好傷心好SHOCK!!!!!! hist失望 但有一樣仲失望
點解又可以有神起翻版????完全SHOCK!!!!
盡管 Kara 在韓國和日本有多少人喜愛,團員們還是受到莫名與難言的傷害,也因此做了這個痛苦的抉擇。他們被如此對待已經很久了,但為了保護他們將來的權益,團員們決定與 DSP 分開。
在決定前,Kara 曾用盡所有力氣與公司妥協,但他們的公司利用手中的權力強迫團員參與所有時間表的安排,包括他們不想要的活動以及過度滿的工作行程,並在沒有受到 Kara 同意或與他們討論的情況下不斷增加活動。團員們受到的心理傷害是無法用言語來形容的,他們的努力都化作泡影。他們的苦難很嚴重,不能再停留在這樣的公司,也是他們決定宣布離開的理由。
「信任」在藝人與經紀公司的關係裡都是最重要的一個環節,但公司對待 Kara 如搖錢樹。還有許多我們沒有公開的問題所在,公司不斷的私下安排行程與活動,都沒有與團員們討論過,在我們溝通後,也拒絕我們申請的官方文件/文物等等… 他們的關係已經破裂也無法重建了。
頂 SME衰,估唔到DSP都要逼KARA成咁:@ 一個組合好地地係日韓大紅時,又點會搞單咁既野出黎阿?
KARA咁做,好見得DSP絕絕對對完完全全超有問題囉! 做得第一步 冇得番轉頭咖啦..
最多野做既荷拉.女神.就唔走..... 是DSP威脅麼?
神起翻版 完完全全地........ 一個一個咁散 was shock&hurt......難道要做到YG咁既一間公司 難成咁???
傷心! KARA 5隻要加油T^^^^T (下一個會到SNSD? SHINee? SJ? f(x)>_<?)
btw,今日既HIST 失望 洗唔洗阿功課分都佔咁多 低分到死 test有8成,咁多份都 估唔到exam6成1其實我shock我溫到5點半 都拉唔到上7成
算啦 差3分姐 只係失望姐- - 我知67唔係差 我覺得我溫成咁值得再好D姐 諗住有個7成 拉其他科都拉得好D嘛
唉- - HIST都竟然只係高BAFS少少 BAFS溫得咁hea喎- - 點解會咁咖??????????
都話愈比心機 愈大希望 失望都愈大啦頂 唉 oral 合格 OK~
下晝 BAFS好鬼長氣囉- -??? 吹下水 咁啦 唉,又講了~v~ 過埋數學 完
放學突然完全冇晒心情 BAD NEWS的前夕 秘密花園都冇心情睇咁好似....
KARA比hist...更shockME- - 快搵人ON 我有好多野想講 HELP!!

5隻加油!!!!!!!!!!!