激死 忙死 早早起身 冇啦啦晏晝又好似得罪左人咁
今日行左最少6轉樓梯 來回最少12次 做野又攰死 變態真係忙死
又練左接力一陣 隻腳唔要了 唉- - 上到咁高做野 買左個好fung盛既早餐去食 等好耐先齊人
正, 開歌聽 食早餐 聽歌做野 行左幾十百轉- -!! 咪話唔辛苦
鍾太一上黎,............... 唉- - 死啦真係好多野做! 但我覺得...
其實BC你係咪真係咁忙先? M2 UT姐!我 上星期忙N多倍 都係咁做姐
整歌詞牌都要搞我成晚 整多隻牌 唔係唔得 不過BC下次唔好咁啦不如.....>_<
好啦,都最後搬激大搭野番去 書都5大本,又袋野 又成大大個牌.....
痴線!!笑死!!! 屎頭同sunny 跌入尼龍袋 玩鬥快車&鬥 kai到笑 變態, 真係好正xd
好想玩.... 哈哈哈 等多陣yan黎拎書, 走得, 拎住成個牌走 好怪- - 好大塊 星一點拎..?
唉- - 買完野番黎 冇啦啦聽番人同我講D野 好似比人砌生豬肉咁 其實我想講 我地完全冇諗過扮你囉-_-
冇啦啦咁樣單單打打 我O晒,又嬲嬲地 又唔知發生咩事 講堅 我同你又唔熟 我要點同你講好- -?
okok 我冇諗過竟然會覺得我地扮緊你 雖然我後尾睇睇下又覺得咁諗都唔出奇
唉 仲之嬲嬲地 又好似比人砌生豬肉 又好似冇啦啦得罪人 救命...
我係扮 但一定唔係扮緊你 亦都冇諗過要咁做- - 好彩講清楚 拿..不過我驚面左左 我仲想同何婉做同學-3-
百感交集 驚訝O咀無奈 又驚得罪人 最後thz幫我講清楚:) 而家冇事 一身鬆
冇啦啦得罪人呢樣野真係好恐怖0_0 唔好搞我了>_<
好煩啊!!!!!!真真真係好多野要做!!! 忙到死啦 啦啦隊加油啦 好多野搞啊/_\