搵人比D刺激我- - 好似產生左抵抗力了 女版梁文禮已經起唔到作用 唉
熱到痴線,狂流汗,但都唔會瘦到^^ compo 好煩,2支筆都斷晒墨 爽..
BAFS 突然醒覺,近呢3個月都冇上過堂,一句都聽唔明啊而家 從頭黎過唔知要花幾多時間? 要搵人幫下手了..
看來, 唉- - maths 又講減肥 又評論下ms choy. 冇計啦,數學堂 情不自禁地自high
真正的男女神>^< 結衣 三浦oosh!!! 可唔可以唔好咁令???? >V<
PE 考唔中我地yeah! 下堂加油,唔好出錯 lunch cell. 希望繼續多D人番啦! 記住春令種感覺啊!!!
econ,而家終於聽得明^^ if drop BAFS, econ真係要addddOIL了! muc,大笑,唔敢錄XD 哈哈,最尾高音好震 聽人地D錄音 sor忍唔到笑哈哈!
放學留堂,好多人 氣氛嚴肅- - 早左10min走, 入數,搞錯!!! 轉左一定要全名先入到!! angry! 晒左我半個中:@
唉 又要星3先入,又要等..... 大計byebye!
夜晚,打波,不過ok頹^^ 但好熱啊!!!! 勁快就成個人濕晒! 田芷晴,笑xddd
到最後......冇人肯侵我食思樂冰=__= 希望你地冇肥死!!! XD
明天放假! 講堅我想學打麻雀 我想做賭徒!!!