myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 11
累積人氣: 23652
 2011 年 3 月 5 日  星期六


煩死!! 今日又激死!! 尋晚打電話又遲遲應機- - 不過都冇野

今日先......唉 拍拖的人認真煩-_- 一時得一時唔得 所以話... 真係煩!!!!

死shittou-.- 乜你地男人仲煩過女人咖???? 一時得又一時唔得 番緊教會又冇心整野

呢排已經好好好好好好煩! 好咯最尾咪2條友出 我OK 自己一個出元朗咪算咯

點知....上到車 搭左2個站就話唔洗去了 我明白包好意~ 唉 咁就晒左我1x車錢:@:@:@!!!

你地D男人好鬼煩咯- - 拍拖既仲煩- - 唉- - 其實係呢排已經夠煩 只係今日搞到一鍋野

算!!!! 爭我人情啊吼!!!!!!

但講堅 呢排真係好煩 好多不能說的秘密 有苦自己知

苦澀得猶如苦瓜~ 所以...好想去郁下... btw尋晚打波 出左一身汗 又有得郁 好free...

雖然我唔中意做運動 但我都好想再咁樣郁下 起碼我覺得咁樣可以暫時忘記好多煩惱...

朋友 如果你想做運動 請搵我>< 我好想郁>< 我想relax下!! 呢排生活得太行....

尋晚 我睇落去好sweet 咯(佢地)XD  放鬆啊!!! 真係好想好想好想...

我知我打籃球唔勁 我會加油咖啦><

2011-03-05 09:26 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 2 日  星期三


Rejoyce無限loop!

新位第一天. 好涼 話說昨晚忍唔住手走去禁禁個鼻 馬上奶野:(

原來mok好中意我個鼻 成日話好可愛好可愛囧囧囧

eng堂就比人話唔知咩事? hist啊超超超超超正xd! 又聽小胡講佢D拍拖經仲有唐sir論!

哈哈正到爆囉又:D ms siu有2條仔自此 胡太又有2個老公了@_@

and then..... HIST loop REJOYCE seriously! NVM你把口收下- - 愈諗愈覺佢計時好差差差差差!

大型機構竟然咁做野都有!!!!? 失望 but i'll REJOYCE! coz he crowns me with LOVE!

'He redeem my life from the pits, and crowns me with love and compassion'

呢一句我一定一定要唱番!! 之前唱唔到落去的要唱番!

不過勝負已不重要! 已經得到最大禮物了:)

 

中文堂陣.....本身好地地傾計傾得好high! 一min後成個人超唔舒服! 好似玩完過山車隻感覺! 作嘔!

持續到食完飯.... 天昏地暗>_< 不過唱完歌又冇事嚕a0a

BAFS.MATH 都係傾計 比劉文洗腦 而家坐親D位都上唔到堂-_-

點算- - mok... 咩野經佢口變到好kai- - omgXD

放學...豬的生活 驚覺我又要交貨了>_< 忠社oosh!!!!!!!

2011-03-02 11:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 1 日  星期二


這是最感動的一首歌! 眼淚就是我們對mixed對ms mok的愛同感謝^^

這是真真正正最深刻的一場比賽! 滿有愛的一個choir! 若當初quit左,我會感愛到音樂帶比我既快樂嘛?

今日發生既事,好多好多! 原來最深刻最感動既事,都係choir渡過:)

冇人諗過inter只得60人上台;冇人諗過要喊住cut20人冇得去唱. tears mean love! 

was cried twice:( 台上面唱rejoice陣,一開波氣氛都好好好正!!!! 一去到感動位的prasie the lord.....

msmok喊了>_< 見到佢喊 我又喊,好多人都喊 S1戈邊應該好多人喊>^<

唔知台下見到係咩樣??? 但呢D先係真真正正sing from heart 既表演  proud of^^

用眼淚唱歌,殺晒!! ^^  2行眼淚咁樣落黎,冇得去抹 唱唔到歌,只能夾口型>_< 所以我一定要係final唱多次!!!!!!

一去到好開心既拍手位:) 哈哈最尾為rejoice畫左最最最圓滿既結局!!! 'I will rejoice!'真係好好好好澎湃!

呢一句係我地既心聲!! 我覺得呢一句夠我地贏了, 每個人心目中的no.1:)

唔在場的,無法感愛到歌聲既力量,同愛>_< choir真係一個好好好有愛既地方!!!

只可惜,結果亦有待商榷 第1第2其實唔重要, 一早係評判心目中係第1了:)

希望件事快D完結! msmok真的要加油! all  choir members都係>^< 明天就真正知道了><

choir既精神 我地做到了!! ^^ 我地所唱既,比拎第1 更有意義! ^^

BTW社烹總亞軍 congrat PURE~~! 忠社 加油!!!!

btw,早番黎都係岩的- - 見到佢地D手腳咁慢,好驚>< 不斷督促

別問我愛社還是choir!=p CHOIR係我一個成長既地方!! I love it>V< 社則是我愛做既一份工作

感恩我有著既一切!!! CHOIR人LOVE U ALL!

(BTW新位.... 好期待tim =p)

2011-03-01 07:53 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless