myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 6
累積人氣: 23647
 2011 年 5 月 18 日  星期三


哇今日! 今個禮拜! @$#%^@#!#!%#$ 痴線咖,最難過既時刻

考完BAFS 真係心諗:PK.. 已經唔敢再諗 profit計到6萬幾!?- -

2晚時間...爆到呢D野,記得ch7.8 D格式 差唔多啦... 去到UT戈刻 我都仍然唔知咩係trial balance同CH4-6係乜料

reli bad bad....  總之一句講晒 100%唔知自己做緊咩 唉,下次真係唔敢唔上堂得咁徹底 3個月黎都冇上過一堂。

BYE!!!!!!!!!!! 但問題咁搞法下年癭可能唔drop咖喎? 冇可能!  但我當初仲信誓旦旦話死都唔會drop科

今次只係想拎3成, 但希望都好細........   人,唉- -。 點先可以搞番好D BAFS? 希望而家起步唔會2222222 late!

 

今蕉ass,ms yip be strong! 第一次見老師係面前T^T 唔敢望佢 唔敢想像個情景 好深刻- -

NET,終於唔洗再見佢- - 比佢望住晒咁寫野,bad! HIST>_____<

woo sir! 我地唔想你再傷心囉!!! 痴線咖點解我會讀中hist呢科神科咁好咖

woo sir你真係好正好偉大! 下次我地會溫書 唔會再白費你心機 不過而家冇啦啦比原定再多一次test...

但係,woo sir咁hurt過後都仲同我地咁有商有量 真係真係叫到我地好服 test得都好抵!

好有人情味囉HIST^3^ 但一小息成班人走去摷胡仔D卷 - -xd

合格多一分,差唔多啦我溫既都係藉呢個分 但DBQ實低分- - 惡補!!!!

中文,冇人聽書 BAFS mode. 閱理得4個合格- - 唔合今次我又有冇3成呢?

BAFS,short test, 應該0-2分份野,如果冇左佢,我UT都0分硬的了 唉- - 好多野都冇聽過!!!

math,邊得閒同佢做數啊,又發嬲了 算啦不過 放學- - 又high左,係到rap粗口= =

high到乜BAFS都唔記得,咩料xd 好啦,35分鐘的時刻過後,BYE- -  唔諗了,傾drama:D

XD! 今日冇傾過野,成班友係到吹水:D 仲有狂抽水 咩料??? 狂抽我水咩事 唔好將我同__扯上關係囧

哈哈,最後冇啦啦玩T or D. 痴線!!! 正爆!!! andy係我新偶像 佢肯係學校柯屎的>3<

哈哈!! True左好多野,收左好多料, 廖廖唔誠實囉!!!!xd 我好誠實咖  真係估唔到大家既秘密 正^^

睇左幾多套av? 哈哈! 最尾又變左傾真心計 正!!! 最中意! 再黎過啦下次!

包袱放下後,就到我的DRAMA MODE了!

2011-05-18 11:31 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 5 月 16 日  星期一


大鍋啦.. 零時間做野 用2日時間黎追番5課BAFS 堅係一課都冇上過 重點係要度劇本- -

我得1個腦 一對手 一副爛泥樣 我做唔做得晒咁多野呢???????

好多人話BAFS算啦溫左都唔識 但...我真係連少少野都冇明過 0分,接受唔到:p

今次目標唔多- - 只需要3成 都比上次有進步了 冇錯啊,唔可以咁就放棄咯><!!

另一方面  點解我完全唔記得5月30要出晒所有野,我仲以為來日方長大把時間  冇可能囉而家都要進入戰鬥mode

唔得囉!!! 死人BAFS死人UT真係阻Q鬼住晒 除左不安我諗唔到有咩形容

唔得啊!!!!!!! 唔可以再偷懶 呢2晚要爆seed追BAFS.度劇本 希望我個廢腦真係可以幫幫手- -

人的力量堅係好好好好好渺小!   SOS><

唉,唔好再晒時間了 BURN !!!!!

 

btw,今日maths好sad! 我有溫書!!!! 唔夠時間做!!!但我真係識囉!!! 最尋戈題就話姐,唔識解 冇左8分唔應該冇既野 算啦

PE,考左試^^ 15分,哈哈 比多左咖啦都叫xd 而定諗番都幾好玩,開頭覺得煩爆, 樂趣!

cell! 廖廖廖廖廖廖^^ 多謝你應我邀請!!! 加油啊! 會為你pray^^

econ,做hw, 救命,笑死左我徐彥男咩料!!!! 諗起一次笑一次!!! 又講我對金童玉女林峰&鍾嘉欣^3^

講講下佢想講'潘霜霜' 變左'笵冰冰' 踢爆左 笑晒咩料!!!!!!! 之後想話'陳法拉'令過Linda, 變左'陳美詩'

咩料!!!XD 笑佢低能囉救命 啊,不過佢都有眼光! 林峰緊係令仔過吳卓A啦^^!! (話佢令過峰,我一刻都接受唔到囉-_-)

有眼光! music 冇啦啦又錄 第一粒音好高- - 走走地:p 放學 爭分奪秒 抄hw,執野 搵鍾太 傾劇本T^T

加油 劇本們!!! 唔得堅係燃燒! BAFS!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-16 06:15 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 5 月 13 日  星期五


yeah我終於拎番msn啦振奮^^ 仲有啊原來班tee 47蚊都有件,姐係話就算最貴都唔洗60蚊:D

gdgd! gogogo! 要整都好快KO姐!

econ 講一題都3個字- - 最尾竟然派得切2份卷 勁 一次黎2份 8&12 痴線!!!好開心囉!!!12/20!!

明明做戈陣都唔知自己做乜 仲諗住溫完書都唔識就算啦 點知又唔洗算喎-v- 況且8/28都唔係太差 GD.

eng.呢幾排真係覺得ms yip D衫幾令,不過硬係有D著唔出件衫 但都幾令:)

又同金美提起高潮眼xdxd 今日唔敢整,係囉,尋日何來既勇氣咖??  咁就教晒數學 -o- 好多唔識  

lunch 唔齊人既~ 不過6條友都夠玩 夏令真好周圍都有位B-) 坐房 嘈死xdd

笑到飯禱都笑出黎 湯都震瀉 哈哈! 後知後覺 好彩最尾都識穿左份禮物係我既哈哈!

多謝晒>V< 唔洗用零用錢買零食 低卡零食very gd :D 今日收歛左,但都仲係好笑~

LS 帶晒3本番去0.5眼都冇望過 重死 今日HK做唔晒 寫勁少 哎睇黎我要改變下 太好人 寫得太多比佢~

放學團契 好野落雨 冇咁焗!! 今晚:@!!!!!!! 冇去游水,死蠢!!都冇雨落T^T 下次等我T^T

做賭徒 學游水 下星期忙死 期待casting哈!

2011-05-13 09:15 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless