myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 4
累積人氣: 23572
 2011 年 3 月 11 日  星期五


打波!! btw星4班籃哈哈14:4 多謝你地比機會我射-v- THZ!!

哈哈 未試過打波打得咁好笑.. 好正! 友誼第一比賽第二簡直 太hea啦XD

好啦! GD START^^  男仔加油@@真係好想到佢地出線!!

今日econ冇做功課點知佢落堂先交用左一堂做 連埋short story做埋

隱閉位真好kekekeke! 哇mok串啦識入programme! 令女幫佢入tim-3- 唔教人超..

吹下水又過 數學堂x2又係聽唔到書又唔入耳... 成日比ms choy話:( 明明著左黑絲啦都仲係咁火..

sor啊沈!!唔係蜜糖糖難食係我唔中意咁甜既味.... >_< 又比ms choy見到我開>_< 又怒視>_<

敬禮陣又公開警告..我又見到佢啤住我..... 好男人既定義哈哈哈! 會帶紙巾膠布遮~ XD

我格離戈3條都係未達標既壞男人XD 笑死 仲有mok chok樣真係笑死狗!!!

救命唔想再比人鬧但真係好好笑XD 中文繼續~  用晒好男人D紙巾 我係壞女人 乜都冇.....

LUNCH with choiyan 哇andy原來....哈哈哈哈! 番到黎~ 吹下水~

LS 終於叫調下位囧囧 冇組調- - 調前2個位 咪仲衰咁前- - 不過都好前後左右唔錯XD

今堂幾易捱好好睇! 放學番家柯屎

6點1過D出門 明明我都遲左10min點知都係最早- - 第2早係笨笨但都6點半來-v-

好經典..我最早到! >_< 練波 XD 全場!! 好正~ 打打下冇啦啦被召喚過廣福~

跑過去very GD XD 點知拎黎搞- - 下次叫我地黎就招呼下我地嘛! 跑黎吋跑去好晒氣ava

不過都打得好開心 3p3 very GD 感覺唔錯! 唉好傻之後比個場人地打- - 下次死都唔會 我地又未打夠:(

>_< 之後抖多陣又番去3樂..... 已經冇晒場..... 笨了:D 好啦都練到少少野!

小明唔好咁煩啦:D 今晚感覺良好 明晚再來! 吹多陣水就走先~

充實(y)! 聽日掃減價野!! 好攰!!

4B男女班籃加油啊!!!!!! 入final為目標!!!!!

2011-03-11 11:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 8 日  星期二


班籃班籃begin~ 唉星4打雖然小明一個頂幾個-v- 喂好啦我決定聽日真真正正去打波好了..

好恐怖啊3堂LS 不過今日多左好多野笑了 <絕世美女的老公> xd 公共衛生so sir好gag 扮豬震XD

英文- - 呢排ms yip又........ 好無聊做呢D我唔覺得train到D咩:( 2堂orz

MATH- - 勁變態,完全唔知佢up咩 校長又冇啦啦睇堂,狂煩住lamchoini..

真係- - 走左幾堂 都跟唔上- - 我地倆好無奈 btw CHUN燒走晒D脂肪- -(?) 好葡萄囉吼!!!

LUNCH@ curry. 勁早食晒啦又- - yo karen希望你明白我講D野:D 樂趣囉真係XD

番到去哈哈哈哈 玩水戰! 我未玩過囉講堅 小明個穿lone水樽好好玩 勁正狂中人伏

哈哈真係好好玩 射人比人射 小學雞野(y) 好似夏水禮keke

中文.. 吹下水 我發覺呢邊有講唔盡既野.... mok hahaha!

BK 背金句- - 大笑- - 放學有班籃 唉做社野... >_< 好煩成日重複同一個動作 搬到窗口睇班籃..

5點落去 偷choir雞死都唔上去>_< 哇好好睇真係 4A對4E 其實我想4A贏- - 不過4E又真係打得好 精彩!

4B對4E唔知點呢......... 加油啊4B!!!!!! 仲有女仔都係! 5點半終於choir. life has好好聽不過好亂..

差唔多7點走. 班籃好好睇(y) 好野聽晚有波打(y) 壓力byebye:D

 

2011-03-08 08:44 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 6 日  星期日


負能量請走遠! 只係有苦自己知>_< *o*  並不簡單:(H)

今日又郁左好多,暫時又放低好多煩惱! 今日又早早起身,番左冠冕 仲多人過福少團.... 希望冠冕可繼續好玩

冇精神 食完野又打波 6個女仔 哈哈 今次好認真mode咁3P3 12分鐘左好多次~

得我同yanny 2個4B 講堅4E女仔好勁啊>V<  好認真咁打打打打打 有少少以前既感覺ava 戈種小學雞好正好中意打波戈隻!

可惜我小學真係好廢-_- 哈哈:D 去到最尾有2個神召會女仔黎一齊打 4對4 幾HEA打

今日好好啊>_< 又放低左好多煩惱!! 我體會郁完一身鬆既感覺 好中意呢種感覺 順便打好D波!

啊係 好開心囉我bump開到笨笨(H) 笨笨我愛你! 我愛bump死你!XD

XD 聽日繼續 唔方唔攰死 今日打左好耐嚕 真係攰

呵呵呵呵鬼叫聽日比賽走晒上晝堂 功課都唔洗做咁滯

好啦,班籃加油>_< SG中文加油! D1啊! 睇女拔表演 我驚嚇到o咀.....

加油! -ve energy 死開!!!!

2011-03-06 08:33 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless