喂啊又好耐冇打xg 12月又調位啦超準時~ 成個月啦粒野-_- MF就黎啦!!!
終於死完啦D UT. 尋晚溫hist至2點半,哎今日DBQ一定要高分>^< 拉番晒D肥科!!!
又係一番到去就有新位,同傑仔坐.3. 唔好成日訓教>口< 得閒同我玩下~_~
有改善咖啦,希望唔好咁悶 好玩D好笑D啦
我掛住以前個位........... 趙&mo&欣延>"< 不過好正,角落位:D
SBA pre-mock 仲未睇過本野.. 中文,竟然又開漏locker.. 小息同尿落去~
數學,我識計某一條數,被傑仔稱讚為神手喎哈哈佢讚人:$
hist,溫左,但都淆淆的, 有DD難,同楊清........... -v-
LUNCH@豆大好好食啊0[]0 下午3堂BAFS想死-_-!!!!!!
莫東山係潮童 何婉訓醒流口水笑-vvvvv-
放學,MF,同飛哥有D意見不合-,,,- 搞到冇去choir
好僵啊開頭搞到... 講真我嬲咖 我覺得咁樣有D不負責任 不過我又知佢覺得煩唔想搞係正常... 但我地..會好慘T^T 邊到搵指揮??
nonononono,你唔可以唔做. 我地好需要你!!! mf冇左core就唔掂咖啦-,- 總之,你做啦~
之後彊左一陣.. 又唔點諗到D動作 不過~~後尾,何婉超勁>333333333<
動作又諗得澎澎聲啦GD 仲差3首,加油!!諗埋佢!!!
我地進度係慢,但仲有機會咖!!!!!!!!!!!!!! 好想快D教動作GD好玩~
希望下次唔好又意見不合啦同指揮.. 好煩啊-,-
陪了陪若言 7點走....~
!!!!!!!!!MF !!!!!! 睇見人地班進行得咁勁,我地要奮鬥!!
加油!!