myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 9
累積人氣: 23650
 2011 年 6 月 3 日  星期五


當你走到無力繼續下去 當你感到寂寞困惱空虛
只要相信神隨時扶助你 願助你解開困惑拋開痛悲!

   別害怕 祂知你難受:)

YEAH! WORK ALMOST DONE! thanks for all helps:)

好野,溫書啦 溫BAFS! 溫埋呢個weekend 星一起就全力溫HIST+MATH

雖然好驚ECON冇時間kill,BUT...加油!!!!

econ又冇聽到書 心神恍惚 英文堂好番好多 去番多人D既地方 景象完全唔同

小息 sosad 一諗起就sad..

math D數做到癲 好難咯!!點算!

中文: DAMN!佢今日著左尋日條裙既延續篇= = 今次係'森林和原野' 尋日係'女媧的海底世界'

救命!!!我笑死! 一見到都O晒!!!xd 原來佢之前條'太陽伯伯',係呢個系列既第3條裙

佢搞咩搞到自己咁... 關仔偷笑!笑死我! 朗讀~ lunch,wow>3<  好命的人(y)

番到黎,LS present,好眼訓.. 問問題問錯-3- 放學,英皇執咁激動既-o-!!

之後係OK hea左好耐,食甜桶~好似行晒成個OK咁 bk home toliet:D

緊住就開工 有曙光 感謝主^^

I LOVE U GOD!

TOGETHER WE BURN!!!

唔好再在意啦!!!!!!!:@

2011-06-03 10:57 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 6 月 2 日  星期四


so discourage 好天灰 究竟點做先好啊 又被大挫士氣 好懷疑自己

我都想有人教下我,學衡話:好煩,可不可以甚麼都不要理

有時飛來橫禍 其實真係冇野好講 如果如果,如果我一早諗得到 我都唔洗而家咁煩啦!

我只係想好好咁兩邊都兼顧 天啊,原來係咁難,簡直冇可能咁款

其實又有幾難啊,自己唔做好咋嘛

今日又比人插 發生呢D事我都唔想 其實而家最煩既又咪係我地幾個 我地都好苦咖其實

改改改 我都心痛咖= =  唉 又係我問題!

其實....工作既壓力都唔打緊,鍾太既壓力我真係好驚啊..

今日又比人批評唔識分輕重 唉 我真係冇諗過會咁咖嘛

呢一切都係我預期之外 算啦 或者問題真係出係我到

好煩,天快要塌下來 但冇得抖 我只係想好好的起心肝 盡力溫好我既書 寫好我份劇!

好難啊!!!!!!! 完全冇時間溫書 又咁多阻滯

做個悲劇人物一天 其實最好 可惜冇時間比我係到做咩悲劇人物

醒啦= = 做野啦   加上聽埋今日個講座  前路茫茫 咁既成績 入大學?冇可能啦!

我要向天空說出一聲: 好灰啊!

我也想可以有人救下我啊.....................

2011-06-02 08:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 5 月 30 日  星期一


認真林峯笑真係可愛到曉飛!!!!!!!!! 7月30.31號誠徵人一齊睇林峯T^T plz!!!

今日咳到要死 eng好無聊 派卷 合格但幾差下 計數比佢鬧 諗住空檔陣做下野又...-3-

BAFS又派 5.5 好似進步左少少= = 唔理啦,加油,而家開始追- - 加油!!!!!!!!!

maths 好難做.... 下學期合格既卷好似5隻手指數得晒?.?

so shit.... PE 腰痛黎考situp 44 好似廢左DD lunch搶位留校食 食完試燈光

得戈一次- - 試唔到野囉- -  都怪我lunch走去飲凍野/____\ 咳到不能做人 每講5粒音就咳到停唔到..

唉,好痛苦 econ又咳發作 舉手想出去針水點知佢以為我想飲水= = 行左幾步先叫我坐番低..好柒= =

其實而家邊有人飲水都仲舉手講咖? 舉得手都係想針水了 不過佢都睇唔到我水樽冇水又睇唔到我咳死咁滯掛

咳足2堂,多謝黃卓婷D水救左我 點解飲水可以咁神既- -? 又冇聽書又落後晒唉

關仔B-) 好彩mus未考到我 聽日點唱啊- - 唱一粒就咳一粒 JUST GET ME WELL SOON!!

放學 好頻撲 print完野又趕住交 點知去晒祈禱會T^T 勁絕望..仲諗住有排等

好彩又搵到媽媽陪我睇E生,之後行一田,又終於買番對番學鞋 又食左個tea._.

5點半番學校交野比ms choy~ XD原來佢咁想我黎問佢數 係囉 下學期我D數學其實都係處於谷底- -

點知番屋企又係hea到而家先做hw,我想溫書啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

加油啊BAFS!

2011-05-30 10:07 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless