| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好平淡既派卷日,因有好平淡既分數~~
知足常樂:) 缺點--上進不足 BUT I satisifed already~
LISTENING 5x reading...5x? BAFS總分有6成>^<!!!!!!!!!!!
已經過晒我自己一關xd 起碼......... ECON我冇fail阿!!!
絕對感動&神奇 唔知總分pass唔pass到@@不過最多差1/2分,可能有驚喜呢^_^
阿仲有,MATH 絕對感動..... 90分,有7成5 絕對絕對感動=D 我有今日啦>^<
嘿嘿嘿 唔理咁多!!! 秘密花園MODE開動!!!!!!!
完全被掀動之情感 哇讚啊>v<
mus聽晒歌嚕@v@ 哈好正 幾好笑! 給我一個理由忘記>^^^<(Y)
夜晚係特別凍咖but LIKE*v*
好期待hist....但我真係好驚失望好大>___< 怕- -
BK 請9成,拉分^^ 中文- - 注定唔過100 希望有>70@@
秘密花園ooooooosh!!!!!!!
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
好失落阿 好想喊阿
亞當真係完啦........ 秘密花園今晚又大結局:( 亞當.........好唔捨得好唔捨得好唔捨得你地!!!!
唔好完啦:( 睇完好失落.... 掰掰...
(韓板)秘密花園真係好好好好好睇!!!! OST好聽到想死,好催淚..............
玄彬..........又要入伍....... 救命阿,好傷心阿!!!!!!!!!!!!!!!
亞當要走.玄彬要走.秘密花園都要掰掰...... 唉...
(好彩佢播完我先追><唔洗追得咁辛苦....) 講辛苦..我又諗番起面包王金卓求..好好睇><
今日番完教會,同媽行街 好好好好開心,買左好多野 今個新年有好多好多新野, LOVE LOVE LOVE!
仲有,買番個袋 愛死你 阿媽 不過 家長日真係唔好嚇親0[]0 我今日同你講既野 一定要入耳啊!
行左成日超攰.... 雖然買得好開心.....
但番黎睇完亞當 又知道玄彬要掰掰 加上狂loop <白智英-那個女人> 十萬次 (玄彬板都好好好好聽>_<)
我覺得好低落- - 傷心到想死
放假啦 唔好比我番學 好難抽離阿>_______<
有冇人明阿t^^^^^t
邊個覺得放假悶..hhhighly recommand睇秘密花園! /面包王金卓求
會...中毒很深.... 聽日派卷 應該會令我抑上加抑鬱..........
掰掰亞當 掰掰玄彬!! |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
HELP..........
番教會 傾到派卷@@ 哇,中閱理全級得13個合格
我覺得好sad 我媽仲用f1-3D標準黎睇我,幾時先可以明????????
好憎,仲要搵我同我哥比較>_< 遙不可及啊T^^^^T
完, 照lift鏡 DING,好肥 我尋日執相 哇哇哇哇哇 嚇親 f2都叫有D下爬 而家呢下下下??? HUH!
堅都話我塊面腫左好多 多謝佢真心既意見:D I like it!!!
我減肥既念頭 又再一次好強烈咁浮起!!!!!!!!!
只可惜走陣經過銅鑼燒 試左, 哇! 好好食! 絕對有預感以後經過都一定買 好食啊>3< 但一個好多糖好似
唉-______- 今晚又打邊爐 前日先打完 又撐到飽晒實..... 唉.....
減肥啦死肥婆:@ 後日派卷阿>^^^^^^^<
唔敢睇亞當 最後一集>^^^^< 一定......好傷心.super.........唔捨得
唉..........(!) DOWN DOWN DOWN! FIT FIT FIT! |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 120 | »
|