myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 16
累積人氣: 23584
 2011 年 1 月 25 日  星期二


哈哈懶打qz日子又黎啦... 哎,好多目標 想kill 我指劇:D

今天番學 LS 變態,超眼訓行過黎how我枱? 對視住,都唔知佢想我做咩 叫我開書? 講出黎咪唔洗煩囉- -

都唔明點解可以悶成咁..present XD 叫冇咁悶... -v-

小息後eng 作文XD 尋日高度耳殘聽到豬欄寶娃xd 今天女神用Zhulang Powa 哇..famous死XD

黃少金美, bao k ying. ho k ying 好K型啊救命-v- 嘿嘿 有關係咖 Zhulang Bama係Powa's idol & ho k ying's wife

女神說她content會好高分*o* 緊係,我們都是照抄的:) 唔好篤爆我地ms yip..

數學,依舊放棄 成舊野唔知講咩 lunch congeeeeee! hot but tasty xd choir 哇,勁好聽戈首loveness(?)>^^^^^<

中文,又寫exam後感,我強烈表達閱理意見,想我地點答先合格啊?? 教戈篇野,冇點聽 作文~~~

BK 作文&睇片 OK好睇阿! spring camp^^  放學 吹了陣水就走~~

究竟好冇quit mixed好??? 我想去社>< 但... 放低????

哎~ 好快就好忙 社烹oosh!!!!!! 

放學比媽煩...睇醫生加睇鼻鼻 個E生好似唔想眕我個鼻咁- - 我都覺唔洗睇囉- -

會有好既一日嗎- -??????

 

秘密花園睇完啦.... 番學日子煲劇好辛苦...... 頂癮又不能真正享受>^<

新年!!!!!一定要loop!!!!!!!! 要翻睇.... 好空虛啊睇完啦 好多煲劇目標但唔敢開 太辛苦- -

好空虛啊~~~~~ quit唔quit好????  放假啦!!!!

2011-01-25 08:44 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 1 月 19 日  星期三


好傷心好SHOCK!!!!!! hist失望 但有一樣仲失望

點解又可以有神起翻版????完全SHOCK!!!!

盡管 Kara 在韓國和日本有多少人喜愛,團員們還是受到莫名與難言的傷害,也因此做了這個痛苦的抉擇。他們被如此對待已經很久了,但為了保護他們將來的權益,團員們決定與 DSP 分開。

在決定前,Kara 曾用盡所有力氣與公司妥協,但他們的公司利用手中的權力強迫團員參與所有時間表的安排,包括他們不想要的活動以及過度滿的工作行程,並在沒有受到 Kara 同意或與他們討論的情況下不斷增加活動。團員們受到的心理傷害是無法用言語來形容的,他們的努力都化作泡影。他們的苦難很嚴重,不能再停留在這樣的公司,也是他們決定宣布離開的理由。

「信任」在藝人與經紀公司的關係裡都是最重要的一個環節,但公司對待 Kara 如搖錢樹。還有許多我們沒有公開的問題所在,公司不斷的私下安排行程與活動,都沒有與團員們討論過,在我們溝通後,也拒絕我們申請的官方文件/文物等等… 他們的關係已經破裂也無法重建了。

頂 SME衰,估唔到DSP都要逼KARA成咁:@ 一個組合好地地係日韓大紅時,又點會搞單咁既野出黎阿?

KARA咁做,好見得DSP絕絕對對完完全全超有問題囉! 做得第一步 冇得番轉頭咖啦..

最多野做既荷拉.女神.就唔走..... 是DSP威脅麼?

神起翻版 完完全全地........  一個一個咁散 was shock&hurt......難道要做到YG咁既一間公司 難成咁???

傷心! KARA 5隻要加油T^^^^T  (下一個會到SNSD? SHINee? SJ? f(x)>_<?)

 

btw,今日既HIST 失望 洗唔洗阿功課分都佔咁多 低分到死 test有8成,咁多份都 估唔到exam6成1其實我shock我溫到5點半 都拉唔到上7成

算啦 差3分姐 只係失望姐- - 我知67唔係差 我覺得我溫成咁值得再好D姐 諗住有個7成 拉其他科都拉得好D嘛

唉- - HIST都竟然只係高BAFS少少 BAFS溫得咁hea喎- - 點解會咁咖??????????

都話愈比心機 愈大希望 失望都愈大啦頂 唉 oral 合格 OK~

下晝 BAFS好鬼長氣囉- -??? 吹下水 咁啦   唉,又講了~v~ 過埋數學 完

放學突然完全冇晒心情 BAD NEWS的前夕 秘密花園都冇心情睇咁好似....

KARA比hist...更shockME- - 快搵人ON 我有好多野想講 HELP!!

5隻加油!!!!!!!!!!!

2011-01-19 07:27 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 1 月 18 日  星期二


LIBS. 今日HK有7成14分痴線仲以為fail 公共有13 amazing-_-

超悶囉老賴講野.. locker亂到爆炸咩書都搵唔到

ORAL.咩料,又合格 仲多左4分 明明詞不達意成咁 講到成個傻仔咁 好懷疑ms yip比分:O 完全鬆到爆炸:)

唔係mis siu HAPPY :D thanks ms yipx) writing OK啦 唔差

數學 冇書冇cw 成堂唔知佢做乜 傾傾下計就完

lunch KFC D油多到........... 終於中文:) 嘿嘿嘿嘿嘿

本身得一個合格,主席咯amazing:o 後尾阿趙都合左~ 其餘掰掰:)

29分 如果出去拗 maybe有一分咁大把加 廢事了 全炒啦中文 綜合都肥左~

中文冇70啦下話? 咁咪拉死我:o 好勁喎拉得- -! 變態!

BK 93 total發發點發 差一分9成 1st time~

日日放學為番家柯嗯 腸胃好真煩- -

秘密花園...............我就睇晒啦!!!!!!!!!!!!!

唔得啊,,,我中毒深到/___\ 我好想死阿冇得睇既話.....

點點點點點點解可以咁正啊? 下?

玄彬...唔好入伍>^< 捨不得你啊/_\

  

2011-01-18 09:24 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless