we've done it. 有得對5B啦>___<
今日完全唔覺放學有班籃打哈 btw thanks尋晚教波(y)! 我諗下場好有用..
今場對5E 心有餘而力不足 我真係打得好差 有乜理由跟住人走咁款- -
哇,不過個吹雞既都盲姐@@ 李+欣狂攬我又掹我衫喎! 真係扯衫又扯手:@ 吹啦一早都應該- -
feeling BAD!!!! 不過算啦FD底xd 好波啊小明choini!
下場既5B...... 唉苦戰 打5E都打成咁 加油練波!!!!!
今日飛來橫禍 一日扣2分, 我pass校檢咖! thz >V< btw冇啦啦校檢 仲諗住唔會過點知又...呵呵呵
留手冊- - 果真比ms yip發現我同劉文本默書改正were by SHUMSHUM~
我冇乜野,我覺得佢扯火係因為劉文死口唔認- - <欺騙師長> 咁就叫欺騙師長原來- - 算啦 戈次都係因為無聊姐...alright!
中文,傾減肥XD 哈哈 我幾時先減到女神既身形T^T add oil!!
lunch終於搵番我個鍾嘉欣file啦!!!!! thanks!!! love>3< 數學 黑絲again哈哈
HIST~~ 聞仔冇番冇choco食了~ 下星4又UT- - terrible:S 教日本了不可不聽書.V.
lunch@ m記. ass佈道其實超超超眼訓 今年既ass成日釣魚至跌頭
BAFS 講班籃 驚贏唔到5E>_< 終於到放學.... 4B! 終於有得嗌啦!!!!
下星一要狂嗌!!!!!!!!!!!!!
my fd a_a take it easy!!!! u can pass through it! its not that complicated!
CHOIR! 挑男仔機xd 25號final GOGOGO 加油! 走陣,做咩笑我啊:@ 忠社加油啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!
下半月真的多姿多彩了...... :)