| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
我唔想相信MF就咁完啊!!!!!!!!!! 今日4B人先會最明白4B既團結 共同進退!!!!
最擔心既野今日終於發生,我唔相信自己班主任會捉頭髮捉到唔比上台, 咁我地點????
係cover戈一刻知道已經好不安.. 上到去,傾左好耐 知道指揮真係有機冇得上陣 喊T^T
到MS YIP入黎講陣,仲喊, 何婉哈哈^^ 我覺得好感動,共同進退戈種精神 指揮唔上,我地都唔想上
但唔可以白費大家既努力!! 雖然好傷心,但我地要更加做得最好!!! 冇錯唔可以白費咖!
CHUN同飛...好慘, 比學校整死啦!!!! 4B班比你地整死啦!! 搞到我地傷心死!!!!
遲落去HALL 仲係勁擔心,出左去幾次想睇下發生咩事 最後一次見到黎太好惡逼人落去剪 唔上台都要剪! 頂你!
大家都不安死..又擔心死... 落到cover........ 好感動!好團結好團結好團結!!!! 4B力量真係好令人感動!!!
喊住幫手指T^T 4B!!!!!! 你地真係好勁好叻好型! 送份禮物比飛, 超型!!!!!!!!!!!!
到最尾,見到佢落黎! 哇! 超型超開心4B超勁^^ 勁型勁正!!!!!!!!!!
哇氣勢勁到你!!!!!!!!!!! 超型 氣氛正到你,超型!!!!!!!!
傷心過後,4B會更努力咖:) 上到台, 哇,好正啊^^ 冇諗過台下觀眾點反應,但我地真係好開心, 好投入嘰嘰
超享受台上既一刻! 痴線好正^^ 勁美好既回憶:) 睇唔到4E.. 4C&4A都幾好笑~~~
哈哈 到最尾頒獎 超型最佳司琴lowing!!!!! 冇諗過拎到冠軍 由頭到尾一D都冇
呢個冠軍 對我地黎講意義超大,唔只係MF既努力 係所以人團結力量!!! 勁感動!!!!
要永遠記住今日既感覺!!! 4B我地做到, 好自豪^^ 喂CHUN&飛你地D頭髮冇白費到!!! 
入到4B,都幾好^^
初級組好悶啊 solo個個都好好聽,汪子林冇獎慘... LUNCH慶功唔切! 下次啊>^<
高級組好鬼正!!! 勁多kpop囉今年咩事超超超正!! NUABO都有>3< 哈哈
放學影大合照,聽日先同到個盃影~ ^^ 整社,再行街買禮物 THZ K 陪^^
4B!!!!!!!! 痴線咖好愛你地^^
明天記住支持忠社雞串,應該好快賣得晒咖^^

|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
YESYESYES就有假放 番學開心放假又開心:)
YES聽日MF啦, 爆啦4B~ 都唔錯啦我地^^
今蕉超難頂又LS- - 3個字都頂唔順,頂左個幾中,攰到想爆粗- - 訓下又唔比:(
超恐怖地過左3堂, 小息又落唔到去食野 餓死, eng compo,wooo我幫傑仔作個topic勁到你~~~~
簡直勁到嘰嘰嘰 數學又係笑死,12月幾乎冇上過數學堂,笑笑
交換相睇, 何婉&傑仔's身份證,傑仔戈張笑死嘰嘰嘰嘰嘰 肥嘟嘟的
mok變左丹兒 點解可以咁似:D 哈哈 lunch F1雞衝落去買野食啊正到你:D
社職食飯,次次都笑飽左,哎真好笑到癲 食街記住買雞串雞串雞串!超好食>3<
上到去練左一次歌, 哇,幾齊幾正啊 中文堂,忘了, 勁快過
BK- - 放學,作下文, 做下handout.我覺得做指揮好Q難 佩服!
之後練練練,愈練愈正, 最尾戈次, 正到嘔! 讚好(YYYY)
4B 加油啊, 癲癲的去玩:D 唔需要贏 只需要HIGH! High過指揮:D:D
飛少你記住要上到台T^^^T 唔係我們死定了
仲未買禮物啊sad:(
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
又好懶打xg啦, 又熱番啦唔中意 !
尋日好充實 蕉早MF 趕去教會farewell,再趕去小學Openday..
有人但好冷清咁 feel唔同晒, 傾計,影相, 狂被校長邀請影相XD
都係傾計多, 仲有食爆谷同棉花糖! 年年都有GD :D 傾計影相玩, FOX係最大年紀番黎既一個吧?
之後走去Tea,哇HEI少好鬼闊佬 諗住叫佢幫手埋21蚊tea單 點知比100蚊我..... 比錢我洗XD
之後又去左吹水~ XD好正次次聚埋一齊都 真好同小學FD仲keep到contact
爆晒人地D野:D:D 好正~~~~~~~~ 6點幾走:( CHRISTMAS再會!
今日~~~~~~9點半起身, 練歌,又遲到啦:( 笑~
番家拎野, 原來尋日漏左成袋紙係教會,哎so sor,好彩唔洗點用 之後2點出去
張芸京~ 幾型:$ 不過唔夠Amber 上平台, lowing一日唔黎就冇野做- -
笑飛少,唔打比佢就唔出黎- - 之前我有打比佢咖不過- - 佢黎左都係冇野做..
直到lowing黎~ 整整整整, 傾傾下電話有隻狗狗 佢之後行埋我到啊勁得意!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
叫埋yanny佢地黎玩, 好可愛好乖好得意勁正隻狗, 好中意人! 好中意玩
好開心咖同佢玩>"< 可惜10min內,諗住同佢跑下, 點知踩中佢隻腳... 即刻驚我驚到...
嗚嗚嗚嗚嗚 我好傷心好失落,仲好內疚........ 哎, 一見到郁就震嗚嗚 之後驚到走左啊T^T
第一次比狗撩..10min就冇左啦,嗚嗚 不過都叫比佢溝過下啦:D sor BB!
之後繼續做野,就完工陣又開始廢嗡 XD幾好笑啦
輕輕鬆鬆快快樂樂 過左呢日~ 雖然MF辛苦 但都有開心既時刻(Y)
7點走~ 睇禮物 我好似諗到送咩比人:$
就到MF 興奮快樂期待 |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 120 | »
|