myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 2
累積人氣: 23570
 2011 年 1 月 31 日  星期一


嘻嘻哈哈最好緊係過新年,yo過新年, 好kai咁過埋今日,放假啦>v<

今蕉,完全唔想起身,7點8起身,又趕又要食湯圓 3粒熱湯圓一野塞落口好爽啊-.-

上到locker已腳跛 ENG D extreme sports好型~ BAFS- - 好難啊 轉數野真係好唔岩我 遲D可能仲死過econ

小息搵鍾太,so hea. maths 我發覺每一日一到math就完全痴線 金黃少女神me,D根完全有問題~_~

笑左好多野咯..... 連線caltorXD 頸巾釣魚XD mh明明想好浪漫咁唱:hey~~我真的好想你.... 佢一hey~我聽到佢講屌你~.. softly....

笑到XDDD 金金都唔明既- - 好好笑囉:D 仲有manymany kai野s..... 唉笑到眼袋漲大幾倍... 女神咳=水桶爆炸XD 

上maths,成班都低能:D  PE...哇...今日破紀錄咁多人唔上@@大部分都是4B.被丙... 好彩我冇晒勸告唔是我都攬禍了...

打羽毛波,so kai...當籃球打向籃板- - lunch新可樂外賣 哇,原來係咁經營的@@ cell~我覺得而家既cell幾好 大家chatchat,氣氛好好^^

econ,冇訓,唔係好聽得入耳 哎..而家個位好隱蔽 not so gd MUS,一直期待放學.....

放學,解放了^o^搵黃錦標

n次都唔係到,唉..春令已經要waiting list..sad我想去咖! 通常..最尾都有得去:) 希望今次都要><!!

1D等人,D低form都唔黎- - 菜都未定- - 試咩呢?_? 開會,開親會都kai到爆 又笑笑笑笑

shitou so SHIT today- - everyone was so kai lo xdd 哈哈 sportsday D idea好kai,哈哈! 正

susan+andy-SUDY*v* gay guy couple. 分組,廖廖me.BC.衡一組,唉,我想一齊行動*_*

年假好似好忙... 好似又要甩底教會outing..... 好衰啊>__< 但社又.........

GATHERING啦4B&社職!!!!!!!!!!!!!!!!   初三&四番大6, 好短 冇癮~_~

唔知有幾多場Beeno打? 多多我都唔mind>^<...

年廿八啦>VVV<

2011-01-31 06:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 1 月 29 日  星期六


尋晚做左晚豬 8點半訓到今早11點 一起身個人真係澎澎聲咁精神 正一早睡早起^^

尋日GATHERING 10條友同媚媚食T@ pizzahut; 遲到囉佢地xd 10條友 冇乜好食:(

傾野多:) 唔錯啊,傾左OK多野~ 我覺得我地算幾好阿 成日見面 又一齊行動 4年 都keep in touch到^^

我地老左.都要記住得閒見見 食pizzahut^^ 6點散 行街~ 係sasa流浪 XD終於試到好野~

仲有lunch mixed audition 唱到差過屎,雖然唔入也好,但不過audi完入唔到還是少許sad:( 星一知~

 

今蕉,沖完涼食埋野番教會 完後一個人行街~

(其實點解咁多人覺得一個人行好怪? 我覺得好正常 仲好free*v*)

2個中又洗左200蚊 唉 錢..... 飛得勁快- - poor......

行到樓下媽又出黎... 又出番去多次,行左一陣自己番家 我要買褲><

番到黎宅宅地 話執房 3個中後都係執唔到- - 爆多野執大佬- - 點解要番埋星一啊:@

嘿嘿 今晚都要早D訓 向美容出發 執房!

即將好忙......... 4B放假gathering啦*_*

2011-01-29 09:44 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 1 月 26 日  星期三


好想忙.急到死既感覺實在充實

我本HB又唔見左-_- ass 4B的未來要更好 家長日... 安慰下我媽唔好嚇親佢is ok xd

英文 forget... HIST 變態,以前D人用屎洗頭0[]0 咩料... 真事- -

哇......hist可唔可以唔好咁正xddd 之後好眼訓 訓左陣 頭痛唉... 喜歡讀既野卻冇動力讀 人生啊....>'<

中文,hate 作文 眾生相 腦便秘得超嚴重 打入4年黎作文最差頭3位 便秘左2堂,寫得DD野....

lunch with ccy.k~ 番黎 wow~ plan xd

BAFS空堂x2 志豪sick得合時 作文 productivity低成咁 4堂都作唔到 差勁

哈哈 度鼻高~~~ 女神個樣 wow索*vv* 佢眼神.....真係電親我>^< 鼻已好高 唔好再增高 會好假咖:D 變成chun咁 哈

哈哈 之後金美又度下 比鼻高洗腦 而家一望人都係望鼻先xd 女神眼大鼻高 champion wow~~

數學,繼續腦便秘作文~ 成個ch7冇聽過 雖然平時都聽唔入耳 但我覺得好SHIT 唉,燃燒啦- - 個TERM好岩用....

放學啦唉t^t 篇文超....唉- - thz瀾&k>^< 打救一下我 作得好差草草了事衝落去開會.

社烹好多新面孔 原來簡人程序如此麻煩 慶幸~~ PART新人~

傾個菜....都傾n世都未完.... 打壓自由?? 唉...... 拎番屋企做  busy? but enjoyable^^

等我做番個有條有理既中國人先!

(nose..... more serious>^<? hurtT^T)

2011-01-26 09:56 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless