今日係2011年第一次去玩水:D 好鬼凍!! 呢星期日日都比人狂插我肥:( 呢幾日鬧得仲激 簡直hurtT^T
唔緊要啦,化悲憤為力量 瘦晒比你一個二個睇!!! 就知死xd 真係死肥婆咁鬧我 激死!!!
死肥仔死肥仔死肥仔!!!!! :@ 終於放假啦=v= 我有好多目標
1. 專心搞好DRAMA & 減肥 most important!!
2. 追番BAFS同ECON- - 成2個月唔知上堂講乜 日日坐同訓,都悶死了= =
3. 享受假期= = 好似難D... 減肥,真係要...
數學堂,我個咀唔可以有一刻停止到= = 春令就快黎嚕@@ 唔可以食宵夜!!帶零食!! 好少好少都得既..
哈哈狂比ms choy'紫怡'我 lunch 聽左好多野..... XD 加油啊u&u ^^
文軒冇啦啦變左小軒子 我升呢紫怡貴妃......
LS; xd '主人你今日做咩唔開心啊?' 真係好毒...好宅戈D男仔- - 講真佢話想香港女仔比個機會接受佢地,但電車男自身都存在緊一個問題吧!? 講真我接受唔到...好毒啊戈個人真係T^T
主人,xd 放學,lib借書= = 冇晒咁滯 死人飛:@ 我唔會忘記你狠狠咁鬧我死肥婆! 大陸喱 係到剪指甲*_* xd
尋晚come out左少少DRAMA idea, 加油啊我地真係要^^!!!!
夜晚同hoiting.saki游水 saki又遲左成半個中-3- 游唔到水,得玩水 唉,仲係唔識游,仲係半桶水....T^T
thz hoiting今晚教! 一定一定要學識!!!!學游水!!!!!!
放假嚕:) enjoy holiday! 減肥!!