thanks all dearest^3^ A happy 16th^_^
今日多謝晒咁多位! yanny黃少ting小明豪哥wingc笨笨karen文軒 仲有姬姬^^
多謝今日請我唱K 下次你地生日搵番我._. 好貴啊要你地請@~@
今日仲要遲晒起身1230先起 哈哈又遲到左差唔多2點先到 一開始多謝小明個栗子cake! 好甜 sosweet>V<
好多JAYCHOW~ 唱左RAINIE同失落沙洲 哈哈達成心願! 開頭以為唱到4點半勁少 3點陣豪哥叫我落花果山
YO! 其實估估地到咩事 不過我真係真係有suprise左咖!! 多謝晒你地個cake>V< 3個人一齊咬 好warm^^
姬姬karen, 情永在啊:D 自拍左幾張xd 上去再唱 shriley temple&波斯貓 搞錯左xdd
唱唱唱唱唱 個生日蛋糕N世都未黎 婷>_< 下之唱K一定會食到咖!!
最後 7點幾先黎CAKE.壽包.香檳 ^^ ENJOY!! 最後唱d老餅HIGH歌 仲有情歌王 8點走人~
今日狂尿頻 15MIN柯一次尿, 啊 哈哈! 係轉角位嚇到豪哥同文軒 笑死我xdddd!
8點走人 買下野食上大中平台玩大白鯊~ 玩到超熱 哈哈 小學雞野始終好好玩(h)
9點多散~ 抽左隻公仔 是奶咀熊就好了~
好多謝今日陪我過生日^^ 唔洗係屋企吽已經好好 16歲,新既開心 靈命亦一齊成長吧!!
多謝晒你地D生日祝福 講真好多都好窩心 thanks all of uuuu^3^
姬.karen 你地份禮真係岩到我爆>_< GOD^3^
ya 16歲 gogogo 迎接更美好人生 下年17歲 就是瘦瘦的人生
生日願望 在心中:) 多謝晒咁多位^^