嚇死我呀/______________\ 點解會咁架?
尋日去左醫院.. 做左心電圖.抽左血.照左x-ray 心臟好似有D事,,
呢幾日跳得好西利,,試過跳到100 per min.. 好驚好驚,,
個人慌晒.亂晒` 尋日下就我好驚好驚.個心係好痛..
喊到我死T_________T 打比爸爸`佢即刻打比哥哥叫佢搭的番黎上那打素`
好驚`之後照左心電圖先,, 又抽血照x-ray;! 食左粒藥但一直都冇乜好轉;
等左好耐;`後尾報告出左黎..心電圖x-ray抽血都冇事,, 不過爭個甲狀腺報告仲未出,,
其實我甲狀腺可能有D狀況` 醫生都話我冇M黎咁耐..其實係關甲狀腺事下`
唉~比較擔心呢個報告.. 要到下個禮拜3先有得睇番,,
呢2晚都冇訓過`一訓係好辛苦好辛苦!!!! 抖唔到氣/3333\
尋晚都係咁,, 但到1點幾果陣我都唔記得我係點訓著`
可能真係太攰太攰啦~ 訓到今朝11點` 我都唔想諗咁多野啦~專心養番好體力啦^0^
今早都OK既,,心跳都冇咁快啦;!抖氣抖得都OK..
不過....... 而家下就好似又差左少少` 又有少少壓住壓住,,
不過真係比尋日好左好多好多,,
我知道我一定會好番!!!!!!!!!! 我要堅持!!!!!! 我一定冇事架!!!
唔好擔心!!我一定好快好番,, 唔會有事架;!!
I'll Be OK..
我要講一句多謝T0 MY FAMILY ..;!
thanks <!!!!!