好耐冇打xg/qz嚕~ 11.22joey concert >333<
祖兒你的片段我忘不了-,- 正!!!! love>33<
丞琳,快D黎HK開concert,實撲頭行飛!!!!!!!
11.22-- math UT-,- 唔過10分咖啦應該-,- 差勁(?)
11.23-- LS救命-,- 粒毒瘡又勁腫啦-__- MF GD! 放學社排 忠社男兒好強>3<
11.24 ~ PAPER 4-,-一開波格離班乜水係到喂喂喂-,-?? 搞到miss左D...
好趕啊.... 合格掛~ hist堂,哎啊.............跌散左淑淑個模型apple啊-^-
拎上黎睇,點知冇幾耐就甩手跌左,散左>^^^^< 開頭以為爛左-o-
後尾整左勁耐,幾個人整左堂幾先整晒,可惜-,- 斷左-,- 散晒~~~~
哎,跌爛人地野,so衰>^^^^^^< sorry淑~~~~~~~~~~~~
中文,listening好煩啊 lunch@老地方, D豬頸肉..........
BAFS 開頭吹水吹得好爽, 最尾聽書幾min後就訓- - 囧
數,ms choy同我地冷戰咁,勁火囉佢咩事-,-
放學見到佢,好沮喪對住我地:D 補默 憎係格離望住晒
MF-,- 又傾唔成,後尾幾個女仔傾算! 效率仲快,very GD!
不過我覺得仲可以好玩D咖^^
加油!!!!!!!!!! 4B MF唔錯咖:D
karen~ tomo solo add oillllllll~