myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 12
累積人氣: 23653
 2011 年 3 月 26 日  星期六


激死 忙死 早早起身 冇啦啦晏晝又好似得罪左人咁

今日行左最少6轉樓梯 來回最少12次  做野又攰死 變態真係忙死

又練左接力一陣 隻腳唔要了 唉- - 上到咁高做野 買左個好fung盛既早餐去食 等好耐先齊人

正, 開歌聽 食早餐 聽歌做野 行左幾十百轉- -!! 咪話唔辛苦 

鍾太一上黎,............... 唉- - 死啦真係好多野做! 但我覺得...

其實BC你係咪真係咁忙先? M2 UT姐!我 上星期忙N多倍 都係咁做姐

整歌詞牌都要搞我成晚 整多隻牌 唔係唔得 不過BC下次唔好咁啦不如.....>_<

好啦,都最後搬激大搭野番去 書都5大本,又袋野 又成大大個牌.....

痴線!!笑死!!! 屎頭同sunny 跌入尼龍袋 玩鬥快車&鬥 kai到笑 變態, 真係好正xd

好想玩.... 哈哈哈 等多陣yan黎拎書, 走得, 拎住成個牌走 好怪- - 好大塊 星一點拎..?

 

唉- - 買完野番黎 冇啦啦聽番人同我講D野 好似比人砌生豬肉咁 其實我想講 我地完全冇諗過扮你囉-_-

冇啦啦咁樣單單打打 我O晒,又嬲嬲地 又唔知發生咩事 講堅 我同你又唔熟 我要點同你講好- -?

okok 我冇諗過竟然會覺得我地扮緊你 雖然我後尾睇睇下又覺得咁諗都唔出奇

唉 仲之嬲嬲地 又好似比人砌生豬肉 又好似冇啦啦得罪人 救命...

我係扮 但一定唔係扮緊你 亦都冇諗過要咁做- - 好彩講清楚 拿..不過我驚面左左 我仲想同何婉做同學-3-

百感交集 驚訝O咀無奈 又驚得罪人 最後thz幫我講清楚:) 而家冇事 一身鬆

冇啦啦得罪人呢樣野真係好恐怖0_0 唔好搞我了>_<

好煩啊!!!!!!真真真係好多野要做!!! 忙到死啦 啦啦隊加油啦 好多野搞啊/_\

2011-03-26 06:50 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 25 日  星期五


天變了! 變質了? 如果評判心目中既best choir係咁,真係唔拎好過拎:)
毫無說服力既獎盃 okok 請JM拎D實力出黎比戈班大哥哥大姐姐睇咩叫優勝:)
ms mok講得岩,佢地年年都得個睇字 今年比佢地試下捧盃滋味 出年! 唔會再比你睇咁樣亂黎!
好掛住f2戈年既評判! 當佢神咁拜:) 只不過,今年既choir 會係畢生難忘
真真正正咁係stage上面流眼淚 係得今年先會! 今日..同樣地又係stage上流眼淚.. 感動人心既歌聲 係得cpuchoir先有呢種力量:)
只可惜,再冇進一步既獎項做extra gift! 但一切一切 我諗今年choir都得著最多!!!!
好愛你! 好愛choir既每滴眼淚 呢種感覺可以再去邊到搵呢????
出年 我地再次出發!!! 要話比人地聽! 我地先配叫皇者! 話比人聽我地對choir既愛係幾深!!!
今日既表現 永永遠遠留係每一個choir members心中:)
聽到結果後,ms mok一出去就喊了 好淒涼 佢一野打落欄杆到 睇到...真係心痛的..
大家都喊到死咁滯 冇錯,我地的確好傷心 為choir而傷心既機會唔多! 珍而重之^^
好傷心好傷心好傷心 ms mok! 加油啊!!!! 大家用最傷心既眼淚唱loveliness比ms mok聽
愈唱愈喊 愈喊愈大聲 傷心到你T^^^^T 最後用眼淚唱'我的心你要稱頌耶和華'
3.25 用眼淚唱左好多好多歌! 唔會忘記!
best girls choir + most outstanding choir,好想問一句,你地配嗎?
我地既努力 唔會再白費咖啦!!!!!!!

等結果陣 同ccy逃走出去買cake 頂xd勁似逃學囉XD 冇問老師跑出大會堂買野食再番黎 哈哈 好刺激XD

 又平又好食very GD!  知道結果 大笑3聲!!! 開車陣同勝出隊伍沙循揮手bye bye 哈哈! 佢地好似咩事都唔知咁hi番我地!

你估我地真係真心say你HI :D? 係真心同你講BYE BYE囉我諗!!!

okok 回程 高唱詩歌choir歌 一落到車,好多人問我結果點 我話... 佢話唔洗唔開心啦! 但點解你地個個都咁開心既xd?

搞到我都唔識應佢,明明前一刻sad到死哈哈!

btw!!!!今日喊到死戈陣 陳靜前一秒勁勁勁勁傷心咁喊緊!但下一秒..佢大喊:雀屎啊.....>_<

頂!!!! 我笑到死!!! 但個心情真係仲好好好傷心 喊到死但又好笑到死 救命我真係死晒xd!

番到黎 整社野,搬野 超勁囉我 哈哈!! 搞搞搞搞到7點 屎頭勁慘哈哈! 我笑死!!!!!

koey救命XD 大佬比你玩死!! 我笑死!! 屎頭BB 哈哈 poor>V<

THEN食頹廢M記wif ccy.koey 影左好多私影-v-

今天...........傷心開心刺激 瘋狂落寞 百感交集!

but... IT's a reli GD DAY:) coz i hv choir on my heart:)

2011-03-25 11:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 24 日  星期四


住了吧靜了吧平息吧:)  4B4B下年再努力! 一齊完成我地既偉大理想!

好多謝你地D牌>_< 令過男仔D牌好多囉xd 雖然我地打得唔好 但都好多謝支持~ 感激!

就係咁就多左8塊神主牌:D 團結團結團結we are! 下年燃燒啦!! 吼:@

好正啊諗番班籃的日子係唔係都大嗌4B>v< 同4AB-v- 真係好團結!

5B.6B 一齊嗌落去!! 嗌到冇時停!!! 尋日睇5Cvs4E 哇 勁緊張刺激 同自己班打完完全全一樣感受咁

一分一分咁追 激烈 最尾,xd D人開心到彈起 哈哈 笑死 班男人=v=

夜晚就... 一齊都平息啦 大家乜都唔再講 講多又冇意義 為自己班感到自豪 我只想講身為4B人真係好正

M群飛哥講D野簡直是神 講真幾感動 又好光榮囉^_^ 4B4B oosh! 加油啊!!

 

尋晚好多金句 笑死xd 罵咩鬼戰!!!!全晚一頁書都冇溫過 未試過爛泥咁放棄自己仲要係hist- -

1頁書都冇入過腦既姿態 去test HIST 心諗死得 但完全冇溫書意欲冇計byebye!

英冇帶 扮野好辛苦>_< 中文..溫書 listening D人好kai好毒 笑! 終於到hist- - 我覺得我有神腦淨睇three red banners都有1頁紙寫到- -

我真係冇溫到- - 奈何我又唔知點寫到1頁紙出黎(雖然遠比人地D少成頁..) 可能我有半個神腦呵:D 安慰mode

OKOK 行屍走肉生活.... 4月要重生- - sportsday野搞到頭都大...choir又hold住晒D時間 班籃..UT 唉,得閒死唔得閒抖氣!

完咖啦不過 加油! 今日過得都係咁:) poor CHUN 頭毛長又捉短又捉XD <食得多撈面 都想食下三文治啦> edited from聞仔金句

哈哈 雖然好忙 但又幾開心既:) 3.25! choir final!! GOGOGO! junior.boys.GIRLS! 衝個盃番黎啊!!!!

<第3堂就走 so GD:)> 明天! 加油! LOYALTY!!! oosh!

2011-03-24 10:29 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless