| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
HI除夕! HI兔仔! BYE tiger!
比D過年FEEL啦~ 淨係得放假feel>"< 喜氣洋洋 熱烈地彈琴熱烈地唱
恭喜發財 身體健康 減肥成功 青春常駐 快高長大 學業進步is ok 講定差唔多
今日又即興大中hea 牙都未刷wo公主:D
HEAHEAHEA 買左頸巾啦~~~~~~~ 不過買番黎又唔do love- - 好衰><7
影左貼 好耐冇影xd 佢加條毛比我做乜- -??? 搞到很樣:@
同公主上平台hea@@ 嘿嘿嘿嘿嘿我地影私影囉! 扮小天xdxdxd
kai子s- - 狂拍拍拍照
年三十一,就這樣hea過了 6點幾就食飯 好飽........................
好想行年宵! 年初一會好悶!!!!!! start煲劇!!!!!!!!!
新年快樂
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
年廿九- - 9點9起身 好早 茶指甲又嘟嘟嘟 12點出去 sor我又遲到....
遲到怪...要改.. 要幾耐呢? 行行行大中, 變態..
我一個人買野,又買左好多- - sad 錢無多 恨我- -....
BUY BUY BUY左好多野,今個新年應該夠多野搞
之後tea with koey~ 哈 吹水 做阿婆~~~~
番到家,試下野,又同媽出過次去買野 嘿 新look a.a
Stars Wu其實我真的仲不安- - 我好驚都唔想似kwok po, I care!!!!
快D影相!!!!!!!!!!! reli不安- - OK im sorry i apologise !!!
I'm going CRAZY!! |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
睇唔順新BG:'( 睇唔順新BG:'( 睇唔順新BG:'( 睇唔順新BG:'(
好快就改....... 好睇唔順眼xd 有感而發哈哈
放假啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!
玩啦!!!!!!!!!!! |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 120 | »
|