520禾艾梨-o-xd 今日有人同我求婚,仲有介指咖:$
好shyyyyy 哈哈!!!!!!! econ啊我要讀好呢科谷底反彈- - eng抽中出去present 除左第一句其他全部空白晒
關仔!!! 你今日係咪心情太好呢? 笑死我佢個present,第一次見咋! :D 笑死! btw呢幾日關仔多野講左好多 同佢坐其實唔悶
math派卷點算啊又唔合格啦!!!!!!!! 我上次the lowest 好難拉啊exam 都話谷底咖啦我要反彈啊!!!!!!!
唉,,,T^T 關仔好強25分:o 開心到笑囉佢哈哈哈哈!!! 好正 算啦,加油反彈maths
中文,又對卷 成堂話我地嘈, - -? LUNCH*V* 忠社食飯 衝出去買魚滑 次次食親飯真係笑死!!!!!!
傾社刊:D 好期待BC點寫我呵呵呵 咩水都比你地抽晒 小心D BC我會寫得你你好好好好好!
其實不知不覺一個學期就完左,4B好開心!!^^ 忠社都好開心! 好唔捨得 唔算咁快就完!!!
要珍惜最後一個比賽>< 忠社笑聲我諗我會好懷念!! 4B都好正!
鍾太,抽水娘娘 唉,成餐飯,笑死,抽笑,好彩我都.......B-) 珍惜!!
LS個人成長6分,冇書講,LS真係激似HIST囉!!!!! 好野 放學食yanny個cake,好正啊>_< 好想去整:@
btw,密歐:$ 多謝你隻ring.. 好姣啊(K) 不過見520就算啦xd 哈哈!
放學團契with hoiting&karen,訓左一陣後就好精神 其實好好睇下! 加油,下次再番^^
之後,傾drama,大明傻左-o- 奶粉又喪左- - 好恐怖啊佢地xd月30交終稿... 好驚T^T
得番岩岩好10日咋!!!!!!!!!!!! 加油啊張張張張張張張紫! 盡力就好oosh!!!!!!!!!!!!!
要感恩! 要珍惜!! ^^ 6合彩冇中47= = 希望飛少有錢收! baba中左幾十蚊xd