myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 12
累積人氣: 23580
 2010 年 11 月 4 日  星期四


今日係攰死~~但玩得都幾盡興 跑到嘔。野餐都有野餐好 狂玩跑game-,-

波sir同ms choy..咁當眾耍花槍-_- ms choy唔好成日發少女脾氣啦:)

 

一開波~ 4B出車oosh~ 經墳場-,- 第一次見咁大個咋其實:o 勁耐咯上山-,-

唔想嘔都變想嘔, 之後終於到,好彩係戈到影左班相先:)

勁巨浪+大切:o 冇得玩水sad~ 之後擺好野就玩斬手啦又~ 成鬼日都玩-,-

之後又糖痴豆下, 之後就食野. 食完野悶左一陣. 之後有呯bomwa.有踢波

踢波好危險-_- 唉.... 女仔都係..小心D好-v- 不過好爽囉XD(我指踢波)

踢踢下金豐爆咀-o- 冇幾耐謝穎kwan又扭親..

之後食下野hea下影下相^^ 等玩班會啦係咪?

啊,au,又唔見銀包啦你! 唔好咁唔開心, 唔好咁失望

小財唔出大財唔入-,- 不過 3個月內第3次囉唉... 唔好再跌啦!!!!

搵唔到:(  點半玩班會 散左真係勁難group番-,-

又係斬手糖痴豆火燒後欄 哇雖然好行,但玩得好highXD

志豪佢... 跑得好high囉-v- 哈哈 跑到傻左咁D人 幾好啊唔錯~

起碼我見到D平時唔點講野既男仔都講多左野:)

玩玩玩玩到2點半就執野-,- 去完個廁所就勁大雨咩事?.?

濕晒囉D野,褲鞋又換唔切。 又成班係到等煩死~ 等車勁煩! 上到車先著鞋~

之後D人死晒咁訓晒XD 偷怕D人迎教樣好正ava 好索囉:D

番到去又hea左陣,之後玩,唉冇晒D位-,- 煩死!

 

又係斬手糖痴豆火燒後欄 玩到又係好high超攰~ 5點2走人上大中續攤

啊,羅精沛狂講頂你囉笑~ 癲左大部分人都~ 仲有拎住文西對鞋跑,笑死xddd

上大中, 玩mc killer 玩成2個中 好攰啊不過~

哈哈 幾開心 很好玩^^ 7點幾走. 番家,攰死!!

攰死but好開心;) 相已up,上去睇同問我拎啦:)

聽日邊個去中樂咖?

2010-11-04 11:15 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 11 月 3 日  星期三


MF好正avvva 果然冇簡錯指揮!

 

今日勁忙...分身不暇 (只限放學陣)

蕉早eng笑死~ 同momo share receiver,狂玩佢XD 笑到死了...

之後hist,鄭博文勁宅男-,- 玩埋D變態game,成個變態樣 不過不嬲

笑笑+訓訓就過 中文,派文,59 耳,又話我離題 so sad:(

之後攰死,訓訓下成個人彈起-ooo- 嚇死我!!!!!!!!

之後lunch~ lunch陣拉爛左個簾..... 唔好追究我plz-,- 唔好供我出黎呵呵

哇勁有feel閂晒門windows>w< 之後BAFS-,- 後尾笑到死晒!!!!!!!!!

失控救命xdddd 乳牛! 勁惡搞>ww< 笑到傻

math屎,做D黑人憎既數加笑下又過

呢個位好Q正囉坐到放假啦下-vvv-

 

放學傾mf,冇去到整社-,- 咁岩撞正鍾太話咩監督-,- 哎冇去啦總之:(

勁煩D人狂開門閂門-v- 傾傾傾傾傾了好耐~~~

你食屎啦梁非凡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

救命笑死~ 最尾傾左OK多野,好革新 好high好好玩咁:)

yo加油! 星一要開開開開開波!!!!

之後社戈邊o.o 整唔到D咩 反而勁急番屋企整戈張野嗚嗚嗚嗚

又急住過膠又print-,- 唉總算搞掂左先囉

之後又急買野食-,- 仲有傾MF

好high啊!!

picnic玩得勁勁勁勁勁開心啊要:)

MF要爆爆爆爆爆開心too:)

2010-11-03 10:34 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 11 月 1 日  星期一


今日做社好開心,

好成功

新位好正 好開心

傾到勁high 尤其係傾某人!!!!!!!!!!

好開心好開心好開心

可惜我好嬲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 打完d野冇晒我XXXX

我打左好多囉唔該xyz!

我喜歡忠社,仲有mf

大家,加油^^ FIGHTING!!!

火-,-

明天加油

HIST ESSAY去死!!!!!

2010-11-01 09:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless