myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 2
累積人氣: 23643
 2011 年 4 月 11 日  星期一


頂好差啊今日超晒標!! 管唔住把口! 忟!

食完晚餐先黎食10塊cookies- -  你去死左佢算啦!!!!! =_= 又冇做運動

食屎 放學食左yogurt town*V* 正! 不過比笨笨撞到我犯罪- - 我仲有心battle咖不過!

而家食到好飽 好有罪惡感... 實肥死咁訓教@@ 睇黎都係要肥嘟嘟咁過.....@@

唉..... 不過btw尋日星日我都有30min NON-STOP跑步@v@

 

今日熱到我死 30度咩料 背心唔係我風格xd 英文啊好sad!!!問笨笨借unit 5 就係冇做1頁 點知都比ms yip見到...又HB 心一沉- - 13分 真係要留堂了 勁煩= =

BAFS 吹水*v* 小息忍唔住落去食5粒燒賣- - math choy冇番!勁GD!!! 又一齊傾肥婆經XD 睇貼紙相...拿T^T 都話以前好過而家幾多先得咖T____T

唉..... 好唏噓 罪惡感upup=_= 哈哈!!! 小明係粒貢丸xd!! 因為佢係頂住一頭冬菇既死肥豬XD!! 貢丸! 好岩你=v=

PE 仲爭6個8拍 加油! LUNCH@豆大 多菜米線 好飽- - 裙帶都唔想扣 ECON 眼訓死 快D調位 訓到死 唔知幾時開始一堂書都冇聽過

MUS XD 又幾好玩喎 哈哈 自己唱番首歌 笑死囉XD!好快過 放學 熱死=_= 頂唔順 yogurt town= = 行街 買野

熱死.... 番到家 頹廢 頂- - 唔好得閒就食野啦好冇!!? 怕左你!!!

好煩 好忙 好多野做.... wanna die! 聽日SBA,冇睇過....

2011-04-11 10:38 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 9 日  星期六


而家變到又肥又黑 今日瘋狂運動量&瘋狂消脂

踩單車 大埔 沙田(大圍) 馬鞍山 11點幾起程差唔多3點先到 食下野影下相行下商場 有小露寶啊xdxdxd

4點令中起程番大埔 黎陣用左3個中都有=_= 番去只用左1個中...

大佬 今日屎忽真係好痛!!! 大比一定一定有瘦囉狂踩又唔停!! 雖然有break下

我堅信 一定有瘦下既-v- 最叻既係 勁攰屎忽勁痛咁踩番黎 5點半到啦 6點半又會走去同人跑步喎>V<

哇哇哇 抖左半個中隻腳冇咁攰 好啦開始跑海濱 目標: 30min,唔準停 跑長廊

最開心最瘋狂既係.. 我未試過亦完全冇諗我會做到30min唔停不斷跑>^< 雖然係慢跑 但30min唔停對我黎講冇可能咁- -

點知....最後得左囉!! 30min岩岩夠跑來回1次+多段路仔 '世上無難事 只怕有心人' 100000% true!

冇諗過會做到既都做到 今後減肥繼續加油啦^^

不過跑完 真係好驚腳勁粗- - 我隻腳體質天生粗啦係咪=_=

啊仲有 各位 我唔會跟足晒蘋果減肥法 因為零澱粉減肥一定狂反彈仲肥多幾倍 apple照食但唔零澱粉:) 少少is ok!

加油!!!!!!!!!! 好攰但好開心 BTW今日曬到成隻燒豬 真係 塊面到而家仲好紅.... 手頸紅晒又痛 實黑死

唉 而家又肥又黑 請瘦!

2011-04-09 11:12 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 8 日  星期五


尋日終於閉關左一日。沉澱沉澱XD  no use la econ 點睇都唔明既;)

我相信如果我上堂係聽書又唔發夢 我都唔會明咖啦! 果真 溫到2點 完全唔明D notes up咩

尋日...終於開左drama會T^T 唉到最後都係無題我x -_- 無題真係咁好?? 不過是但啦都係照諗既姐

okok 傾到5點9 完全冇班籃好睇 都改左好多細節 已feel到好大工程T^T!!!

不安感upupup...... 班籃啊冇得睇 唉 算啦 有D野就係要錯過 睇怕今後我會錯過更多tim...

加油請FINAL要更更更好睇._.!  閉關一日 頂 好想管住自己把口...

anyway今晚開始DRAMA MODE!

 

今日econ驚嚇地做晒星一份hw 好彩佢冇扣多次:P 份卷真係好鬼難 廢事多講

數學堂 high到你 全民齊齊減肥 齊齊健體! 我戈邊已好成功地有3個肥婆burning:@ 男人們都話要操fit自己 係有D話要增肥囉- - 仲要增極唔肥!! 好想殺死佢地!!

真係-v- 講減肥講到high到上天堂 好激烈咁討論

 3日apple減肥法! 一日3餐各2個apple! 我知好唔健康! 但我要速成減肥!!! 我唔想迎接第16個人生陣都要拖住一身肥肉!!! 我只得番3個星期時間!!

428 is coming!! 我再冇多餘時間! 我唔要再肥嘟嘟咁過:@ 唔要包包面!!

我深信我唔食野 塊面一定會瘦 我以前係瘦咖=_= 仲有我f1.2塊面都唔係包成咁!

我深信我一定可以整得走塊包面!! 我唔要做女版梁文禮!!! 死聞仔你尋日講既野真係好burn到我!!!! 你都係啦死肥仔請操fit自己-_-

btw尋日hist堂正爆講減肥講足2堂xd 正到你.. high到笑 <女版梁文禮> !!!!!!! 我唔要!!! 好火啊從此之後

我要瘦瘦瘦瘦瘦!!! 要令令咁過16歲生日!!!!! 救命好火熱!!

小明.hoiting! 記住我地2個係有幾咁肥! 幾咁樣衰! 一定要減肥! 瘦! 靚!

(damn, 今日黎m 應該唔用得3日apple法 咁搞法應該好傷身 但唔理啦 豁出去 希望身體唔好大有事=_=)

係咪堅持到1粒飯都唔落肚我唔知 但一定會盡量少少少!

但sosad 今晚要出去食飯-_- 冇得唔食哥餐生日飯又冇理由乜都唔食 所以......

星6.日.1呢3 day! 加油burn burn burn!!

數學堂一直hyper到lunch! XD 大笑飛少低level!! 仲以為佢講到好深度點知.. 笑死佢xd LUNCH都OK啊~

LS- - 幾高分(y) 悶 放學 終於走左去第一次自己晒相xd 期待相*V* 今晚啊= = 希望唔好食咁肥

已忍受唔到自己咁肥! 真係減!! battle with小明! 佢實贏雖然! 第一目標減5磅 GOGOGO!!!

DRAMA... 廣招人手幫忙 唉, sad job but keep fighting!

2011-04-08 06:11 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless