星6日好充實-v- 尋日同媽爸去維園行花市o no我憎其實- - 入場睇得一陣又走. 哎啊唔中意睇-_- 不過D花真係好令~
行左一個中 好多野食*o* 咁就走左... 之後再去MK 買唔成羽'茸' 逼死 好攰啊行左成日..... 番到大埔7點半 食埋飯換衫出去打波:D
講真今日幾孝順陪行左成日~ 不過我有發脾氣>_< so.................
打波打波打波 勁慘成日中心口- - 好鬼痛咯!! 哈哈尋晚練唔到D乜野 娖之又玩玩玩 等小明陣射好耐波~
btw尋晚個波狂sip住係個籃框到哈哈! 4D翻版xd 掟水樽都可掟落黎:o !
尾晚成日人比人傷害到哈哈! 等到小明番黎之後終於起程食到糖水(又食-_-)
XD!!! 方方土扮米奇老鼠XD!! 個個都以為係puihoXD 笑死真係堅似囉咩料!! 笑到失禮死人xd
個男人大聲叫人'啊嬸' 笑! 哎好似又cum棉枱左陣 好遲先黎野食! 米奇老鼠(y)哈哈哈哈哈
散~ 見到高佬 高到成個黑人咁夜晚見:o 仲有澎澎.. 哈哈 12點番到家~ 好攰~
今日10點起身 M痛= = 冇番教會 哇溫下數點知鋪鋪都唔識....
2點番choir 帶埋本野問數 btw好中意星日番choir囉:D 次次都傾到好high-V-
哈哈哈哈!!!! 3年後 puikwan不約而同地同另一個人..話我似新垣結衣>vvvv<
頂. 好開心囉!!!!哈哈哈哈哈!!!! (雖然佢補充左句:肥版-_-) 哈哈 有乜理由咁岩先 不約而同地出自不同人口中呵呵
害我歡喜了好久呵呵呵呵 之後- - 有人話我似丫頭...(肥版) 唔似- -!
high high~~ 4點半放~ 去M記傾數 巧遇娟子0[]0 搞生日會:) 好有緣!
睇佢地班人玩得好開心~~ 我都諗住copy整一個XD just想想XD 可以自己搞囉btw:D
6點走人! 笑死!!!!! 有隻狗勁淫XD 聞令女裙底我笑死!!!! 連見2隻八哥 個樣一隻蠢過一隻!! XD我笑死!!!!
真係好蠢啊佢地D樣>VVVV< 好鬼好笑!!!!! 勁得意哈哈哈哈!!!! 蠢樣八哥哈哈!
好開心咁番家. math- - 冇聽過書 冇頁明- - BYE:S