番黎啦! 尋日番今日出,都唔覺自己番左咁=D 而家有成兜BB玩 好開心 >[]<
上面D屋真係好鬼大好c服 但始終唔及hk蝸居舒服.. 初三搭車陣,冇啦啦架旅巴急剎停 嚇死0[]0
新年流流...有人尖叫,,,,好彩冇撞成車-_- 我心諗: 頂,腳下的東西跌晒出黎了- - Dislike!!
而家好多BB啊^^ 真係超多成8個細路 陪我玩D都生晒BBT^T 唯有玩佢地個B:)
BB真係好好好好好好好得意啊!! 隻隻都肥嘟嘟! 又肯比人抱>< 真係好好好好好中意佢地!!!
諗番起都好開心>< 未試過一次咁多B 隻隻B都咁好玩>VVV<
之後,哈哈同堂姐去洗頭-v- 好新奇 有D按埋摩 洗頭又慢慢幫你洗,好鬼舒服! 按手按到我手汗都出晒>v<
如50分鐘的享受 只洗25蚊一個0[]0 下次一定要試按其他!
得我一個女仔- - D哥又大晒..... >^< 毒左一整晚只睇電視 玩手機 好想學打麻J! 唔識打少好多樂趣!!!!!!
1點訓,8點幾起身- - 早早去叔公到拜年, 好恐怖間豪宅簡直係豪裝 爸話HK值最少1億.. 我信啊-_-
冇食早餐,都食到飽晒 早早拜完年 番家訓 訓教都有幾封幾封利是收>v< 冇野做,起身食飯,吹下水,執野就走
唉,,, 住多幾日咪好,唔洗咁急 又享受 搭車好恐怖again...同胞>x<...
搭火車,又見到個低B仔- -! 袋大,頭大? 關你事?????! 好低能啦總之- -
好恐怖..2日食左好多野哈哈哈哈哈哈哈
BBQ的事宜... 夜晚打,一係初6一係初7/初8, 唔得就sorry了!
講真,未必搞得成囉xd