忠社.. 冇左3連冠啦!
好多人都好唔開心! 牙薛喊左! 搞到忠社好多人都好好好唔開心/0\
D社職員都好唔開心囉! 唉~其實如果我跨欄唔跌欄/0\ 咁有牌拎`就加到10分!我地係唔會輸咖!
好對唔住呀各位! 我冇諗過自己咁差咖! s0rry呀!!!!!!!
而家;忠社輸左啦! 如果我有第3`就有10分加! 起碼忠同明會係雙冠軍! 而家搞到忠社士氣咁低落.....
原來sp0rts Day會令人咁痛苦!
唉~睇黎我今年都係咁黑仔咖啦!
今日跳高! 冇諗過咁差`小學起跳先100囉` 但我95都 out左!
明顯我今年冇運啦! 都冇心機再跳落去啦!
講真` 我好失落! 所有野都變到咁! 比著你會唔會覺得灰!?
95都跳唔到t3t! 其實我唔知點解自己會搞到咁! 我舊年.... 都唔係咁`但今年! 全部野都令我好灰心!
講真`呢個sp0rts Day我好唔開心!
一來; 忠社差10.5分輸左` 講真係關我事囉!!!!
2; 全部野都令我好灰心好灰心! 咁既成績..冇一個會接受囉!!
我出年都唔知再報唔報呢2樣啦! 畢竟真係令我好傷心!!
唉~ 忠社! 對唔住呀{:
好希望出年忠社可以贏番!
好希望出年唔會再令自己後悔!
好希望出年有番自己既水準!
好希望..出年唔開心既事唔好再發生係我身上!
好希望! 忠社咁多位出年開開心心;拎番個第1番黎!
黎緊既日子!忠社會追番咖!
忠社係打不死咖!!
我地永永遠遠都咁屈機!!
忠社社員永遠係最叻咖!!
公囍明社! 個獎你地拎番` 出年忠社會再黎咖啦!
公囍晒你地咁多位啦^V^ PURE同群社D啦啦隊好掂呀!
大家都好屈機呀^______________^