myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 34
累積人氣: 23635
 2011 年 4 月 22 日  星期五


Here's a new day start with love^^

f(x) CB stage!!! 好感動!! 好開心! VIC好令! 大發F(X)!!!

哈哈哈哈好開心 真喜樂ava

起身,做drama野 出去 食魚蛋燒賣 上大中傾 上包家傾

我們的DRAMA劇本:o 唔錯咖啦我地都嘔得:D

我發覺我諗主題是一D都唔掂的 但我好好好想快D加插場景details

呢份係teamwork:) 真係要大家互相合作互相發揮作用我地要加油!!

喂喂加油啊我地仲要番家通便:o  29 deadline加油>_<

我有D掛住春令啊哈哈哈 唔想hardsell你地但好想你地得著 加油啦xdd

好肥好肥好肥 今日又狂食野= = BYE....

2011-04-22 08:11 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 21 日  星期四


finally i did found my god deep in my heart^^

我都得點解你地唔得? 我咁hea入黎,咁hea咁聽道,都冇諗過神仍然感動到我

即使我冇心追求神;即使我離棄佢;佢依然番番黎搵我啊~~~~

頭2日的道,早堂晚堂我都冇心在聽 甚至係到同人sms@_@ 近呢半年番既崇拜 是假的 我番去只係'坐低訓教'

追求神? 愛神? 信耶穌? sad....

正當我咁hea 諗住入黎放完假就出番去 唔回應神任何一些 我只是為靈命祈禱過一次 神就聽 就感動到我

我都諗唔到點解釋 我淨知我諗通好多野^^ 好多好多我完全冇諗過能解決到既煩惱

重擔已經唔再係重擔 問題已經變到..好像0    因為我冇咩做到啊^^ 順其自然/順神自然 ^^

眼見f4少左一大堆人冇黎 加油啊 我真係好想你地黎!!!!!!

4B 出年男仔女仔都一齊黎啦:D 堅係開心! 即使真係冇一刻既感動決志呢個機會 但我一定一定堅信你必有得著!!

希望出年成長更多 4B家庭既春令group更大 大家一齊更開心 all fds希望你地快D有我既得著>3<

仲有一個最大得著!! 就係體重!!! 同肥hoiting肥小明直線上升!! 同小明簡直癲左咁狂食呵呵呵呵

ms yip陳sir請食2晚雪條~ 曾可兒其實好nice啊>_< 同譚太同房 好好既媽媽>_<

唯一美中不足就係我地分左房T^T 你地間房好舒服 冇得一齊癲差咁D xd

哎啊其實諗番都幾開心 仲有尋晚有老鼠嚇死我T__T 夜晚我真係見到'老鼠'個影係窗經過 同yanny2個嚇死...

btw我同yanny一齊訓哈哈 孖鋪哈哈 好正啊!

狂野地食 唔要比人笑肥:@ 郁番先快D! 好開心 出年一齊黎尋歡啦^^

4日3夜好快過 番到家有D唔捨得 不過屋企既涼都係最舒服~

忠社加油!! 會好好考慮!! 4B^^ 我地要好好記住今年一齊春令既感覺! 加油啊未來既日子

我要認真追求神:)  聽日傾劇本,加油!!  春令的飯很好吃 好想下一個令會快D黎:)

  減肥前  減肥後  死肥婆^^

2011-04-21 09:07 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 16 日  星期六


4月26號晚4B BBQ啊, gogogo啦!

有1x個人了.. 

星一游早水啊,gogogo啦^^

2011-04-16 10:48 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless