myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 11
累積人氣: 23579
 2010 年 10 月 29 日  星期五


今天很凍 穿了xx 可是很爽,喜喜喜!

喂啊有冇人想一齊換季啊:(? 令好多啊!

econ真係好,拎黎溫書做功課勁岩, 背書

小息落f2洗樓 得8個忠社:( 可是7個都話黎,其他班都唔錯! 哈,有D幾多爹咯~

math痴線,好折磨.... 之後溫下書再默 100分(當然經過下修改啦)

lunch凍凍凍@sch. choir!! 唱rejoice>333< 正爆爆爆 再去搵人

LS-,- hea左成堂GDGD! 之後聽聽下好快完,放學整社

 

woooBC色誘may姐,好好人咯幫我地恰8磅燒賣-o-...

high左一輪出去買野~ 哈遊蕩 唔錯,冇晒錢嚕不過...

之後同xericaAndy番cpu,屎頭做裝修佬~ 之後再join傾野..

哈哈~~ 期待星一社員大會,好好玩真係我覺得>3<

整jelly糖.搭錯線紙仔.社職名單. 開工!

嘰嘰嘰 期待。

可惜......聽日番學校整社 冇得BBQT^^^T 真心想燒野食咯T^T

愈凍愈好!

HOOT上腦tim.......

TAEMIN笑死我XD 好可愛>ww< musicbank陣甩咀XD?

KAWAiiiiiiiiiiiiiii(!!!)

2010-10-29 08:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 10 月 27 日  星期三


為HIST奮鬥!!!!!

何虹~ 你樂其樂 我都好<樂你個其樂>

原來別人因為你快樂都真係幾快樂的. 聽唔明就算啦xd

 

hist 2堂都發呆 冇睇過書,想溫書但又恰著晒

中文綜合又肥 DBQ ex.又肥 econ UT又就黎肥 中文卷又肥過

BAFS17 不過不失啦 只係...好明顯有點退步......

聽日,hist,蓄勢待發!! 打完xg,就要閂機! 未溫!!

唔要肥!!!!!!!! 要高分(可以的話^^) 搵番科都好xd

mathsss點搞,CH.4??? 啊,她今天發少女脾氣-,-

放學去入數! 激死 勁多人,等左大半個中 番到去交野,佢竟然話我班未交聽日先一齊交!!

咁我就唔洗咁急咁煩搵爸交算啦囧!!! 之後整社,今日狂行上行落,勞動力超大

哈哈,整社都幾開心啦 鼻屎!o!

講真,今年忠社社員大會真係好好玩*v* 搭錯線喎玩~~~

好啦,6點幾走人,好鬼黑-,- 終於沖到base個廁所嘿嘿x)

我今日,都幾開心咖哈哈哈

啊係,lowing,thzzz so much!!! 你好強!!

2010-10-27 08:22 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2010 年 10 月 25 日  星期一



好差勁好難過好差勁好難過好差勁好難過。

MF又面對另一難關 又要大執過... 哎, 原來大家咁唔起勁既原因係呢到......

又有難關 又有問題 仲有好多野煩... 好攰啊!!!!!!!!!!!

其實 我覺得自己真係好怪-,- 點解情勢反覆得咁西利 唉~

精神病的人都好似係咁,唉.......

加油T^T 多謝大家幫手先=)

 

蕉早係訓mode. 數學係煩mode. 費解.....

PE,好涼 冇咩野做,笑笑笑笑笑又過完

lunch cell,GD! 唔錯啊^^ 冇咩時間不過

之後econ,岩岩合格._. 都話次次做完份卷覺得順都好,直覺永遠是錯的。

下 次 努 力 T^T  mus.... 而家有D驚MF  逃避....

見到大家反應,我又唔知做到D咩咁, 大家加油 盡力改得好D

唉!!!!!!!! 加油!  放學,整社.

btw,好多謝fly哥D意見咯,suprise~

放學整社,wow 玩mode開動 幾kai心的.嘿嘿到時有搭錯線玩,好玩死>w<

玩玩玩整整整就到7點,整完~

驚喜難過憂心快樂 我真係好煩煩煩煩-,-

2010-10-25 09:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless