myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 18
累積人氣: 23586
 2011 年 1 月 12 日  星期三


而家係12點13分. 仲有1x個鐘頭我就自由!!!:@

數學~.~ 尋日不經不覺做到2點- - 好精神 唉, 今日.. 挑- - 好多題個ans.都計得超唔合理-^-

我覺得...好似白費左好多心機>"< 做到2點都係咁- - 算啦慣

希望到時派卷有驚喜嚇下我0v0 (要好野!!!-_-) mc同Q.有D好難,做完剩3個字,但係一題都諗唔到 算=_=

好凍阿!!!!!!!!!! 冇嬲著番學,好唔鍾意>"< 但好中意凍!!!!!!!!

哼!!!!!!!!!!!! 聽日仲有econ! 最弱雞! 我要好高分拉番test阿

溫就好易,但做就錯晒,仲要完全唔覺自己錯 挑- - 

所以一切野,都咪鬼諗算:)

我聽日都有得玩啦!!!!!! :@ 等我>_<  打beeno(K)

2011-01-12 12:24 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 1 月 11 日  星期二


考左好Q攰既LS 寫到滴水 每年既數學前夕都好好好不安>_<

GOD! MUM>__<! 好凍but LIKE! 尋晚LS睇左2本書, 睇黎都晒氣- - 訓教最好

今蕉好多人都係到背,係有用D既,不過DD囉~ 不預備省卻無限煩惱 反正睇完乜都唔記得:D

今蕉冇野講就上去:o 成日冇啦啦櫃桶又搵到張紙- - 好煩! 唉LS........

今日好失策茶左cream,搞到一開波冇耐手汗已經baba聲咁流- - 川流不息T^^^T 憎

第一題都寫勁多野比佢 個人成長做左好耐- - 我見到肥chan一支箭做得勁快... 做緊第2份最尾戈題我先岩岩開第一題,超不安- -

有時好憎我咁多爹!! 寫得多手汗又出得多:@ 今日HK 好難 飛左 衛生寫得較為少,但其實都算多 感覺硬係差咁D

今日HK好難!  總之最尾有一min剩!!!!! 好攰!!!

其實我見到kongpakyin.關仔D好悠閒 開波冇幾耐就pa係到,之後仲停晒手咁:o?

LS:@ 手汗:@! >^<

ding,好驚,maths. 年年都超驚! 不過回頭一看,今年math竟唔係大退步戈科 感動T^T

唉好驚好驚好驚 仲之考數學對我黎講好不安 縱使今年test比上年表現好了些 so怯>^<

!!!!!!! 開個電腦又阻左多多做math時間,oosh!

後日ECON- - 頂,咩都未預備 睇黎今日又溫唔到,唔要肥!!!!!!!!!!!!!! 好低分!!!

不安到,想爆粗>_< help!

星4便自由 sweet sweet:$

2011-01-11 02:36 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 1 月 10 日  星期一


AH~~~ 今日花生了一場戲 衝擊唔到BK 100 考左reading~

productivity好低- -! <-(ECON) 尋日溫左不完整的2課math咋- - 仲有BK

worry!! MATH:@ >____< CH.4好難!

今日,reading卷 好趕 有D幾難 最尾15min 嚇死,仲未開始做part2 10min做晒最後._.

我諗合格! 加油>___< 唔好再拉低>_< BK,寫錯章節- - 差少少少少撞岩! 不過冇背章節都岩其餘 唔錯xd

9字9字9字oosh!

10點9放~ 同K去元綠食lunch 唔錯(Y) 蜜瓜(奶)真係好難飲!!

最後HEA唔到去2點 番住番家陣經過M記出面, 哇!! 有野睇!!

警民衝突!? 個爛仔推police:o 4個人,開頭以為2對2 後尾原來係1對3 4個警察圍住佢,鎖手扣

哇,OK多人留係到睇, 哈哈我同K xd 勁想花生但又覺樣衰 最尾都係留低睇, 同D叔叔婆婆一齊睇戲 OK樣衰-v-

淨係見到3個男人好激動,一個吸煙中年女人企係汁邊,+4個警察. 後尾有人除衫:o 搵外套笠人頭哈哈

2個字後,就押左個人上警車 有經過我們-v- 之後就散場,睇完~  後尾,唔敢回頭望戈3個人XD

看完戲,就一起踏上回家路上.  K上來,2點到走了 chem加油^^!!

數學, wanna kill u!! but very sleepy-_______-

明LS,唉... 寫死!!!!!! 唔該你出好D!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-10 02:27 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless