AH~~~ 今日花生了一場戲 衝擊唔到BK 100 考左reading~
productivity好低- -! <-(ECON) 尋日溫左不完整的2課math咋- - 仲有BK
worry!! MATH:@ >____< CH.4好難!
今日,reading卷 好趕 有D幾難 最尾15min 嚇死,仲未開始做part2 10min做晒最後._.
我諗合格! 加油>___< 唔好再拉低>_< BK,寫錯章節- - 差少少少少撞岩! 不過冇背章節都岩其餘 唔錯xd
9字9字9字oosh!
10點9放~ 同K去元綠食lunch 唔錯(Y) 蜜瓜(奶)真係好難飲!!
最後HEA唔到去2點 番住番家陣經過M記出面, 哇!! 有野睇!!
警民衝突!? 個爛仔推police:o 4個人,開頭以為2對2 後尾原來係1對3 4個警察圍住佢,鎖手扣
哇,OK多人留係到睇, 哈哈我同K xd 勁想花生但又覺樣衰 最尾都係留低睇, 同D叔叔婆婆一齊睇戲 OK樣衰-v-
淨係見到3個男人好激動,一個吸煙中年女人企係汁邊,+4個警察. 後尾有人除衫:o 搵外套笠人頭哈哈
2個字後,就押左個人上警車 有經過我們-v- 之後就散場,睇完~ 後尾,唔敢回頭望戈3個人XD
看完戲,就一起踏上回家路上. K上來,2點到走了 chem加油^^!!
數學, wanna kill u!! but very sleepy-_______-
明LS,唉... 寫死!!!!!! 唔該你出好D!!!!!!!!!!!!!!