尋日終於閉關左一日。沉澱沉澱XD no use la econ 點睇都唔明既;)
我相信如果我上堂係聽書又唔發夢 我都唔會明咖啦! 果真 溫到2點 完全唔明D notes up咩
尋日...終於開左drama會T^T 唉到最後都係無題我x -_- 無題真係咁好?? 不過是但啦都係照諗既姐
okok 傾到5點9 完全冇班籃好睇 都改左好多細節 已feel到好大工程T^T!!!
不安感upupup...... 班籃啊冇得睇 唉 算啦 有D野就係要錯過 睇怕今後我會錯過更多tim...
加油請FINAL要更更更好睇._.! 閉關一日 頂 好想管住自己把口...
anyway今晚開始DRAMA MODE!
今日econ驚嚇地做晒星一份hw 好彩佢冇扣多次:P 份卷真係好鬼難 廢事多講
數學堂 high到你 全民齊齊減肥 齊齊健體! 我戈邊已好成功地有3個肥婆burning:@ 男人們都話要操fit自己 係有D話要增肥囉- - 仲要增極唔肥!! 好想殺死佢地!!
真係-v- 講減肥講到high到上天堂 好激烈咁討論
3日apple減肥法! 一日3餐各2個apple! 我知好唔健康! 但我要速成減肥!!! 我唔想迎接第16個人生陣都要拖住一身肥肉!!! 我只得番3個星期時間!!
428 is coming!! 我再冇多餘時間! 我唔要再肥嘟嘟咁過:@ 唔要包包面!!
我深信我唔食野 塊面一定會瘦 我以前係瘦咖=_= 仲有我f1.2塊面都唔係包成咁!
我深信我一定可以整得走塊包面!! 我唔要做女版梁文禮!!! 死聞仔你尋日講既野真係好burn到我!!!! 你都係啦死肥仔請操fit自己-_-
btw尋日hist堂正爆講減肥講足2堂xd 正到你.. high到笑 <女版梁文禮> !!!!!!! 我唔要!!! 好火啊從此之後
我要瘦瘦瘦瘦瘦!!! 要令令咁過16歲生日!!!!! 救命好火熱!!
小明.hoiting! 記住我地2個係有幾咁肥! 幾咁樣衰! 一定要減肥! 瘦! 靚!
(damn, 今日黎m 應該唔用得3日apple法 咁搞法應該好傷身 但唔理啦 豁出去 希望身體唔好大有事=_=)
係咪堅持到1粒飯都唔落肚我唔知 但一定會盡量少少少!
但sosad 今晚要出去食飯-_- 冇得唔食哥餐生日飯又冇理由乜都唔食 所以......
星6.日.1呢3 day! 加油burn burn burn!!
數學堂一直hyper到lunch! XD 大笑飛少低level!! 仲以為佢講到好深度點知.. 笑死佢xd LUNCH都OK啊~
LS- - 幾高分(y) 悶 放學 終於走左去第一次自己晒相xd 期待相*V* 今晚啊= = 希望唔好食咁肥
已忍受唔到自己咁肥! 真係減!! battle with小明! 佢實贏雖然! 第一目標減5磅 GOGOGO!!!
DRAMA... 廣招人手幫忙 唉, sad job but keep fighting!