年好多NLW入左YY2:::YY2遲早比NLW玩晒啦xD
番去同鄧老師傾計:;請左我地食荷蘭運黎既吾知乜野糖`好好食哇BAB!<3.
之後傾傾傾 好耐冇試過嚕@@之後見到好多老師`同8婆都傾左幾咀.33333. 佢今次又吾係好8婆喎^口^
THEN番歸`....
唉~聽日CH0IR開P:;又要整野食 好鬼死麻煩呀!! D三文治....我整架`- -
大家可唔可以吾好食呀!?你地見到個樣都會嘔架拉-_______________-!`但千萬記住..吾準笑個樣呀-/\-!!
笑者打之..
大家見過我打人未呢xD.\/.好之為之啦各位!!
講真果句..真係整得好樣衰`但你放心,, 絕對係乾淨架!!!! 仲之`吾準笑呀/3333333333333\
今云真係la屎上身啦 凸!!
唔知D新生係咩樣呢-口-?下年F.2嚕BAB!<3.
THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥ THURSDAY ...♥♥