今日終於派晒啦A_______A` YES! 不過也没有太大的喜悅感- -"
今天派了全部囉/\ /\*好吾好!?吾係目標囉-口-
報告成績:::
中文::80/100
C.COMPO::68.7
ENG::55.5/85
E.COMPO::72
MATH::68/100
IS::82/100
C HIST::63/70
HIST::67/70
EPA::63/70
BK::95/100
Cl::92(+4)/100
PTH::吾記得左-口-
MUSIC::37/50
/\ /\*ENG ORAL13.5耶.3333.講吾晒都有13.5 -口-驚訝:;
算啦!!~今次算是有交待- -可是我覺得成績還是不好`這個學期的人勁了超多-口-
變態的MATH有100分- -反正名次不會升::
公囍希希豬<3,中文甘爆高分- -你科科都甘勁耶/\ /\*
F.2你要繼續努力哇^______^!!BAB!們`希望我們F.2再見BA!*
吾知我F.2係邊班呢!?*希望是一個搞笑的班BA!`
放心` 我可不會忘記1D的唷*V*
唉~~真的學期尾了耶- -青春還真快過BA!?F.1一個甘重要既階段`过去了耶-口-
希望明年一樣好BA!*
今日校長請食飯`-口-"P拉`本身D遊戲都幾搞野`爆爛GAG.\/.寸人無聊::好好笑^_______^
不過等到我超爆肚哦- -"但食野食到勁冇MOOD囉-口-搞錯呀!!點做野架?冇枱囉!超@@
搞到我地勁無奈超樣衰囉-口-唉~~都吾想多提呢D魚野- -仲之就成班人望住晒甘啦`超樣衰呀/333333333333333333\*
好早就走啦`甘既飯,,食吾落囉-口- 我呸呸呸x1000000`
不過都OK好食既- -可是.......有點又不大好食-口-算了啦`
出面好熱- -吾知有咩玩!?
噢`我的愛人!!下個禮拜學校活動可爽翻了`辯論睇人寸咀就好玩囉.3333.
仲有OCEAN PARK::HI`等我哇<3BAB!`
我愛威威獅令*希望玩過山車吾好飛左D野出去吧- -我啋!!
好驚呀!!同牙媽都仲未好番`我部電話講好左聽日買...會吾會柯可左架?
/3333333333\我不要`我要買呀買呀買呀買呀!!不買的我會很傷心的/3333\
我啋- -"