今日係攰死~~但玩得都幾盡興 跑到嘔。野餐都有野餐好 狂玩跑game-,-
波sir同ms choy..咁當眾耍花槍-_- ms choy唔好成日發少女脾氣啦:)
一開波~ 4B出車oosh~ 經墳場-,- 第一次見咁大個咋其實:o 勁耐咯上山-,-
唔想嘔都變想嘔, 之後終於到,好彩係戈到影左班相先:)
勁巨浪+大切:o 冇得玩水sad~ 之後擺好野就玩斬手啦又~ 成鬼日都玩-,-
之後又糖痴豆下, 之後就食野. 食完野悶左一陣. 之後有呯bomwa.有踢波
踢波好危險-_- 唉.... 女仔都係..小心D好-v- 不過好爽囉XD(我指踢波)
踢踢下金豐爆咀-o- 冇幾耐謝穎kwan又扭親..
之後食下野hea下影下相^^ 等玩班會啦係咪?
啊,au,又唔見銀包啦你! 唔好咁唔開心, 唔好咁失望
小財唔出大財唔入-,- 不過 3個月內第3次囉唉... 唔好再跌啦!!!!
搵唔到:( 點半玩班會 散左真係勁難group番-,-
又係斬手糖痴豆火燒後欄 哇雖然好行,但玩得好highXD
志豪佢... 跑得好high囉-v- 哈哈 跑到傻左咁D人 幾好啊唔錯~
起碼我見到D平時唔點講野既男仔都講多左野:)
玩玩玩玩到2點半就執野-,- 去完個廁所就勁大雨咩事?.?
濕晒囉D野,褲鞋又換唔切。 又成班係到等煩死~ 等車勁煩! 上到車先著鞋~
之後D人死晒咁訓晒XD 偷怕D人迎教樣好正ava 好索囉:D
番到去又hea左陣,之後玩,唉冇晒D位-,- 煩死!
又係斬手糖痴豆火燒後欄 玩到又係好high超攰~ 5點2走人上大中續攤
啊,羅精沛狂講頂你囉笑~ 癲左大部分人都~ 仲有拎住文西對鞋跑,笑死xddd
上大中, 玩mc killer 玩成2個中 好攰啊不過~
哈哈 幾開心 很好玩^^ 7點幾走. 番家,攰死!!
攰死but好開心;) 相已up,上去睇同問我拎啦:)
聽日邊個去中樂咖?