這是最感動的一首歌! 眼淚就是我們對mixed對ms mok的愛同感謝^^
這是真真正正最深刻的一場比賽! 滿有愛的一個choir! 若當初quit左,我會感愛到音樂帶比我既快樂嘛?
今日發生既事,好多好多! 原來最深刻最感動既事,都係choir渡過:)
冇人諗過inter只得60人上台;冇人諗過要喊住cut20人冇得去唱. tears mean love!
was cried twice:( 台上面唱rejoice陣,一開波氣氛都好好好正!!!! 一去到感動位的prasie the lord.....
msmok喊了>_< 見到佢喊 我又喊,好多人都喊 S1戈邊應該好多人喊>^<
唔知台下見到係咩樣??? 但呢D先係真真正正sing from heart 既表演 proud of^^
用眼淚唱歌,殺晒!! ^^ 2行眼淚咁樣落黎,冇得去抹 唱唔到歌,只能夾口型>_< 所以我一定要係final唱多次!!!!!!
一去到好開心既拍手位:) 哈哈最尾為rejoice畫左最最最圓滿既結局!!! 'I will rejoice!'真係好好好好澎湃!
呢一句係我地既心聲!! 我覺得呢一句夠我地贏了, 每個人心目中的no.1:)
唔在場的,無法感愛到歌聲既力量,同愛>_< choir真係一個好好好有愛既地方!!!
只可惜,結果亦有待商榷 第1第2其實唔重要, 一早係評判心目中係第1了:)
希望件事快D完結! msmok真的要加油! all choir members都係>^< 明天就真正知道了><
choir既精神 我地做到了!! ^^ 我地所唱既,比拎第1 更有意義! ^^
BTW社烹總亞軍 congrat PURE~~! 忠社 加油!!!!
btw,早番黎都係岩的- - 見到佢地D手腳咁慢,好驚>< 不斷督促
別問我愛社還是choir!=p CHOIR係我一個成長既地方!! I love it>V< 社則是我愛做既一份工作
感恩我有著既一切!!! CHOIR人LOVE U ALL!
(BTW新位.... 好期待tim =p)