finally i did found my god deep in my heart^^
我都得點解你地唔得? 我咁hea入黎,咁hea咁聽道,都冇諗過神仍然感動到我
即使我冇心追求神;即使我離棄佢;佢依然番番黎搵我啊~~~~
頭2日的道,早堂晚堂我都冇心在聽 甚至係到同人sms@_@ 近呢半年番既崇拜 是假的 我番去只係'坐低訓教'
追求神? 愛神? 信耶穌? sad....
正當我咁hea 諗住入黎放完假就出番去 唔回應神任何一些 我只是為靈命祈禱過一次 神就聽 就感動到我
我都諗唔到點解釋 我淨知我諗通好多野^^ 好多好多我完全冇諗過能解決到既煩惱
重擔已經唔再係重擔 問題已經變到..好像0 因為我冇咩做到啊^^ 順其自然/順神自然 ^^
眼見f4少左一大堆人冇黎 加油啊 我真係好想你地黎!!!!!!
4B 出年男仔女仔都一齊黎啦:D 堅係開心! 即使真係冇一刻既感動決志呢個機會 但我一定一定堅信你必有得著!!
希望出年成長更多 4B家庭既春令group更大 大家一齊更開心 all fds希望你地快D有我既得著>3<
仲有一個最大得著!! 就係體重!!! 同肥hoiting肥小明直線上升!! 同小明簡直癲左咁狂食呵呵呵呵
ms yip陳sir請食2晚雪條~ 曾可兒其實好nice啊>_< 同譚太同房 好好既媽媽>_<
唯一美中不足就係我地分左房T^T 你地間房好舒服 冇得一齊癲差咁D xd
哎啊其實諗番都幾開心 仲有尋晚有老鼠嚇死我T__T 夜晚我真係見到'老鼠'個影係窗經過 同yanny2個嚇死...
btw我同yanny一齊訓哈哈 孖鋪哈哈 好正啊!
狂野地食 唔要比人笑肥:@ 郁番先快D! 好開心 出年一齊黎尋歡啦^^
4日3夜好快過 番到家有D唔捨得 不過屋企既涼都係最舒服~
忠社加油!! 會好好考慮!! 4B^^ 我地要好好記住今年一齊春令既感覺! 加油啊未來既日子
我要認真追求神:) 聽日傾劇本,加油!! 春令的飯很好吃 好想下一個令會快D黎:)
減肥前
減肥後
死肥婆^^