今日TEST H!ST:;都吾係太難牙`有信心了^___________^
但數學就,,,,,,,,,,,,,唉,,魚S!r話有人吾合格:;好驚牙/33333333333\我真係錯得幾多下-口-點算!?
如嬲我合格既就G0d BlesS拉/\/\不過呢D野吾諗拉- -愈諗愈驚-0-派時先算拉/33333333333\
好驚哇-口-
後日又TEST 中文`妖- -甘多TEST架`遲D又係甘`食屎拉-口-
唉,,今日同聽日要狂咪書了- -你知拉`中文又煩又多野寫-口- 好黑人憎-,-
唉,,吾想存在係呢個世上- -好煩牙!!!
ISx2:; 成班好嘈@@頂吾順- -
PTH:;演講得30分- -最低分果個把我果組姐)
ENG :;有NET黎睇堂`唉,,M!sS W0nG教書超悶-_______________-上ENG堂勁抄中文成語,,一堂K0左95%嚕@@
數學:;收到有人吾合格既消息`講真,,今日D數我一D都吾明- -6月4又TEST-口- 頂!!!!!
中文x2:;又有人黎,,好煩- -吾好玩既`
9th lesS0n:;TEST H!ST,,0K拉/\/\
妖!!!好吾想TEST :]
勁吾想生存係世上- -
傷痕是我的朋友 :]