| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今天很凍 穿了xx 可是很爽,喜喜喜!
喂啊有冇人想一齊換季啊:(? 令好多啊!
econ真係好,拎黎溫書做功課勁岩, 背書
小息落f2洗樓 得8個忠社:( 可是7個都話黎,其他班都唔錯! 哈,有D幾多爹咯~
math痴線,好折磨.... 之後溫下書再默 100分(當然經過下修改啦)
lunch凍凍凍@sch. choir!! 唱rejoice>333< 正爆爆爆 再去搵人
LS-,- hea左成堂GDGD! 之後聽聽下好快完,放學整社
woooBC色誘may姐,好好人咯幫我地恰8磅燒賣-o-...
high左一輪出去買野~ 哈遊蕩 唔錯,冇晒錢嚕不過...
之後同xericaAndy番cpu,屎頭做裝修佬~ 之後再join傾野..
哈哈~~ 期待星一社員大會,好好玩真係我覺得>3<
整jelly糖.搭錯線紙仔.社職名單. 開工!
嘰嘰嘰 期待。
可惜......聽日番學校整社 冇得BBQT^^^T 真心想燒野食咯T^T
愈凍愈好!
HOOT上腦tim.......
TAEMIN笑死我XD 好可愛>ww< musicbank陣甩咀XD?
KAWAiiiiiiiiiiiiiii(!!!)
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
為HIST奮鬥!!!!!
何虹~ 你樂其樂 我都好<樂你個其樂>
原來別人因為你快樂都真係幾快樂的. 聽唔明就算啦xd
hist 2堂都發呆 冇睇過書,想溫書但又恰著晒
中文綜合又肥 DBQ ex.又肥 econ UT又就黎肥 中文卷又肥過
BAFS17 不過不失啦 只係...好明顯有點退步......
聽日,hist,蓄勢待發!! 打完xg,就要閂機! 未溫!!
唔要肥!!!!!!!! 要高分(可以的話^^) 搵番科都好xd
mathsss點搞,CH.4??? 啊,她今天發少女脾氣-,-
放學去入數! 激死 勁多人,等左大半個中 番到去交野,佢竟然話我班未交聽日先一齊交!!
咁我就唔洗咁急咁煩搵爸交算啦囧!!! 之後整社,今日狂行上行落,勞動力超大
哈哈,整社都幾開心啦 鼻屎!o!
講真,今年忠社社員大會真係好好玩*v* 搭錯線喎玩~~~
好啦,6點幾走人,好鬼黑-,- 終於沖到base個廁所嘿嘿x)
我今日,都幾開心咖哈哈哈
啊係,lowing,thzzz so much!!! 你好強!! |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
好差勁好難過好差勁好難過好差勁好難過。
MF又面對另一難關 又要大執過... 哎, 原來大家咁唔起勁既原因係呢到......
又有難關 又有問題 仲有好多野煩... 好攰啊!!!!!!!!!!!
其實 我覺得自己真係好怪-,- 點解情勢反覆得咁西利 唉~
精神病的人都好似係咁,唉.......
加油T^T 多謝大家幫手先=)
蕉早係訓mode. 數學係煩mode. 費解.....
PE,好涼 冇咩野做,笑笑笑笑笑又過完
lunch cell,GD! 唔錯啊^^ 冇咩時間不過
之後econ,岩岩合格._. 都話次次做完份卷覺得順都好,直覺永遠是錯的。
下 次 努 力 T^T mus.... 而家有D驚MF 逃避....
見到大家反應,我又唔知做到D咩咁, 大家加油 盡力改得好D
唉!!!!!!!! 加油! 放學,整社.
btw,好多謝fly哥D意見咯,suprise~
放學整社,wow 玩mode開動 幾kai心的.嘿嘿到時有搭錯線玩,好玩死>w<
玩玩玩整整整就到7點,整完~
驚喜難過憂心快樂 我真係好煩煩煩煩-,- |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 120 | »
|