YES,屎出關!!! 3個blk都係捱夜而成 殘樣係努力加自殘的印記.
尋日好P>_< 6點起身 食下飯又沖涼 加上productivity太低 好好好辛苦溫到
其實都唔係溫,係睇. 睇完一次,已3點 唉,econ比BAFS來得更失敗!
好辛苦尋晚過得>~< 30%作戰狀態下考試 6點起身>_< 3個blk加埋睡眠時間, 6個幾鐘 平時一日都多過佢:(
綜合 寫女孩子,冇特別... listening 高遠0v0 miss左幾個, 綜合署名寫漏姓 點解睇唔到咖??
過得好快:o 之後仲有8個字,乜都記唔入腦 好糟糕咁考econ
MC 26題,識得唔夠10題:( 希望我撞岩得多DT^T Q仲煩,除左1.2分D識答外,其餘同BAFS一樣靠吹
我知我錯左好鬼多,但我唔想接受 唔合格呢個事實-_- mum mum- -
12點半,自由嚕!!!!!!!!! @v@ 重生!!! exam咁就完,,快到你... 完左佢好@v@
1x個人去食飯,好大陣象咁-v- 緊係啦, 希豬生日喎(H)
生日快樂HEI HEI>33333< 16th要愈黎愈索,日日開心:) !!!
部lomo機好正>_< HEAHEA下,食唔切蛋糕 拎番黎食~~~
3:57考,等左一陣, 完全冇oral mood 撞鬼寫左係張Q.paper上- - 又完全唔知原來有notecard- - 好樣衰-_-
哇!! 差過上次好Q多,詞不達意得好利害- - 低分死實>~< 死啦,oral唔要肥啊>____<!!!!!!
完後,食cake*v* 好好食啊個cake!! 特濃巧克力~ 食完塊面又漲大幾倍~
用HEI部lomo機影相,哈哈好正~~~ 食完koey.hei.me又自拍XD 哈哈影影下就4點半,走~~~
無法相信,咁就2個禮拜.. exam完了- -....... set me free(kkkkkkk)
今晚beeno~ 4條女,sweet sweet>3<
諗定玩咩:DDDDD

生日快樂^_^