陳采欣生日快樂ava
damn BAFS! -_- 3日後考? 今日先驚覺- -..
痴線,原全唔覺- - 今日終於DO功課 好彩有教會逼我去做- -
3個中,做左math份野一半,龜速+廢T_T 我覺得好難,乜鬼都唔記得晒!
趕死- -12點半先起身,一起身又要狂call人,冇個聽電話嗚T^T
食完野做功課. 我D數,激廢,CH1都超多唔識, 感謝比我問數!!!!
哎,傾到今年張成績表... 跌成20分實嚇死阿媽,媽,你要振作
5點半走~~ 今天總算做左'D'功課.. 唉....... EXAM(N)
明天BBQ倒數yeah! but my nose- - damn點見人!
唉......... 又話減肥tim仲- - 開心就好:D
一諗到exam,尋日既disney都冇心機打唉...
總之,尋日既disneyland攰死同開心死^__^ 太空山玩到傻6次,
下次挑戰10次!!
真係要溫書.......做功課!!!!!!!!!!!!!!!
2010.....掰掰>"<
今年,是開心的:) 來年,要更好! 祝福!!!

喂我po呢張唔會比人小咖可
XD 頭2次先笑到喊哈哈哈