今天心情差勁T^T 但依然衝擊十足!!!
It's so HIGH HIGH HIGH! we gonna GET GOAL!!!!!
LOYALTY come on! 請狂呼!大大聲聲比D士氣黎聽>_<
明天所有人都加油啊! 用盡力氣支持你地! 加油啊^^ enjoy sportsday!!
coz we♥ LOYALTY :)
用盡氣力 為sportsday搞咁多野,明天就係了! 加油啊! 我地既努力唔會白費咖!
唔做過一年呢D工作 完全唔知一切一切背後原來有咁多人既努力辛辛苦苦咁幫忙! 真係要好好enjoy啊>_<
LS UT寫死 唔知寫咩 唉小息 冇啦啦比BC叫出去 就要睇鍾太面色了....
點解啊? 點解冇啦啦bio lab個remote會唔見? 會因為我用完後唔見? 但真係好離奇失蹤喎...
唉...而家.... 睇了鍾太面色一輪 又案件重演 開始有少少bad..
英文,噢 傾了好耐計 XD many amazing news.....:o MATH~ 繼續 好耐冇上過maths 完全冇聽書又
LUNCH@ 紅蜻蜓 唉....嚇親了 冇啦啦又有amazing news,真係- - O咀.... okok:)
終於我地2個撐枱腳啦^^ 1點7番到去 落base整晒D啦啦波出黎再搵多次個remote... 唉,,搵晒都係冇 鍾太落左黎..
中文 佢今日咩事? 成日發火咁款 成日噓我地 可是都係冇心上堂 傾計&傾計
小明今日係變態:( >^< 搽handcream搽左最少20次- - 隔20min一次... 搽到隻手變肥豬油! 嘔心:o 仲掂我-3-
好驚佢xd 傾傾傾傾傾! amazing..... BK,又傾 小東又係- - 今日成人比人啤 sad..
放學,忠社 feel so sad. 比鍾太'訓'完一小輪a_a '唔得咖啦.. 你危機意識唔夠. 唔撞板都係唔知咖啦!....'
唉 其實好少既一句說話 但唔知點解我在意了.... a bit sad 算啦 冇啦啦唔見左? 唔通真係我既錯:(? 用完擺左係枱咖咋..
不過...點先搵得lab個remote呢>_< 唉.... 火力下降了 唔想理佢了T^T
整整整整整!!! 最後全人類衝刺!!! 忠社今年真係........ 最後一刻都仲趕緊 善社走了 我地仲有大把野整緊..
如是者大家好努力好努力咁做 來來回回左好多次 不斷PACK野 到最後.....執左勁多野-_-
8點! 我們終於走了! 臨走陣鍾太又黎 又係到講野 我發覺我已唔想聽佢講一句野 冇錯佢的確心情係差既 但我地既心情狀態都係啦...起碼我係
做社野,真係會忟的 下面又搞左一輪 人力物力極大 明天早早番去- - 頂 人手拎晒大型野 驚爛- - ok- -...
好彩...我同ANDY跟車XD 不過得我地2條友@@ 唔知搬唔搬得掂- -
唔好理鍾太! 唔好理remote!! 明天!!!!!要高呼LOYALTY!!!! 嗌到對面街都聽到!!!!!
BURN! BURN!!!! 氣勢!!! 要狂嗌了!!!!
(我好驚啦啦隊包尾 唔想見到忠社輸 唔想見到D人唔enjoy 唔想..唔想...)
唔好諗咁多!!! 請加油比反應我!!! 預左爛喉嚨!
LOYALTY!!!!!!!!!!!!!!!!! 奮鬥!!!!!