myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 2
累積人氣: 23567
 2011 年 4 月 3 日  星期日


看傷心慢慢痊癒 我會好好地安慰我自己

 

今日9點起身 小組- - 比人fake左- - 扮鬧交-_- 但真係好火藥味囉= = 點解D人可以一睇就知佢地做戲 嘈到好激出埋去-_-

番到黎..先知咩事xd 搞咁耐都係想講一樣野就係<情緒管理> xd 哎 愚人節XD

 

今日我好高-v- 教會完後 正當買件10蚊2件鯛魚燒 見到文軒 跟住就一齊食飯XD

行緊陣見到好多熟人 食完銀咖哩又見到黃少+ting 好啦之後番屋企 今日真係好熱..

啊媽BBQ完帶左成大兜排番黎-_- 突然好想BBQ... 4B搞BBQ啦~

math tmr 仲未溫到一半 冇聽書 真係唔識 GOD BLESST^T

本身諗住4月有得抖 睇黎都係要捱多幾日>_<

偶爾悲觀一下都幾好............. ^^ 

2011-04-03 06:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 2 日  星期六


嚇死以為聽日星一以為聽日econUT以為聽日就考math=_=

好彩今日係星6:D 今日先驚覺原來下星期有econ UT仲以為係星一 點知比人fake左不過都好多謝堅堅話我知~ 仲有thanks文軒借書比我~_~

好慘 今日得番9毫子咋 夜晚又冇電視睇 好啦咁我唯有溫下math 不過CH.9都有DD難a_a

其實......我無事可記...........

LIKE THIS:D

2011-04-02 11:12 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 4 月 1 日  星期五


依2日只可以用精彩無倫形容我們! 總冠軍 忠社總冠軍! 啦啦隊亞軍呢個真係勁開心>_<!!!! 團體精神獎金獎(我笑左:D)

女乙男甲全場總冠軍oosh! 5個大盃+劉建的個人=好圓滿既一年:)

最開心最感動係 忠社由一開始落後人一半 逐分逐分慢慢咁追上黎! 有超前過 到最後關頭只爭人地8分..

真係好多謝一班男初女初既努力>_< 真係全社人一齊為冠軍好努力地做一樣野^^ proud of u guys!!

仲有啦啦隊哈哈! 屎頭D LED燈我諗上位成功xd 仲有隻基路公仔!!加好多基路牌>_<

吼吼其實呢2日你地D氣勢好多都好好咖啦! 啦啦波我覺得已經令左:) 最緊要係你地D聲真係霸氣>_<

我覺得好好玩xd "吼! (你地):HO! " x N次 我覺得好正XD 仲有同明社合唱'If i were a butterfly' 好正:D

忠社男甲200好勁 女乙又超勁!! 4x400勁oosh! 屎頭又狂比我地抽水 sorry你上晒位了

LUNCH 餓到爆 食黑店祥基全社中伏哈哈 痴線1個飯都31 冇野飲 我個飯仲好似比人食過咁

頂 中伏 諗住好心收留杯野 點知飲中凍檸蜜 仲要大大聲講出黎 加多10蚊咯PK 一個咁既垃圾餐食左我41 加多少少錢食個鐵板餐啦!

笑死 黑店祥基! 全人類中伏 笑死! 食完飯4x100 上年男+女甲乙丙忠社玩晒 今年明社拎左好多 不過宏觀咁睇忠社依然勁~

到最後 知道忠社只爭8分 急死 好緊張咁拜託D人落去齊齊跑 唉:( 到最後一刻...忠社真係贏左!! 贏2定3分!! 證明真係忠社爭取番黎既努力!!

 

今年帶啦啦隊真係好好好開心 雖然真係幾辛苦 但真係真係好值得囉(y) 見到D人投入又開心真係 死都制xd

啦啦隊亞軍!!! 多謝晒所有社員同一齊幫過手既人既努力 背後真係好多人好辛苦咁努力

好感動 知道忠社真係總冠軍 係一分一分咁追番黎 有DD想喊! 到最後落去繞左第一次場>V< 唱社歌oosh!

四社好波!! 其實unity精神好好 從某D事身上睇到^^ 加油啊!!!

圓滿結束! LOYALTY多謝晒你地咁多人既努力!!!!  BC cried XD

完後狂影相xd 同明一齊'L'字影 又訓低影相XD 好正囉XD '善終'影相 哈哈我個鍾嘉欣上晒位啦狂帶佢影相!!

好正啊影相影左成個鐘! 基路仔都翼好用到你爆xd 好開心影相影到 kai咖各社D男人都係xd

哈哈哈哈 好正 之後傾話8點半名苑打邊爐 番到家係攰到爆炸咁款-_- 訓左一陣

以為8點 點知8點半 好耐冇咁早到 上到去 狂轉位xd 我對鞋啊sad:( 9點齊人 開波

18個人 好遠xd 不過好正XD 仁仔舊魚皮哈哈哈哈! 施少講戈個人粒lin冇左用腳趾搏番笑死xd

XERICA又笑到癲左哈哈! 好正啦總之今晚! andy&susan gay couple哈哈哈哈

影下相 11點走 屎頭條褲好正xd!  笑死我XD!!! 今晚好開心XD 笑死 飽死 鍾太600蚊津貼

今年忠社成績真係好好好好! 好開心 好愛你忠社!! 好多謝所有人既努力 繼續努力啊^^

四社好波!!! 今蕉起身 肚皮酸到你.. 因為尋晚大笑-_-?  我終於爛聲了:D

美滿的3月30.31日:)

2011-04-01 01:34 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless