myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 2
累積人氣: 23655
 2011 年 5 月 12 日  星期四


mami啊我冇諗過我會發生<您的帳號已遭封鎖>囉T^T

damn邊條友仔sd D毒過黎搞到msn要封左我啊!!? 大佬啊我要做野我要溝通我要online我要消閒我要減壓咖!!

冇開一日電腦姐洗唔洗咁對我啊= = 好sad啊冇msn用..... 好掛住囉唉 唔好咁對我求求你快D比番我

冇msn好唔自在- - 重點係我而家就需要用啊!!!!!!!!!! 比番我啊!!!!!!

 

尋晚,很好,真係食住條雪條黎溫hist 唔得,溫得太hea,好唔熟 DBQ 88! essay唉- - 寫漏晒D野

寫一篇essay做一個HIST test堅係死好多腦細胞- - 苦.. 唉 test完成個人癲左 好似啪完丸咁 壓力啊0v0

eng,傑仔!!!笑死!!! shyshy:$ 中文,好討厭既綜合 我作文一年慢過一年真係作得好慢

lunch@芝脆雞 唉 好明顯大細超 我塊pizza同你2個明顯地細好多 知我減肥 唉 ok~^^

3堂BAFS- - 冇聽過 等金美教 好彩都明左少少姐^^ 最尾佢講D野幾有道理! 我覺得幾岩聽! 唔錯唔錯!

我想入大學咖! 但而家個成績根本就入唔到  不過..奮鬥啦!!

放學,damn! 笑死!!! 同金美狂高潮眼 自high 爽死! 佢一定狂係屋企練高潮 救命 好kai 哈哈!!!

大家快D研究下'想打黑痴打唔出'戈個樣!! ^V^ 笑到想柯大...好辛苦xd

之後終於開始作文 好慢 不過4點半前都作完 見到佢地簡波衫 我都想快D整班tee- -

諗諗下班tee唔洗百五蚊都得咖應該:o 搵下料! 作作下比人趕0.0 過4D 勁齊人咁留左係到

作完~ 搵鍾太 一齊傾下drama 嘿嘿嘿! 講堅我想做戲咖@@ GOGOGO!好期待遲D開波但又好好好淆

哈哈! 加油! 比番個MSN我!!!!!!!!! 我唔想開過個新:@

2011-05-12 09:55 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 5 月 9 日  星期一


搵人比D刺激我- - 好似產生左抵抗力了 女版梁文禮已經起唔到作用 唉

熱到痴線,狂流汗,但都唔會瘦到^^ compo 好煩,2支筆都斷晒墨 爽..

BAFS 突然醒覺,近呢3個月都冇上過堂,一句都聽唔明啊而家 從頭黎過唔知要花幾多時間? 要搵人幫下手了..

看來, 唉- - maths 又講減肥 又評論下ms choy. 冇計啦,數學堂 情不自禁地自high

真正的男女神>^< 結衣 三浦oosh!!! 可唔可以唔好咁令???? >V<

PE 考唔中我地yeah! 下堂加油,唔好出錯 lunch cell. 希望繼續多D人番啦! 記住春令種感覺啊!!!

econ,而家終於聽得明^^ if drop BAFS, econ真係要addddOIL了! muc,大笑,唔敢錄XD 哈哈,最尾高音好震 聽人地D錄音 sor忍唔到笑哈哈!

放學留堂,好多人 氣氛嚴肅- - 早左10min走, 入數,搞錯!!! 轉左一定要全名先入到!! angry! 晒左我半個中:@

唉 又要星3先入,又要等..... 大計byebye!

夜晚,打波,不過ok頹^^ 但好熱啊!!!! 勁快就成個人濕晒! 田芷晴,笑xddd

到最後......冇人肯侵我食思樂冰=__= 希望你地冇肥死!!! XD

明天放假!  講堅我想學打麻雀 我想做賭徒!!!

2011-05-09 11:20 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 5 月 8 日  星期日


mum's day^^ 好差啊到最後我都係冇勇氣邀請媽番母親節聚會..

anyway今日冇做D咩, 第一年諗住買禮物比媽媽!! 不過都係要後補^^

媽媽要永遠快樂!!!!

f(x)人氣歌謠一位!! 好叻啊5妞>_<!!!!

<Q10>  好好睇! 阿醬好好好好好好好好可愛>_<

佐藤健原來同三浦春馬好FD子! 不愧我bloody monday陣都覺得佢咁令仔>_<

哎呀呀呀 雖然韓國好好但真正的男女神始終都係日本誕生!

now going to watch <花水木>by女神結衣 應該好好睇 好感人T^T

佐藤 三浦 結衣 阿醬GOGOGO!  f(x)^^

今天終於回復宅女生活 日劇節奏始終都係好睇D but korean gdgd^^

今天終於可以花痴一番>3<

  

向著男女神gogogo! 聽日番一日放一日-3-

2011-05-08 07:09 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless