| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
各位;開板以黎第一次打qz耶=0= 唔同左既=\/=
不過` 我中意以前打日記陣個板面多D;]
登登; 好鬼開心^V^ 1年冇黎既野番黎搵我啦^_^ 有D babii應該知係咩` 唔知既問我啦;~
好啦~ 尋日去左跑步` 但其實去hea咋! y0y0;!同小淑.筠.虹一齊吹水*3*
一齊吹令仔呀>0<
好High=\/= 吹到7點幾走人~ ;
尋晚好彩有睇恐怖[立]像館` 0kay恐怖啦` 原來唔係鬼片黎既-3-
禮拜2又要溫書=0=
喂喂!!!!!!我唔要又肥佬呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BlesS me;
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
♥♥ ♥Loveless♥
好耐冇打日記; 好懶囉咩事- -v
聽日同小學既去玩啦~
玩到開心呀唔該^___________^
仲有;呢幾個禮拜feeling not so gd囉- -v 調左去最尾果行最尾果個位; 都係中意坐番門口位`起碼有得成日睇出面D野囉-0-!
呢幾個禮拜;都幾gag既;
仲有..我發覺謝SIR唔係一個標準既基督徒囉- -v
佢今日小息走埋黎我果邊;問我仲乜頭先冇帶書啦~ 講講下佢就坐低左傾計;
之後又講D KAI野` PS;前面果個男仔都有份咖`
估唔到;一個老師都會同個學生講痴線呢D咁既詞語囉-______________-!
佢係話黃峰D KAI子行為痴線喎; 呢個老師都幾得下囉-0-!
總之;佢係一個好怪既老師囉唔該- -v
跟住放學又冇啦啦問我;; 乜你F.2咖咩? 唔知佢係咪搞緊GAG啦~ 不過我果刻真係比佢句野嚇到唔知有D咩反應;
可能我未GET過D咁怪既GAG- -v 又或者佢思想真係有D變態-0-!
咁變態既人教IS真係........ 絕到冇朋友-_____________-!
唉~;
唔知點解D中秋氣氛又冇上年咁濃烈- -v
可能我仲未食夠D月餅啦-_____________-當我食足夠月餅後; 我就會充滿力量啦.\/.
朋友`等我呀@V@
聽日唔知玩到幾點-?- |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 120 | »
|