打波!! btw星4班籃哈哈14:4 多謝你地比機會我射-v- THZ!!
哈哈 未試過打波打得咁好笑.. 好正! 友誼第一比賽第二簡直 太hea啦XD
好啦! GD START^^ 男仔加油@@真係好想到佢地出線!!
今日econ冇做功課點知佢落堂先交用左一堂做 連埋short story做埋
隱閉位真好kekekeke! 哇mok串啦識入programme! 令女幫佢入tim-3- 唔教人超..
吹下水又過 數學堂x2又係聽唔到書又唔入耳... 成日比ms choy話:( 明明著左黑絲啦都仲係咁火..
sor啊沈!!唔係蜜糖糖難食係我唔中意咁甜既味.... >_< 又比ms choy見到我開>_< 又怒視>_<
敬禮陣又公開警告..我又見到佢啤住我..... 好男人既定義哈哈哈! 會帶紙巾膠布遮~ XD
我格離戈3條都係未達標既壞男人XD 笑死 仲有mok chok樣真係笑死狗!!!
救命唔想再比人鬧但真係好好笑XD 中文繼續~ 用晒好男人D紙巾 我係壞女人 乜都冇.....
LUNCH with choiyan 哇andy原來....哈哈哈哈! 番到黎~ 吹下水~
LS 終於叫調下位囧囧 冇組調- - 調前2個位 咪仲衰咁前- - 不過都好前後左右唔錯XD
今堂幾易捱好好睇! 放學番家柯屎
6點1過D出門 明明我都遲左10min點知都係最早- - 第2早係笨笨但都6點半來-v-
好經典..我最早到! >_< 練波 XD 全場!! 好正~ 打打下冇啦啦被召喚過廣福~
跑過去very GD XD 點知拎黎搞- - 下次叫我地黎就招呼下我地嘛! 跑黎吋跑去好晒氣ava
不過都打得好開心 3p3 very GD 感覺唔錯! 唉好傻之後比個場人地打- - 下次死都唔會 我地又未打夠:(
>_< 之後抖多陣又番去3樂..... 已經冇晒場..... 笨了:D 好啦都練到少少野!
小明唔好咁煩啦:D 今晚感覺良好 明晚再來! 吹多陣水就走先~
充實(y)! 聽日掃減價野!! 好攰!!
4B男女班籃加油啊!!!!!! 入final為目標!!!!!