myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 15
累積人氣: 23583
 2010 年 12 月 27 日  星期一


呢2日冇乜氣氛-_- 也許前2日玩得開心得滯.....

尋日冇得玩,想玩至癲,下次早響搵多D女仔劣食嘛

好彩最尾搵到K陪行街~~~~ 唔係真係一個毒自行街買野:)

最尾買到冷帽嚕~ 可惜買番黎冇K咁熱愛- - 哈哈多謝你份禮物^^ love

夜晚冇野do既.......

今日,12點幾起身 一起身HP就做完,仲諗住回味下- -

搞msn搞左好耐啊 2部用一齊on唔到MSN:( 搞左2個中終於得番- -

希望聽日唔好再係咁-,,- 拜託  喂好悶啊今日認真全日在家!!!!

在家一日都覺得唔自然:( 好想出去!!!!! 但錢又唔係多過人唉v_v

彷彿M群成唯一寄託 o no....     而家連M群都廢埋:) 講唔到野既又

HEY HAHA CHRISTMAS COME BACK TO ME- -

2010-12-27 07:12 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 12 月 26 日  星期日


平安夜聖誕夜不用在家毒~ 真好:D

報佳音&Beeno,GD! 尋晚報佳音,唔錯啦~  公園仔戈次最正,有BAND 氣氛好正! LOVE:)

昌運出面..都好多人經過- - THZ停落黎睇喎HAHA 冇熟人BUT.....

完後,開頭3個無無聊聊咁行, 後尾JOIN Yanny's們~ 哈哈有野玩終於:)

上大中,吹風&吹水~3~ 凍! 倒數過CHRISTMAS:) 哈哈個個鐘都唔同,BUT MERRY CHRISTMAS^^

冇玩到大白沙-_- 哈哈但都過得唔錯啦~ 最尾狂連拍XD 連拍都傻~~~ 狂自HIGH的CHRISTMAS夜~

1點回到家:)

今蕉11點幾又起左身啦- - 整完野後就出門,專登買壽司番黎食- -順便買野~~

sushi拼盤! $218 食到飽死.... 嗚嗚唔記得食留左比我戈幾個唉..........

食完又整下野,3點半出去, 搭小巴都塞車- -今日咩事塞左好耐, 好彩我唔係最遲YES!!!

哇又大風又有雨毛,個頭散晒! 晒心機:(  買野~~~THEN GO TO AU'S HOME!

哇AU戈個邨好新,真係勁清河~...~ 好有清明FEEL! 上到AU'S HOME玩下7級豬~ 就開BEENO

耳AU'S MUM好型XDXD 打BEENO陣痴晒線囉成班友!!!!!!!!! 大笑之歌,笑晒 個個淨係識得係到哈哈笑- -

一個笑完都另一個...... 無數次哈哈哈哈哈 哈到唔洗食野, KAI到-v- 笑到-v- 癲到.. 哈哈哈 

<下:咩話:耳> 又係,痴左線 笑到唔知有咩好笑啦me-v- BING BOM WA 發酒癲!

嘿嘿嘿嘿KAIKAI地玩了一個晚上! 淨係記得真係狂笑XD 肥牛好正個個搶哈哈!!!!

之後~ 我好乖咁幫手洗碗ava 呵呵!!!! 好正啊!! 最尾又癲左咁狂連拍狂影相~

痴線咖今個CHRISTMAS唔知影左幾多次相 哈哈 D連拍又係失敗 張張一樣嘿嘿

10點3走人!!! THZ AU'S HOME^^ 今晚KAI得好開心~  之後又落街連拍,影到好瘋狂-v- CHOK樣CHOK到死哈

搭火車陣,又影- - 好驚啊哈哈 !!!!!!!!! 11點幾番到家~ 糖蔥餅(Y)

今年的年末~ 過得幾開心,笑笑笑的過:) 真好~

MERRY CHRISTMAS啊!! 聖誕願望係快D變瘦,請祝福我^^

 

2010-12-26 12:37 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 12 月 23 日  星期四


忘不了MF. 點都好,41個齊齊整整上台唱 已經比贏開心百倍! thz for the bonus!

 

今蕉6點半起身,好早- - 整雞串, 咁岩好整完又夠鐘番去整社,300條雞串,多澎湃ava

落去整下board,尋日覺得好唔令,今日比kinki畫幾畫,令晒*V*

第一年唔去唱choir留係下面 哇,好悶-_-都係choir吹下水好..完後衝去社,忠mode開啟!!

哇..第一次整食街,6個爐一時勁得閒一時忙 D油超彈囉!!!

狂煎煎煎煎嗌嗌嗌 :D 好好好多謝支持! 鬥志旺盛 痴線,超早賣晒 300條都太少- - 未夠11點就賣晒 即時很空虛....

忠社,好野:) 開心! 歡呼歡呼! 唉但冇得掃街.... 又比鍾太串番轉頭>^<

唉,第一年食街過得咁單調但精彩 冇得掃野食 只好狂影相...

只係T^^^^^T 拎唔穩跌左部相機落地...... 我嚇死.. 鏡頭位爆左.... 但唔知點解仲影到相 跌落地戈下我嚇到O晒 太突然XD

嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚 DOWN左陣.. 幾min後high番到黎比人哦- - camera嗚....

執埋食街手尾上去,用部爛相機影相 姬姬!! 好愛你XDXD

我們仨的相片,笑死了XDXD 姬你快D up吧XDXD

哈哈,kai左陣就番去4B. D野食又多得滯~ 對面D佬用同一種模式食野,望落好好笑

D野好好食我覺得! 可惜好Q飽 好彩我兜雞串清晒.. 玩GAMES

扑傻瓜+皇后瑪頭 雖然唔係咩特別 但都好開心ha 起碼會有歡笑聲

懲罰其實都好益人 尤其飛氏夫婦互餵哇 笑~

可惜都係要完. 之後狂影相 影相好似仲開心哈哈

飛氏夫婦+米米 笑!  相啊,得閒記住SD比我:)

之後練disney 攰到企都訓著.. 好凍啊冇冷衫著

相機爛左,冷衫又唔見埋!!! 快D出黎啊!!!!

明天報佳音:) 睇下見唔見到我 大中:D  MERRY CHRISTMAS!

 

2010-12-23 08:49 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless