myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 5
累積人氣: 23658
 2011 年 5 月 25 日  星期三


:@ 上星5堂,econ又空堂. 好煩 同堅坐 冇野做.冇書溫 聽後面係到狂講drop chem論

同bafs一樣- - 但其實做任何野都應該努力下先既就算我都好憎計數

D人chem上腦... 讀hist簡直人間天堂^^ 英文 廁所左好耐先番

小息,嬲! 街唔係你叫!我唔係比你屌! 我比你寸得一次 就唔會再有第2次 你咩態度?點解要受你氣?

the one who got to shut yr mouth off is u!  :@

:@! lunch食包,LS present,唔好 眼訓到喊 勁早放囉2點7- -

之後hea左勁耐 同hoiting出去hea 見到貞子 番黎又講下人地幾恐怖 xd 笑!!!!!!!!

聞仔 唉 撈面怪 一啖食晒撈面失敗 希望下次有得贏番! 啊!今日有人派葡萄適 ya! 拎左一支咋

rehersal- - 5點先開始 hea左勁耐 fri唱一首歌坐成3個中唉..... 今年唔洗坐base啊!! 唔知好定唔好 冇得傾計

好努力鼓勵人黎in話劇 tmr!! gogogo! 加油! 睇下人打波 6點終於走

明天hist:) 希望全班都合格&好多人都好高分!

JUST BURN IT ON!

2011-05-25 08:33 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 5 月 23 日  星期一


我的天為何總下著雨? 天啊,SO BUSY 我醒覺了! 終於醒覺了!

唔要HEA 要珍惜! (火火火火火)

eng,斷左線哈哈哈哈哈!!! 鄭冠A: when i was 7......

!!!!!!!! 我笑左! 重點係同關仔一齊笑!! 但周圍都冇人笑! 2個人係到笑,愈笑愈覺得好笑!!! 佢笑到有氣聲(嘿嘿.哈.呼)

聽到就愈覺得好笑!!!!!!!!!!! 痴線笑到抽搐哈哈哈 停唔到 關仔真係好super! 勁!!!!!

之後笑笑下已經去到10號- - 出到去又平靜唔到,又笑- - 見到金美笑個kai樣我更加停唔到- - 

最後,hea左好多時間 笑到講唔到野,BYE啦我個present! 哎! wheniwas7哈哈哈哈哈!!!!

BAFS,ya,好似聽得明! 小息,搵鍾太 好野........唔洗比佢批鬥T^T 

數學 難- - PE,跑環校,真係廢左好多@@ lunch,冇去cell~  

ECON,題題都錯orz...!    MUS. 考exam,XD 最中意聽mini concert.

快D考到我啦,我想唱K:$

勁早番家, 爆seed!

2011-05-23 07:14 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 5 月 20 日  星期五


520禾艾梨-o-xd 今日有人同我求婚,仲有介指咖:$

好shyyyyy 哈哈!!!!!!! econ啊我要讀好呢科谷底反彈- - eng抽中出去present 除左第一句其他全部空白晒

關仔!!! 你今日係咪心情太好呢? 笑死我佢個present,第一次見咋! :D 笑死! btw呢幾日關仔多野講左好多 同佢坐其實唔悶

math派卷點算啊又唔合格啦!!!!!!!! 我上次the lowest 好難拉啊exam 都話谷底咖啦我要反彈啊!!!!!!!

唉,,,T^T 關仔好強25分:o 開心到笑囉佢哈哈哈哈!!! 好正 算啦,加油反彈maths

中文,又對卷 成堂話我地嘈, - -?   LUNCH*V* 忠社食飯 衝出去買魚滑 次次食親飯真係笑死!!!!!!

傾社刊:D 好期待BC點寫我呵呵呵 咩水都比你地抽晒 小心D BC我會寫得你你好好好好好!

其實不知不覺一個學期就完左,4B好開心!!^^ 忠社都好開心! 好唔捨得 唔算咁快就完!!!

要珍惜最後一個比賽>< 忠社笑聲我諗我會好懷念!! 4B都好正!

鍾太,抽水娘娘 唉,成餐飯,笑死,抽笑,好彩我都.......B-) 珍惜!!

LS個人成長6分,冇書講,LS真係激似HIST囉!!!!! 好野 放學食yanny個cake,好正啊>_< 好想去整:@

btw,密歐:$ 多謝你隻ring.. 好姣啊(K) 不過見520就算啦xd 哈哈!

放學團契with hoiting&karen,訓左一陣後就好精神 其實好好睇下! 加油,下次再番^^

之後,傾drama,大明傻左-o- 奶粉又喪左- - 好恐怖啊佢地xd月30交終稿... 好驚T^T

得番岩岩好10日咋!!!!!!!!!!!! 加油啊張張張張張張張紫! 盡力就好oosh!!!!!!!!!!!!!

要感恩! 要珍惜!! ^^  6合彩冇中47= = 希望飛少有錢收! baba中左幾十蚊xd

2011-05-20 09:39 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless