myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 5
累積人氣: 23646
 2008 年 8 月 14 日  星期四


嚇死我呀/______________\   點解會咁架?

尋日去左醫院.. 做左心電圖.抽左血.照左x-ray   心臟好似有D事,,

呢幾日跳得好西利,,試過跳到100 per min..  好驚好驚,,

個人慌晒.亂晒`   尋日下就我好驚好驚.個心係好痛..

喊到我死T_________T   打比爸爸`佢即刻打比哥哥叫佢搭的番黎上那打素`

 好驚`之後照左心電圖先,,  又抽血照x-ray;! 食左粒藥但一直都冇乜好轉;

等左好耐;`後尾報告出左黎..心電圖x-ray抽血都冇事,,  不過爭個甲狀腺報告仲未出,,

其實我甲狀腺可能有D狀況` 醫生都話我冇M黎咁耐..其實係關甲狀腺事下`

唉~比較擔心呢個報告.. 要到下個禮拜3先有得睇番,,

呢2晚都冇訓過`一訓係好辛苦好辛苦!!!!  抖唔到氣/3333\

尋晚都係咁,,  但到1點幾果陣我都唔記得我係點訓著`

可能真係太攰太攰啦~    訓到今朝11點`   我都唔想諗咁多野啦~專心養番好體力啦^0^

今早都OK既,,心跳都冇咁快啦;!抖氣抖得都OK.. 

不過....... 而家下就好似又差左少少`  又有少少壓住壓住,,

不過真係比尋日好左好多好多,,

我知道我一定會好番!!!!!!!!!!  我要堅持!!!!!!   我一定冇事架!!!

唔好擔心!!我一定好快好番,,              唔會有事架;!!

I'll Be OK..   

我要講一句多謝T0 MY FAMILY ..;!

thanks <!!!!! 

2008-08-14 02:38 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 8 月 4 日  星期一


今日會考放榜^0^都OK關我哥事咖;!因為佢重考左一科中文`

本身諗住朝早9點都有得上網睇啦~點知唔見左個PW-________________-!搞到牙媽放工5點幾先有得睇`

好啦;!岩岩睇左`中文5*- -唉~比上年升左一個grade炸~- -不過佢reading有5*-0-

佢諗住reaing得3/4..因為好難^0^點知比佢拎到個5*..可囍可賀^______________^!

但佢諗住writing好reading差- -點知2樣調轉晒-0- writing得3-____________-

諗住去覆卷-_________________-`其實覆唔覆都冇謂- -你今年都唔係F.5..

不過你諗住有信心覆到會升grade既`Just D0 IT` 不過唔好覆晒錢佢牙-___________-!要200蚊`夠飲餐TEA啦~

嗯..今次都算有進步!!`希望下年a.level你生生性性好啦;!

都已經失敗左一次`真係希望你努力`再接再厲啦^0^  黎緊會辛苦`成家人都會陪你一齊辛苦啦;!]

不過冇所謂啦~值得既` 生性啦\____________/仲有半年時間炸`好好溫書啦~

我決定!!! 9月份問始唔再玩咁多電腦!!唔再s0妖你;! 多D係圖書館做功課..盡我努力唔好嘈住你`

最好既方法就係我出多D街^0^唔好成日留係屋企都嘈你啦R!GHT;?

嗯..我諗我冇野做果陣都會溫下書掛-3333333-希望啦~幫到你又幫到我`@@

加油啦;!覆卷成功哇.\/.

 

我個板而家搞到好鬼怪-_______________-!
得閒我會搞搞佢啦;!

2008-08-04 05:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2008 年 8 月 2 日  星期六


哈哈..今日又出去補習;)

牙S!R好似好嬲咁,,因為我地真係好蠢;一堂數都講左2.3堂到,,

不過我地真係做錯晒-____________-!當然我都冇題岩-,-唉~ 有少少失落;補黎都唔知做乜..黎黎去去又係唔識\口/

跟住好無奈咁睇佢做數..成班人都靜晒-口-因為冇人明佢講乜-____________-!

唉!;不過跟住佢講D GAG好鬼死搞野..

開頭話新界同港島D學校點點點比唔上-0-  超;)   後尾又講天水圍..

之後,,佢講左好多天水圍學生既趣事;` 有學生因為唔鋸學校唔比佢升班` 係教員室出面柯屎.\/.咁岩條傻仔比camera影到,,

連重考升班試都唔比佢考..一野掟佢出校  唔知舊屎有冇比老師踩到.口.

又話D人會柯尿落張廁紫到再掟上去WC個風扇到,, 仲要係九龍一間好名既男校-0-超變態;

仲有D會係課室張枱到柯屎-口-  點解而家D兒童咁變態-0-  廁所障礙症;!唔識去廁所要係課室柯-0- 變態;!

跟住牙SIR又講大便果D野-0- 佢今堂sh0rt鬼左-0-;

不過寧願佢sh0rt sh0rt地講下大便野都好過做數^0^

 

等陣出尖沙咀-_____________-!!但我個頭痛到爆`\33333/  唉~但我好想去行街牙,,

而家去抖抖先啦;! 好鬼死辛苦\./

2008-08-02 03:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless