媽啊好疲倦 <我忙碌卻悠閒> 好岩我>___<
每一日都唔夠時間用,唉........ 好忙好忙好忙。
3月1 MIXED比賽+初級社烹! 加油>~< 3月10班籃 月底sportsday;
講明先- - 我N年冇掂籃波 出去都係為湊夠數 我最多都係籃底接應射T^T 靠小明撐住啊!!!
總之千萬唔好對我有一絲期望啦-_-.......
今個禮拜過得好忙,做左好多野,有好多回憶 我希望.................^^
今日,早早起身,番完教會,番左陣家,再番學練choir. 星日加練的日子又番黎了..
哈哈,星日練好正,睇fashionshow咁-v- 風格截然不同~
今日好正:):) 同死傻仔PUIKWAN狂傾 XD原來我地級勁爆哈哈! 哇真係好正 講左勁多野~好high:D
哈哈 交換資訊 soGD(y) 過左一個中,5點放,食下野 今晚自己搞掂 要減肥>^<
好啦,聽日又要番學 又要做好多好多野,好忙 社烹加油!幫高級組贏番>_<
btw尋日同班f2社烹 聽左勁多 禁愛/so+ho既野,哈哈! 原來f2都知好多高form野@0@
真爆@v@ 好啦! 又要埋頭工作 若然我上數學堂咁專心都好 ch7.8都冇聽過
係咪聽日調位:( 咁咪冇得再玩棒球(?) :( 唉再見 呢個位好鬼kai XD
i will rejoyce!! 加油>3< -_- 唔想面對 LOYALTY(y)