myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 1
累積人氣: 23566
 2011 年 3 月 18 日  星期五


depressed depressed.. 空虛空虛. 人前開心人後悲

好想收埋自己啊-_- 煩煩煩 >_<

econ sleepy 跟唔到 英文...?_? 數學- - 傾班籃 士可殺不可辱!

星3就對5B- - 唔想比人抄得咁樣衰啊/_\ 小明加油!!! 加油!!!

我諗我地都要好似男仔咁燃燒到bangbang聲 同要有無限羞恥心... shameful-_-

唉,諗起就...xd 見步行步啦加油:) 中文,背出師~

lunch,@@ LS 好喜歡囉 講愛情觀 D ws既pt講得好鬼正 LOVE IT! 但TT講得好差- -

唯有自習 我想LS全年都淨探討青少年愛情觀XD 一D都唔悶xd

好快放學 補默 都係要出下cat~ sor KAREN等唔到你>< 急住走sor! 不辭而別:o

有得打又冇得打... 好煩 落乜鬼雨姐打亂我思緒!!!! 會補番! 希望你地唔係因為我而搞到冇得打 內疚mode..

煩惱的事也太多;(

<就讓 愛的人也能愛他所愛 也算是幸福啊~> hahaha=D

2011-03-18 06:15 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 17 日  星期四


we've done it. 有得對5B啦>___<

今日完全唔覺放學有班籃打哈 btw thanks尋晚教波(y)! 我諗下場好有用..

今場對5E 心有餘而力不足 我真係打得好差 有乜理由跟住人走咁款- -

哇,不過個吹雞既都盲姐@@ 李+欣狂攬我又掹我衫喎! 真係扯衫又扯手:@ 吹啦一早都應該- -

feeling BAD!!!! 不過算啦FD底xd 好波啊小明choini!

下場既5B...... 唉苦戰 打5E都打成咁 加油練波!!!!!

 

今日飛來橫禍 一日扣2分, 我pass校檢咖! thz >V< btw冇啦啦校檢 仲諗住唔會過點知又...呵呵呵

留手冊- - 果真比ms yip發現我同劉文本默書改正were by SHUMSHUM~

我冇乜野,我覺得佢扯火係因為劉文死口唔認- - <欺騙師長> 咁就叫欺騙師長原來- - 算啦 戈次都係因為無聊姐...alright!

中文,傾減肥XD 哈哈 我幾時先減到女神既身形T^T add oil!!

lunch終於搵番我個鍾嘉欣file啦!!!!! thanks!!! love>3< 數學 黑絲again哈哈

HIST~~ 聞仔冇番冇choco食了~ 下星4又UT- - terrible:S 教日本了不可不聽書.V.

lunch@ m記. ass佈道其實超超超眼訓 今年既ass成日釣魚至跌頭

BAFS 講班籃 驚贏唔到5E>_< 終於到放學.... 4B! 終於有得嗌啦!!!!

下星一要狂嗌!!!!!!!!!!!!!

my fd a_a take it easy!!!! u can pass through it! its not that complicated!

CHOIR! 挑男仔機xd 25號final GOGOGO 加油! 走陣,做咩笑我啊:@ 忠社加油啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!

下半月真的多姿多彩了...... :)

2011-03-17 09:11 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 16 日  星期三


LOVE U GIRLS!! 揮低了57隊的90分!!!! we did it!!!!!!!!!!

班籃加油!!! 明天, 要再進一級對5B>_<

loveliness loveliness loveliness >3< !

REALLY EXHAUSTED~

2011-03-16 10:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless