myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 1
累積人氣: 23642
 2011 年 4 月 16 日  星期六


今日跑左40分鐘! gd!   f(x) PINOCCHIO音源外洩>_< 好毒啊不過!!

22號comeback stage加油!!!

減肥! 著令衫! 學游水 GOGOGO

成日都話得閒 點知今日下晝頹左一日....

加油啦= = 用4日春令抖抖

講堅4B要gathering下:)

2011-04-16 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 15 日  星期五


今日係2011年第一次去玩水:D 好鬼凍!! 呢星期日日都比人狂插我肥:( 呢幾日鬧得仲激 簡直hurtT^T

唔緊要啦,化悲憤為力量 瘦晒比你一個二個睇!!! 就知死xd 真係死肥婆咁鬧我 激死!!!

死肥仔死肥仔死肥仔!!!!! :@ 終於放假啦=v= 我有好多目標

1. 專心搞好DRAMA & 減肥 most important!! 

2. 追番BAFS同ECON- -  成2個月唔知上堂講乜 日日坐同訓,都悶死了= =

3. 享受假期= = 好似難D... 減肥,真係要...

 

數學堂,我個咀唔可以有一刻停止到= = 春令就快黎嚕@@ 唔可以食宵夜!!帶零食!! 好少好少都得既..

哈哈狂比ms choy'紫怡'我 lunch 聽左好多野..... XD 加油啊u&u ^^

文軒冇啦啦變左小軒子 我升呢紫怡貴妃......

LS; xd '主人你今日做咩唔開心啊?' 真係好毒...好宅戈D男仔- - 講真佢話想香港女仔比個機會接受佢地,但電車男自身都存在緊一個問題吧!? 講真我接受唔到...好毒啊戈個人真係T^T

主人,xd 放學,lib借書= = 冇晒咁滯  死人飛:@ 我唔會忘記你狠狠咁鬧我死肥婆! 大陸喱 係到剪指甲*_* xd

尋晚come out左少少DRAMA idea, 加油啊我地真係要^^!!!!

夜晚同hoiting.saki游水 saki又遲左成半個中-3- 游唔到水,得玩水 唉,仲係唔識游,仲係半桶水....T^T

thz hoiting今晚教! 一定一定要學識!!!!學游水!!!!!!

放假嚕:) enjoy holiday! 減肥!!

2011-04-15 11:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 12 日  星期二


feeling soooo bad...

MATH最低分>_<雖說ms choy成日報錯料..

有D淆 拿 真心好頹 下學期全部UT都唔合格 拿連最好讀既HIST我都放棄左=_=

好頹啊!!! 好想差電!!! 內裡空虛失落 但其實又開心 怪感覺.

好忙好忙 成日都覺自己好忙 又唔知點解有無盡咁多時間係到HEA, like right now= =

唉...... heavy workload &.... depression.. STRESS :S

HELP!!! 姐係睇住自己咁頹又有D不安既- - 堂堂係咁hea 算啦 HEA唔HEA呢D野又好難講:P

LS悶爆 數學派卷 我知我實好低但冇諗過最低 好低能 應該係phy問題:P 冇啦啦蚊行張紙再一篤 mh份卷就啪一聲撕開2份:P 笑死!!XD

之後試左2份 哈哈 唯一樂趣 SBA又第一組講=_= sor我冇一次唔係講得最多- - 幾差講得都 希望我地4個個分都OK T^T

LUNCH- - 乜咁煩啊成仔記 鬼叫想食碟菜咩- - BK好眼訓 但睇片好正 中文- - 做notes..

放學 開會XD 每次開會都係大笑收場 唉 今年咁KAI好大關係關忠社事XD 狂比鍾太抽水- - remote :S

不過人人都差唔多比佢抽:P 笑左 叫佢去死xp 哎 不知不覺又傾到6點幾 在忠社的一刻太歡樂了xd

傾傾傾傾傾 抽水抽左好耐XD 走陣 又傾gathering 好頹啊又beeno..好肥T^T 死shitou又狠批我減唔到肥!!

瘦晒比你地一個2個睇你就知!!!!!!!!

我成日都覺得我既世界好煩 好多野做 好多野煩 姐咩叫壓力 我好似感受到 尤其太多野力不從心啦= =

加油啦! THX BABE support>3< 重新上路,認真出發! REBORN^^

減肥路加油^^ ALSO DRAMA MY LOVE!! ADD OIL!!!!

KINKI HAPPY B-DAY^^ enjoy 16th!

2011-04-12 10:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless