myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 3
累積人氣: 23568
 2011 年 3 月 30 日  星期三


一個令我好感動既忠社!!! 打不死既氣勢! 總冠軍!忠社總冠軍!!!

今日!! 你地真係好努力 好比心機!! we've got to SHOUT&SHOUT! we've got to WIN&WIN!!

你地得咖!!! 忠社由8x分追到2百幾! day1我們要好好加油! 繼續為day2打氣!!

好感謝所有投入過啦啦隊/比賽既人!! 一個人既支持都令到忠社可以發光發亮!!!

齊聲去用無盡氣! 為忠社總冠軍打氣!!!!!

 

7點4番到去,其實有人幫我地搬野a_a 原來係行過去運動場.. set場! wow!!!氣勢!!!

一開波 黎了!!!!! 狂嗌mode!!!! 跳遠冇落去 第一年冇玩a.a I say LOYALTY! u say 'HO'!!!

好勁啊! 忠社男人!忠社女人! 上晝我地落後, so wt?? 我地年年都係咁 但..我地既努力!! 係有成果咖!!!

劉建!!! 你真係真係好型!! 跳高破紀錄!!! 忠社好多謝你!!!!!!! 加油啊所有人! 咩社都好! 投入去社到啦!!!

好多謝你地比D反應我>_< 好感動! 我地要繼續加油!! 好正啊!!

100m欄!!! 我今年成功啦! 冇仆到! 仲冇掂到個欄!! 有第6!有前8! 滿足了^^ 

其實..我睇到潘超藍一開始kick親跌鞋都冇放棄繼續跑 真係好感動!! 打不死^^

lunch終於有得抖下 晏晝繼續! 我聽唔到你地D聲! 唔齊!! 大聲D!!

你地嗌得high唔high!? HIGH啊HIGH啊HIGH啊HIGH! 我希望聽到呢句!!!!!

到最後 忠社只係爭幾十分 好開心啊!!!  加油啊!!! 所有人 請好好珍惜每一個sportsday既機會!

繼續為我地忠社男女人加油!!! 氣勢!!!!!!!!!! 屎頭個頭屎唔屎xd??

(好感恩! 我把聲冇爛到囉超感動!!!!!! 神屎神屎oosh!)

DAY2 ! 忠社天下!!! 好唔好??????

day1 end.. 攰到散晒了..

2011-03-30 06:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 29 日  星期二


今天心情差勁T^T 但依然衝擊十足!!!

It's so HIGH HIGH HIGH! we gonna GET GOAL!!!!!
LOYALTY come on! 請狂呼!大大聲聲比D士氣黎聽>_<

明天所有人都加油啊! 用盡力氣支持你地! 加油啊^^ enjoy sportsday!!

coz weLOYALTY :)

用盡氣力 為sportsday搞咁多野,明天就係了! 加油啊! 我地既努力唔會白費咖!

唔做過一年呢D工作 完全唔知一切一切背後原來有咁多人既努力辛辛苦苦咁幫忙! 真係要好好enjoy啊>_<

LS UT寫死 唔知寫咩 唉小息 冇啦啦比BC叫出去 就要睇鍾太面色了....

點解啊? 點解冇啦啦bio lab個remote會唔見? 會因為我用完後唔見? 但真係好離奇失蹤喎...

唉...而家.... 睇了鍾太面色一輪 又案件重演 開始有少少bad..

 

英文,噢 傾了好耐計 XD many amazing news.....:o MATH~ 繼續 好耐冇上過maths 完全冇聽書又

LUNCH@ 紅蜻蜓 唉....嚇親了 冇啦啦又有amazing news,真係- - O咀.... okok:)

終於我地2個撐枱腳啦^^ 1點7番到去 落base整晒D啦啦波出黎再搵多次個remote... 唉,,搵晒都係冇 鍾太落左黎..

中文 佢今日咩事? 成日發火咁款 成日噓我地 可是都係冇心上堂 傾計&傾計

小明今日係變態:( >^< 搽handcream搽左最少20次- - 隔20min一次... 搽到隻手變肥豬油! 嘔心:o 仲掂我-3-

好驚佢xd 傾傾傾傾傾! amazing..... BK,又傾 小東又係- - 今日成人比人啤 sad..

放學,忠社 feel so sad. 比鍾太'訓'完一小輪a_a '唔得咖啦.. 你危機意識唔夠. 唔撞板都係唔知咖啦!....'

唉 其實好少既一句說話 但唔知點解我在意了.... a bit sad 算啦 冇啦啦唔見左? 唔通真係我既錯:(? 用完擺左係枱咖咋..

不過...點先搵得lab個remote呢>_< 唉.... 火力下降了 唔想理佢了T^T

整整整整整!!! 最後全人類衝刺!!! 忠社今年真係........ 最後一刻都仲趕緊 善社走了 我地仲有大把野整緊..

如是者大家好努力好努力咁做 來來回回左好多次 不斷PACK野 到最後.....執左勁多野-_-

8點! 我們終於走了! 臨走陣鍾太又黎 又係到講野 我發覺我已唔想聽佢講一句野 冇錯佢的確心情係差既 但我地既心情狀態都係啦...起碼我係

做社野,真係會忟的 下面又搞左一輪 人力物力極大 明天早早番去- - 頂 人手拎晒大型野 驚爛- - ok- -...

好彩...我同ANDY跟車XD 不過得我地2條友@@ 唔知搬唔搬得掂- -

唔好理鍾太! 唔好理remote!! 明天!!!!!要高呼LOYALTY!!!! 嗌到對面街都聽到!!!!!

BURN! BURN!!!! 氣勢!!! 要狂嗌了!!!!

(我好驚啦啦隊包尾 唔想見到忠社輸 唔想見到D人唔enjoy 唔想..唔想...)

唔好諗咁多!!! 請加油比反應我!!! 預左爛喉嚨!

LOYALTY!!!!!!!!!!!!!!!!! 奮鬥!!!!!

2011-03-29 10:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 28 日  星期一


baby u hurt me so bad... 慶幸冇將件事攤出黎講 也真傷^^
真的 寂寞寂寞就好! 看化了 要重新上路 重新起步

尋晚笑死我 玩左一晚fb 同幼稚園同學puihojai重拾我地既童年

頂XD D相真係笑到爆粗 笑到我死 真係要死哈哈:D 唉點解細過既肥仔大個變得咁多

我都話我經歷過瘦的風光 仲有 我個樣係變左好多囉;) 我都冇擺我最令D相出黎  拎晒醜態出黎幫puiho上位 (Y)

笑死! 左2女同學哈哈! 肥仔你上到位啦>_< 成晚笑到停唔到 更多精彩照片其實(H) 仲搵番飛妹

哈哈 尋晚搵番好多回憶 飛少同me都係頌真人呢 哎搞左成晚 1點先開始整社野..... 乜hw都冇做過 3點幾訓..

今日忙到爆 又社又爆多hw 冇氣抖忙到 又要扮帶unit5>_< 哈哈 睇番尋D日相 xd 真係睇親笑親!

BAFS short test 一D都唔覺佢教過 小息數學 做hw ,整社野 好煩啊 好忙啊 真你真係好多野搞>_<

冇啦啦開ch11 我ch10後面完全唔知講乜 冇啦啦又4月4 UT omg!!

唉,PE 下堂考16個8拍x2  練欄 唔掂 希望今年唔好再有意外 比我順順利利跑完全程 唔需要獎...

lunch飛出去整歌詞布 再飛番學校傾啦啦隊 傾得幾HIGH 跑步跑步跑步在跑道!! 唔記得教佢地唱>___<

econ PK 完全唔知佢講乜 我要溫書:P 做hw 訓教 mus爆晒D hw佢 哈咁就KO了:)

放學,啦啦隊訓練班 唉 要加油啊!! 好驚自high唔起 好驚帶得唔好 好驚啦啦隊包尾 好驚自己做得唔好 好多憂慮

要相信! 信念勝於一切! I need STRENGTH! 5點半開始搞社野 相嗌唔好口._. 一團和氣 冇錯,整社野的確整到大家都好忟..

不過 努力左咁耐 我地都nearly finish啦! 過埋聽日就係啦!!! 加油啊我地!

忠社! 一齊發光發熱!!! 熱血啊!!!!!!!!

太多太多煩惱 壓力以及...... 唉:(...  let it pass by ...^^

2011-03-28 09:54 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless