myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 6
累積人氣: 23607
 2011 年 3 月 22 日  星期二


請支持! 要改寫結局! 唔能夠比聽日成為4B最後一場比賽!!

一定要好好睇睇! 燃燒機會唔多! 要把握!!!!

sor小明choini! 我知我今日練得奇差! 重新出發!!唔要令你地失望!!!

加油啊你2個! 靠你地了! 一定上到位咖:D

4B 4B GOGOGO!!

 

下星3.4就sportsday...... 小息先驚覺..壓迫感好大大大大大

好多好多好多野做咁,但一樣都搞掂過! 點解choir.社.班籃會一齊黎咖??

之前仲咁hea! 而家好想休息已經冇機會!!!!

cheungtszyi你真係真係要燃燒啊!!!!!!

可憐星4HIST UT又係要放棄mode... 冇時間溫書.理佢了!

加油!!!! 明天女仔要創造奇跡!!!!

2011-03-22 10:29 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 21 日  星期一


帶著餘火!!繼續燃燒!!  4B不死!!! 愛爆這班4B!

點解4B可以咁正>< 團結!氣勢! 我認為已經贏了!

贏了團結! 好溫暖!! :)

4B男人其實打得好好 4E都係!! 呢場比賽勁精彩! 邊班贏其實唔重要 大家唔好比某D偏激說話搞到唔開心>_<

既然大家fans睇得開心, 班籃精神已經做到了!

TO me! 4B永永遠遠都係最團結!最氣勢! 輸波又點? 我地輸人1分咋哈哈!!! 贏到咁多打氣聲,已經夠了;)

4B:4E 世紀大戰 果然極精彩! 我愛你4B! 就好似MF戈時戈份團結! 超正!

飛少益晉仔柏僑仔神射傑王子東山! 好好保存你地D banner啊>V< 全部都係你地既FANS(我地)送xd

請好好珍惜4B:) 嗌到發癲既機會唔多! 就好似你地咁講 出年男仔女仔一齊衝擊!!!

燃燒精神永不死!! 4B女籃加油啊!! 一樣要撐男仔咁撐我地!

BTW,今個下晝嗌得好high! 好正! 完波後, 傑仔你係我新偶像哈哈XD

傑仔今場真係好好波:o 型! mok跌左2次哈哈 飛少型啦~

4B人好型 今場我地嗌得都好狗下>_< 我真心覺得我地嗌得狗 but......

真係好享受4B每一刻:D spirit!!

嗌到choir都唔去咁滯 ms mok扯火>< sor! 星5 final GOGOGO!

girls,our turn! WED, burning!!!!!

(BTW BAFS得5分>_< 嗚,加油!)

2011-03-21 08:12 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 19 日  星期六


話說我怕怕。

怕別人的眼光。

折騰!!

幸好JOEY是我的依伴:)

明白孤單一個 都要自強
苦楚試練 無論如何多 都不算多!

daring! 為目標奮鬥吧!


2011-03-19 11:15 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless