| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
哎冇xanga打就打下qooza先啦-3-
校檢啊thz manyi打黎比我:D 求其夾汁邊D算~
番到去死都簡珊珊條隊~ yo 比佢哦左幾句就放行-v- 耳針指甲都冇捉
勁煩又要行4層再落黎攰死:( 哎不過而家好鬼涼啊 LIKE!
3堂LS痴線, 出去present差勁- - 下次仲有? 煩!!! 其實so sir堂可以幾好笑 但sad仲未感受到...
小息 engLISTENING冇帶data file再一次帶唔齊囧 speech幾好笑-V-
math,好煩 (難).... lunch蛋撻啊>v< choir~ wooooo有明鏡唱嚕@v@ 希望今年順順利利
BK今堂冇咩笑點@@ 放學好早go了.
哎,聽日中文test,哎1個中,考試咩-x- 痴線 唔想溫!
|
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
I'm so sorry but I love U Xeri~ca <LIES@ bigbang)
今日熱到嘔 蕉早拎書包陣angela又甩個頭出黎-.- 不禁嗌左聲,樣衰>~<
上到去已經熱到嘔 唉好熱 好慘情囉成日一開波都英文,冇可能精神-o-
BAFS 訓 小息,嚇囉Xerica同我講既一番野 冇可能,憑甚麼- -? 嚇,唔可以咁早下定論>o<
math 難喎 比我格離串~ OK-3- 上到中4 極度dislike PE <之前明明幾中意囉>
睇黎下個月又要留個warning比PE先得:s 熱死 lunch@ home
雖然好c服,但竟然咁唔安全- - 下次唔會,好趕...
Econ,唔知要交本野咯,仲傻仔咁自招tim. 後尾lie左... mus即做 唔洗扣gd but....
mus 乜都未整好其實 下堂會匯報得更好-v-
放學 傾mf..... 總算有共識! 忙碌既生活開始啦......... 傾到6點,硬係差一首
加油oosh~
<我睇我今次打qz打得幾耐-vvv-> |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
嘰嘰嘰 頂唔順QZ扔低咁耐唔理佢 打下先xd
今日DSU內閣好鬼high :D 見到2號誠懇既鞠躬~ 可惜我心已交托比5號~
econ終於教番D epa野~ 做LS... 英文Citadel狠悶。數學都教唔晒既-3- 中文,抄notes
哇~多謝kinki幫我畫既<屎>*v* LIKE!~xd
lunch with HEI@ pizzahut.有效率得很! 食得安心~ 番到去投票...
哇o口o 前所未有咁激咁有feel,投個票都比人包圍住,正ava
可惜~LS好悶-"- 最後同菁傾計, XD冇咁悶啊哈哈
放學~woo睇左陣內閣們的激鬥 之後就諗住食<爭鮮> 痴線-v-同lunchtime陣一樣咁多人...
之後走去松記~ 過一個花師奶貴婦式下午喔呵呵呵 記住食summer啦下次仲有9折喎.0.
傾傾傾傾8婆野既貴婦~ 番cpu,又同姬姬吹水XD 6點半先走
哈哈,呢D下午真係好正-vv- enjoy*u*
番到黎 好飽囉-vv- |
|
|
♥♥ ♥Loveless♥
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 120 | »
|