哇今日! 今個禮拜! @$#%^@#!#!%#$ 痴線咖,最難過既時刻
考完BAFS 真係心諗:PK.. 已經唔敢再諗 profit計到6萬幾!?- -
2晚時間...爆到呢D野,記得ch7.8 D格式 差唔多啦... 去到UT戈刻 我都仍然唔知咩係trial balance同CH4-6係乜料
reli bad bad.... 總之一句講晒 100%唔知自己做緊咩 唉,下次真係唔敢唔上堂得咁徹底 3個月黎都冇上過一堂。
BYE!!!!!!!!!!! 但問題咁搞法下年癭可能唔drop咖喎? 冇可能! 但我當初仲信誓旦旦話死都唔會drop科
今次只係想拎3成, 但希望都好細........ 人,唉- -。 點先可以搞番好D BAFS? 希望而家起步唔會2222222 late!
今蕉ass,ms yip be strong! 第一次見老師係面前T^T 唔敢望佢 唔敢想像個情景 好深刻- -
NET,終於唔洗再見佢- - 比佢望住晒咁寫野,bad! HIST>_____<
woo sir! 我地唔想你再傷心囉!!! 痴線咖點解我會讀中hist呢科神科咁好咖
woo sir你真係好正好偉大! 下次我地會溫書 唔會再白費你心機 不過而家冇啦啦比原定再多一次test...
但係,woo sir咁hurt過後都仲同我地咁有商有量 真係真係叫到我地好服 test得都好抵!
好有人情味囉HIST^3^ 但一小息成班人走去摷胡仔D卷 - -xd
合格多一分,差唔多啦我溫既都係藉呢個分 但DBQ實低分- - 惡補!!!!
中文,冇人聽書 BAFS mode. 閱理得4個合格- - 唔合今次我又有冇3成呢?
BAFS,short test, 應該0-2分份野,如果冇左佢,我UT都0分硬的了 唉- - 好多野都冇聽過!!!
math,邊得閒同佢做數啊,又發嬲了 算啦不過 放學- - 又high左,係到rap粗口= =
high到乜BAFS都唔記得,咩料xd 好啦,35分鐘的時刻過後,BYE- - 唔諗了,傾drama:D
XD! 今日冇傾過野,成班友係到吹水:D 仲有狂抽水 咩料??? 狂抽我水咩事 唔好將我同__扯上關係囧
哈哈,最後冇啦啦玩T or D. 痴線!!! 正爆!!! andy係我新偶像 佢肯係學校柯屎的>3<
哈哈!! True左好多野,收左好多料, 廖廖唔誠實囉!!!!xd 我好誠實咖 真係估唔到大家既秘密 正^^
睇左幾多套av? 哈哈! 最尾又變左傾真心計 正!!! 最中意! 再黎過啦下次!
包袱放下後,就到我的DRAMA MODE了!