| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
明明聽日有假放但都又冇得放! 好早啊choir:( 意識唔到聽日家長日
只求媽要冷靜 下學期拎進步獎XD 日日都好失常............. 實在太忙
日日都整社野 次次都唔去choir 我好驚ms mok!! 真係驚 唉.... 可是每一天都好實在!!! I LIKE IT!!!!
番學日日都有新game玩 今日打棒球 哈哈哈哈哈笑死我:D 超遠程囉打中主席個頭!! 之後失靈鋪鋪都唔得
後尾拋物線勁型彈中去梁wing心到,超型! 勁到你哈哈哈哈 好kai啊但玩得好開心~
hist- - free爆,這是quiz嘛? 胡sir好慘>3<xd 哈哈我覺得讀hist係人生一大明選!
LUNCH 笑破了 吃飯的路程上已high翻天-v- 癲鬼晒 好差勁, 間間都冇位- - 真係好差- - 最後食'salon'...
dingX) 扮'E士打' 笑死 冇牙笑,笑死! 笑多過食, love(L)! 扮bike行路,又笑死 成班弱智! 笑到眼袋腫大!
同美慧講鬼片講到勁high! 真係超想睇!!! 激正真係 ASS 好悶, 訓到不省人事
BAFS,志豪把聲笑死XDXDXD 不過佢堅係sick take care! accout超煩!!! HATE!
打棒球game真係好好玩>3< 仲有彈膠膠. 啊我報左個四川團xd 希望我中>3< 同有fd陪>3<
放學社烹~~ 等好耐- - 好差!! 煮得唔好!!!!!! 哈哈 又變身包超人咩料喎- - 7點走 買送 8點走~
充實的感覺!!! 究竟聽日咩感覺?????? 好想訓到遲一遲先起身啊:@!!!!
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
多謝你們D朱古力! 2月14番學唯一好處就是有CHOCO- - 變態,個假放完啦- -
人生苦短......... 再冇利是收了- - 我指2011姐- -
唉.....8度的情人節,真有feel^^ 如果今日有hist!!!一定屈到胡仔有choco>3< HIST>3<
ENG好悶,答問題 好鬼kai xd 但我唔係搞gag~ 啊!今個假一樣功課都冇做過!!
仲諗住數學比ms choy寸 點知....嘰嘰嘰 混水摸魚 搵之前D ex.過橋 拎上手睇都睇唔出@_@ 真好彩^^
BAFS,冇聽少少已經唔明,飛 PE..又打羽毛球~ 勁蠢 著短褲救命- - 凍爆
LUNCH衝出去魚滑外賣,傾社烹,..... 用蕃茄真係勁大整古囉- - 本身已經唔好食啦- -?
T_T上次難食到......囧 點死???? 傾左一個lunch ECON,完全一刻書都聽唔入 之後一定一定一定死硬
只會一直唔明落去....... OMG! 唔知點過,完左2堂- - mus,無聊.. 首歌都冇feel既=)
放學....BC又搵得勁急- - 買送:D 聽日試煮....唉,加油- -22號就比賽 算啦...
哈哈,咁就過左個情人節咖啦! SBA! 又要上網找- - 吹水mode開啟!!!
第15個情人節! @_@ &%$##%^?! |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
今日煮左成日送,真係超級攰!!! 蕉早遲左成個中起身- - 約10點3等,我10點3先起身- -
好驚,一望鐘彈起-v- /_\飛的過太湖,點知BC包都未到 好差啊個司機兜入左太和邨 貴多4蚊~
同豬神一齊等, 上到去開工~ 好艱辛! 2個送.. 哈哈哈哈周街都薯仔 第一次用晒成支油- - 好澎湃啊!!!油死!!!!
變態整薯仔xd 好好笑. 狂偷食, 由勁難食變到人食既野! wow...
可惜- - 2個都失敗- - 製成品食到滯死 豬神屋企好正~ 玩陣wii 豬神家幾好!
簡單2個送,整到好狼狽 4點先整完,走 番大中繼續睇菜..
企左成日煮野....真係超攰 攰到以為去左邊到玩- - 聽日仲要蕃茄- - 難10倍....
社烹....唉點死/_\ 背後原來如此艱辛.. 聽日BBQ! oosh~
原來作家report唔係番黎戈日交,令我更加唔會做xd 同埋,都冇功課啦下? 2月14都冇野交既???
慘....明天就是星5.. 好快番學... |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 120 | »
|