平安夜聖誕夜不用在家毒~ 真好:D
報佳音&Beeno,GD! 尋晚報佳音,唔錯啦~ 公園仔戈次最正,有BAND 氣氛好正! LOVE:)
昌運出面..都好多人經過- - THZ停落黎睇喎HAHA 冇熟人BUT.....
完後,開頭3個無無聊聊咁行, 後尾JOIN Yanny's們~ 哈哈有野玩終於:)
上大中,吹風&吹水~3~ 凍! 倒數過CHRISTMAS:) 哈哈個個鐘都唔同,BUT MERRY CHRISTMAS^^
冇玩到大白沙-_- 哈哈但都過得唔錯啦~ 最尾狂連拍XD 連拍都傻~~~ 狂自HIGH的CHRISTMAS夜~
1點回到家:)
今蕉11點幾又起左身啦- - 整完野後就出門,專登買壽司番黎食- -順便買野~~
sushi拼盤! $218 食到飽死.... 嗚嗚唔記得食留左比我戈幾個唉..........
食完又整下野,3點半出去, 搭小巴都塞車- -今日咩事塞左好耐, 好彩我唔係最遲YES!!!
哇又大風又有雨毛,個頭散晒! 晒心機:( 買野~~~THEN GO TO AU'S HOME!
哇AU戈個邨好新,真係勁清河~...~ 好有清明FEEL! 上到AU'S HOME玩下7級豬~ 就開BEENO
耳AU'S MUM好型XDXD 打BEENO陣痴晒線囉成班友!!!!!!!!! 大笑之歌,笑晒 個個淨係識得係到哈哈笑- -
一個笑完都另一個...... 無數次哈哈哈哈哈 哈到唔洗食野, KAI到-v- 笑到-v- 癲到.. 哈哈哈
<下:咩話:耳> 又係,痴左線 笑到唔知有咩好笑啦me-v- BING BOM WA 發酒癲!
嘿嘿嘿嘿KAIKAI地玩了一個晚上! 淨係記得真係狂笑XD 肥牛好正個個搶哈哈!!!!
之後~ 我好乖咁幫手洗碗ava 呵呵!!!! 好正啊!! 最尾又癲左咁狂連拍狂影相~
痴線咖今個CHRISTMAS唔知影左幾多次相 哈哈 D連拍又係失敗 張張一樣嘿嘿
10點3走人!!! THZ AU'S HOME^^ 今晚KAI得好開心~ 之後又落街連拍,影到好瘋狂-v- CHOK樣CHOK到死哈
搭火車陣,又影- - 好驚啊哈哈 !!!!!!!!! 11點幾番到家~ 糖蔥餅(Y)
今年的年末~ 過得幾開心,笑笑笑的過:) 真好~
MERRY CHRISTMAS啊!! 聖誕願望係快D變瘦,請祝福我^^