依2日只可以用精彩無倫形容我們! 總冠軍 忠社總冠軍! 啦啦隊亞軍呢個真係勁開心>_<!!!! 團體精神獎金獎(我笑左:D)
女乙男甲全場總冠軍oosh! 5個大盃+劉建的個人=好圓滿既一年:)
最開心最感動係 忠社由一開始落後人一半 逐分逐分慢慢咁追上黎! 有超前過 到最後關頭只爭人地8分..
真係好多謝一班男初女初既努力>_< 真係全社人一齊為冠軍好努力地做一樣野^^ proud of u guys!!
仲有啦啦隊哈哈! 屎頭D LED燈我諗上位成功xd 仲有隻基路公仔!!加好多基路牌>_<
吼吼其實呢2日你地D氣勢好多都好好咖啦! 啦啦波我覺得已經令左:) 最緊要係你地D聲真係霸氣>_<
我覺得好好玩xd "吼! (你地):HO! " x N次 我覺得好正XD 仲有同明社合唱'If i were a butterfly' 好正:D
忠社男甲200好勁 女乙又超勁!! 4x400勁oosh! 屎頭又狂比我地抽水 sorry你上晒位了
LUNCH 餓到爆 食黑店祥基全社中伏哈哈 痴線1個飯都31 冇野飲 我個飯仲好似比人食過咁
頂 中伏 諗住好心收留杯野 點知飲中凍檸蜜 仲要大大聲講出黎 加多10蚊咯PK 一個咁既垃圾餐食左我41 加多少少錢食個鐵板餐啦!
笑死 黑店祥基! 全人類中伏 笑死! 食完飯4x100 上年男+女甲乙丙忠社玩晒 今年明社拎左好多 不過宏觀咁睇忠社依然勁~
到最後 知道忠社只爭8分 急死 好緊張咁拜託D人落去齊齊跑 唉:( 到最後一刻...忠社真係贏左!! 贏2定3分!! 證明真係忠社爭取番黎既努力!!
今年帶啦啦隊真係好好好開心 雖然真係幾辛苦 但真係真係好值得囉(y) 見到D人投入又開心真係 死都制xd
啦啦隊亞軍!!! 多謝晒所有社員同一齊幫過手既人既努力 背後真係好多人好辛苦咁努力
好感動 知道忠社真係總冠軍 係一分一分咁追番黎 有DD想喊! 到最後落去繞左第一次場>V< 唱社歌oosh!
四社好波!! 其實unity精神好好 從某D事身上睇到^^ 加油啊!!!
圓滿結束! LOYALTY多謝晒你地咁多人既努力!!!! BC cried XD
完後狂影相xd 同明一齊'L'字影 又訓低影相XD 好正囉XD '善終'影相 哈哈我個鍾嘉欣上晒位啦狂帶佢影相!!
好正啊影相影左成個鐘! 基路仔都翼好用到你爆xd 好開心影相影到 kai咖各社D男人都係xd
哈哈哈哈 好正 之後傾話8點半名苑打邊爐 番到家係攰到爆炸咁款-_- 訓左一陣
以為8點 點知8點半 好耐冇咁早到 上到去 狂轉位xd 我對鞋啊sad:( 9點齊人 開波
18個人 好遠xd 不過好正XD 仁仔舊魚皮哈哈哈哈! 施少講戈個人粒lin冇左用腳趾搏番笑死xd
XERICA又笑到癲左哈哈! 好正啦總之今晚! andy&susan gay couple哈哈哈哈
影下相 11點走 屎頭條褲好正xd! 笑死我XD!!! 今晚好開心XD 笑死 飽死 鍾太600蚊津貼
今年忠社成績真係好好好好! 好開心 好愛你忠社!! 好多謝所有人既努力 繼續努力啊^^
四社好波!!! 今蕉起身 肚皮酸到你.. 因為尋晚大笑-_-? 我終於爛聲了:D
美滿的3月30.31日:)