myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 6
累積人氣: 23574
 2010 年 12 月 13 日  星期一


勁熱咩料 勁hea weekend 長話短說~

成日熱D唔熱D hate..  今蕉又趕死,之後就熱死

上到去講MF 我覺得... 加練左都仲係唔夠:S 你知啦,岩岩先開始教動作喎..

Listening有7成ooshT^T  BAFS hea志豪太好脾氣 成班訓都唔鬧 好仔(Y)

小息食野~ 數,勁憎 唔識做,教極唔識:S PE,好彩唔洗度高磅重,逃避現實嗚嗚 

講真好想知我有冇高,但極唔想磅重, 可惜過左體檢冇去~~

lunch wif hoiting,kk 好驚啊成鬼人講人就冇啦啦出現T_T 鍾太嚇死

番到去熱死, econ 好x-_- 頂 溫左咁耐! 我一定一定有比心機溫囉  9分...

我只係覺得付出同收入勁唔成正比囉-_- 我溫既程度值得拎>15分咖!!

嗚..... 唔再對呢科有咩希望 真係唔溫先合格!!! -_-

之後~ hea下笑下就過~~~ mus 搞左一陣先去hall~ 排位練動作..

哇....亂到嚇死人..........(!) 不過都好似做得幾開心-v-

練到4點番上課室 再練 次次都走晒成班人唉:(

唔緊啦~~ 好好咖啦 print野,班會爭我好多$!!

練到6點放人~ 多謝晒今日>^< 傾多一陣D動作,就走人~

MF 加油,看似不錯

MATHS啊我今次一定要合格+高高高高高分!

2010-12-13 09:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 12 月 11 日  星期六


 

 

妖今日-_______- 好憎啊>^<


番學校整MF 媽咪 乜都整唔到-_- lib唔開 影印站唔開,冇電腦 做屁 差-^-

後尾整頭飾 好靚啊~~~ 希望D人中意, 最急要整BANNER又冇得整 唉

後尾飛came~~ 諗下動作,唔錯啦!  1點中又執野~ 哇執死 番家再出黎

大中平台開工~~ 唉勁大風T_______T 吹到周圍都係 諗下動作~

好差成日比人寸咯唉-_-? 無辜-..- :D

諗下度下kai下~ 3點半飛gone D風愈黎愈大-,-  後尾5點走剩我同lowing

 

頂後尾黎左3條友 有條係TB 有條係何x棋條ex

一黎就嘈,有冇糖啊有冇糖 又笑笑笑指指點點 應左句 冇啊妖

之後條TB又行過黎撩傾計 又搞我地D野 好令啊~一齊整啦~教我整~.....

頂,又大風,又整咁多野 又比你煩 頂>_______<

指指點點,之後又同我地講野, (講何x棋) 有應佢地既 後尾都有傾下2咀-_-

完全出於無奈 廢事搞到我地完全寸唔起咁款-_- 哇. 死TB 好嘔啊>"<

插隻手落我裙袋啊頂 懶熟 嘔心! dislike! 冇野做唔好阻住我地 我唔想同你地玩

妖! (唔係我鬧佢係TB 人地自己應咖! 唔好話我岐視)

!!!!!!!! 5點半走! 無奈+Dislike的一天! 唔想同你地玩,做緊正經野! 好阻住!!

唔好再令我對TB印象咁差, 好DISLIKE!

不過,火完嚕~ -_- :)

 

 

MF 11日咋!!!!!!!!!!

 

 

2010-12-11 07:46 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 12 月 2 日  星期四


喂啊又好耐冇打xg 12月又調位啦超準時~ 成個月啦粒野-_- MF就黎啦!!!

終於死完啦D UT. 尋晚溫hist至2點半,哎今日DBQ一定要高分>^<  拉番晒D肥科!!!

又係一番到去就有新位,同傑仔坐.3. 唔好成日訓教>口< 得閒同我玩下~_~

有改善咖啦,希望唔好咁悶 好玩D好笑D啦

我掛住以前個位........... 趙&mo&欣延>"< 不過好正,角落位:D

 

SBA pre-mock 仲未睇過本野.. 中文,竟然又開漏locker.. 小息同尿落去~

數學,我識計某一條數,被傑仔稱讚為神手喎哈哈佢讚人:$

hist,溫左,但都淆淆的, 有DD難,同楊清........... -v-

LUNCH@豆大好好食啊0[]0 下午3堂BAFS想死-_-!!!!!!

莫東山係潮童 何婉訓醒流口水笑-vvvvv-

放學,MF,同飛哥有D意見不合-,,,-  搞到冇去choir

好僵啊開頭搞到... 講真我嬲咖 我覺得咁樣有D不負責任 不過我又知佢覺得煩唔想搞係正常... 但我地..會好慘T^T 邊到搵指揮??

nonononono,你唔可以唔做. 我地好需要你!!! mf冇左core就唔掂咖啦-,- 總之,你做啦~

之後彊左一陣.. 又唔點諗到D動作 不過~~後尾,何婉超勁>333333333<

動作又諗得澎澎聲啦GD 仲差3首,加油!!諗埋佢!!!

我地進度係慢,但仲有機會咖!!!!!!!!!!!!!! 好想快D教動作GD好玩~

希望下次唔好又意見不合啦同指揮.. 好煩啊-,-

陪了陪若言 7點走....~

!!!!!!!!!MF !!!!!! 睇見人地班進行得咁勁,我地要奮鬥!!

加油!!

2010-12-02 09:44 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless