認真林峯笑真係可愛到曉飛!!!!!!!!! 7月30.31號誠徵人一齊睇林峯T^T plz!!!
今日咳到要死 eng好無聊 派卷 合格但幾差下 計數比佢鬧 諗住空檔陣做下野又...-3-
BAFS又派 5.5 好似進步左少少= = 唔理啦,加油,而家開始追- - 加油!!!!!!!!!
maths 好難做.... 下學期合格既卷好似5隻手指數得晒?.?
so shit.... PE 腰痛黎考situp 44 好似廢左DD lunch搶位留校食 食完試燈光
得戈一次- - 試唔到野囉- - 都怪我lunch走去飲凍野/____\ 咳到不能做人 每講5粒音就咳到停唔到..
唉,好痛苦 econ又咳發作 舉手想出去針水點知佢以為我想飲水= = 行左幾步先叫我坐番低..好柒= =
其實而家邊有人飲水都仲舉手講咖? 舉得手都係想針水了 不過佢都睇唔到我水樽冇水又睇唔到我咳死咁滯掛
咳足2堂,多謝黃卓婷D水救左我 點解飲水可以咁神既- -? 又冇聽書又落後晒唉
關仔B-) 好彩mus未考到我 聽日點唱啊- - 唱一粒就咳一粒 JUST GET ME WELL SOON!!
放學 好頻撲 print完野又趕住交 點知去晒祈禱會T^T 勁絕望..仲諗住有排等
好彩又搵到媽媽陪我睇E生,之後行一田,又終於買番對番學鞋 又食左個tea._.
5點半番學校交野比ms choy~ XD原來佢咁想我黎問佢數 係囉 下學期我D數學其實都係處於谷底- -
點知番屋企又係hea到而家先做hw,我想溫書啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
加油啊BAFS!