帶著餘火!!繼續燃燒!! 4B不死!!! 愛爆這班4B!
點解4B可以咁正>< 團結!氣勢! 我認為已經贏了!
贏了團結! 好溫暖!! :)
4B男人其實打得好好 4E都係!! 呢場比賽勁精彩! 邊班贏其實唔重要 大家唔好比某D偏激說話搞到唔開心>_<
既然大家fans睇得開心, 班籃精神已經做到了!
TO me! 4B永永遠遠都係最團結!最氣勢! 輸波又點? 我地輸人1分咋哈哈!!! 贏到咁多打氣聲,已經夠了;)
4B:4E 世紀大戰 果然極精彩! 我愛你4B! 就好似MF戈時戈份團結! 超正!
飛少益晉仔柏僑仔神射傑王子東山! 好好保存你地D banner啊>V< 全部都係你地既FANS(我地)送xd
請好好珍惜4B:) 嗌到發癲既機會唔多! 就好似你地咁講 出年男仔女仔一齊衝擊!!!
燃燒精神永不死!! 4B女籃加油啊!! 一樣要撐男仔咁撐我地!
BTW,今個下晝嗌得好high! 好正! 完波後, 傑仔你係我新偶像哈哈XD
傑仔今場真係好好波:o 型! mok跌左2次哈哈 飛少型啦~
4B人好型 今場我地嗌得都好狗下>_< 我真心覺得我地嗌得狗 but......
真係好享受4B每一刻:D spirit!!
嗌到choir都唔去咁滯 ms mok扯火>< sor! 星5 final GOGOGO!
girls,our turn! WED, burning!!!!!
(BTW BAFS得5分>_< 嗚,加油!)