唉~今日好Q熱..;D
食完野就死左出去補習- -"今次勁準時囉-口-準時到爆炸..去到遲左;D
人地一次都未試過遲囉-口-呵呵..入到去簡個令位坐xD 格離果個都0K架`係個l00K 0K姐- -女仔係中意品評人地架啦~
唉!~~好恐怖@@周圍叫人答問題`但我都唔識既- -好廢呀真係,,
到而家f.1 D數其實有好多都唔明,,-口- 好差\333333333/
之後就番大埔同姑姐買野嚕@@
唉~佢個仔今年落黎香港`遲D買晒書又話呢大埔住2.3日..推比我教佢ENG喎-口-
不過佢係落黎讀中3囉-___________-!讀乜鬼野中三呀!!講真囉..你都升唔到去中4啦~
有乜理事由甘快適應到呀!!`=P讀埋今年仲要選科..HK既ENG同大陸差成條街架!!
讀得又辛苦又唔知跟唔跟到,,中三大有可能升唔到-口-唉~遲D又搵黎搞;D
不過算啦~我地甘好客..一定會招呼你既;D 希望啦-______________-!
哈..飲完茶去左婷屋企;D 好悶架-____________-!跟住都係上下網玩下MSN甘..
用ENG黎寸人0K爽.\/. 6點半到走人..
仲未有得食飯@@好肚餓\口/!!