myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 8
累積人氣: 23649
 2008 年 7 月 4 日  星期五


今日終於派晒啦A_______A`  YES! 不過也没有太大的喜悅感- -"

今天派了全部囉/\ /\*好吾好!?吾係目標囉-口-

報告成績:::

中文::80/100
C.COMPO::68.7
ENG::55.5/85
E.COMPO::72
MATH::68/100
IS::82/100
C HIST::63/70
HIST::67/70
EPA::63/70
BK::95/100
Cl::92(+4)/100
PTH::吾記得左-口-
MUSIC::37/50

/\ /\*ENG ORAL13.5耶.3333.講吾晒都有13.5 -口-驚訝:;

算啦!!~今次算是有交待- -可是我覺得成績還是不好`這個學期的人勁了超多-口-

變態的MATH有100分- -反正名次不會升::

公囍希希豬<3,中文甘爆高分- -你科科都甘勁耶/\ /\*

F.2你要繼續努力哇^______^!!BAB!們`希望我們F.2再見BA!*

吾知我F.2係邊班呢!?*希望是一個搞笑的班BA!`

放心`  我可不會忘記1D的唷*V*

唉~~真的學期尾了耶- -青春還真快過BA!?F.1一個甘重要既階段`过去了耶-口-

希望明年一樣好BA!*

今日校長請食飯`-口-"P拉`本身D遊戲都幾搞野`爆爛GAG.\/.寸人無聊::好好笑^_______^

不過等到我超爆肚哦- -"但食野食到勁冇MOOD囉-口-搞錯呀!!點做野架?冇枱囉!超@@

搞到我地勁無奈超樣衰囉-口-唉~~都吾想多提呢D魚野- -仲之就成班人望住晒甘啦`超樣衰呀/333333333333333333\*

好早就走啦`甘既飯,,食吾落囉-口- 我呸呸呸x1000000`

不過都OK好食既- -可是.......有點又不大好食-口-算了啦`

出面好熱- -吾知有咩玩!?

噢`我的愛人!!下個禮拜學校活動可爽翻了`辯論睇人寸咀就好玩囉.3333.

仲有OCEAN PARK::HI`等我哇<3BAB!`

我愛威威獅令*希望玩過山車吾好飛左D野出去吧- -我啋!!

好驚呀!!同牙媽都仲未好番`我部電話講好左聽日買...會吾會柯可左架?

/3333333333\我不要`我要買呀買呀買呀買呀!!不買的我會很傷心的/3333\

我啋- -"


 

 

2008-07-04 04:52 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 7 月 2 日  星期三


不滿意x1000000000000000 /333333333\`

唉  退左勁多/33333\!MATH 雖合格,,但退到嘔晒囉-口-上次驚到我X甘`點知都有78 ahh!*

今次....68 T33333333T`人地個個勁到嘔泡-,-今次份卷仲要係易  但..點解自己甘失敗!?

人地個個都好高分 但..自己甘差./\. 呢下先殺食嘛/333333333\ 唉`竟然有人-口-100分痴線架條友仔`

康SIR同張KA!琳......93-口- 妖!!

食屎啦!!!!!!*仆啦仆啦仆啦仆啦./\. T3333333333T*

個個都甘勁..其實對我地呢D人黎講係好大壓力- -唉~/333333333\

         中文::80
         NOTHING T0 SAY

         MATH::68
         s0 BAD

         IS::81/160
         唔滿足- -

         GEOG::60-口-
         諗住都好D啦,,但點知N甘多人都超高分囉-口-

         MUSIC::37
         冇乜感受- -閒科

唉`WT THE FK- -?人..點解你地甘解呀? 神..你又答答我好嘛!?

本諗住下學期會有番D生機.希望.活力甘,,sH!t 凸

明天..會是一個衰天嘛?

 

♥♥♥♥♥♥謝謝你留下了一個最美的印象給我♥♥♥♥♥♥

謝謝你最後的一句話::
我難過`我內疚::也很感動*
聽到你這么的低落 很難過 :]
對不起!!
不要再食煙.飲酒了::你這樣只會令人更擔心
我不能給你甚么`但卻謝謝你給了一個這麼好的印象
你付出的可遠比我多,,
還有,,不頹的你才是最帥的.\/.
要活得開心唷/\ /\*
女死女還在*搵到條新既記住話我知.333.讓我祝福你唷^33333^

 

2008-07-02 01:32 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 6 月 30 日  星期一


wo0!:] Y0`考完試嚕@@ 爽翻啦!!!!!

Cl- -冇野好講- -"HEA左黎溫*吾求高分  但吾要低分囉-口-"  PLz!*:]

考完後因冇野做番團契  *番完後爆爽-\/-去左冒險樂園玩-3333-爽爆!!WIN左3000個幣哇-3333-冇玩過甘多囉-口-

玩果個打到好大力先搞野- -"我打到超大力`正爆爽.\/.

之後番CPU同魚S!R慶生.\/.氣氛  都係玩GAME好DD

個旦糕- -去到沙田到拎- -"好豪姐~~~~不過都冇乜野啦`OK好食既,,

但食左1塊PIZZA+CAKE同DD粉飯- -野飲.......飲飽人0,0

Y0`之後5點到到左FESTIVAL WALK到溜冰`勁爆超好玩,,

開頭驚到死`跟住拖住K!U P0隻手手.\/.溜到小小`不過開頭真係好沮喪`好驚T3333333T*

不過慢慢慢慢就識嚕@@Y0`好爆好玩囉-口-

不過有2條友個樣好鬼死嬲打囉-口-  死柒樣啦傻系- -"  姣l!ng,,係左住你地* 吹!?

之後慢慢拖左K!U P0隻手就溜到`   

THz 我的寶貝K!u p0  /\ /\*

謝謝你們哇<3* HE! 豬AND K!U P0/\ /\  ;]

玩到8點到食野走人*番到黎9點幾 .33333. 好好玩哇!*:] 不過潘敏晶  我們下次再去BA!*  下次一定掂@@

下次再去下次再去下次再玩下次再去下次再去下次再去下次再玩下次再去下次再去下次再去下次再玩下次再去 !:]

好爆正哇<3`仲有   我見到s0 C 豪 張浩機 張家俊 同林X峰,,NLW的`

認吾到佢地`變高晒瘦晒-口-"  嚇親我- -"如果我都係甘就好了@@

-333333-很盡興耶@@  派卷!?NEVER M!ND .\/.  TAKE IT EASY 啦:]

 謝謝你們囉/\ /\*:]

2008-06-30 10:28 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless