myloveyi
暱稱: |:★屎 ▪ RuBB!sH
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-09
2012-03-29
2011-10-11
2011-10-10
2011-09-22
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 360
留言總數: 1210
今日人氣: 7
累積人氣: 23648
 2011 年 3 月 15 日  星期二


好正啊今日!!!!

我為4B狂! 為choir流淚!!!

LIFE HAS LOVELINESS TO SELL.. really touching!

ms mok, we all love u. WE are a TEAM!! SPIRIT!!!!!

再一次的感動落淚 啊 choir係幾咁有愛,,,, QUIT? 捨得?

choir既一天, 充滿力量 充滿愛^^ 

哈哈 比完賽 一上車 成班痴晒線!!!!!!! XDD

紅燈超緊張 睇住個鐘5點都過埋, high到你!!!

變態 就到cpu成班企晒起身 狂尖叫勁亂

咩料個個發晒神經衝去睇班籃:D:D 哈哈得償所願!! 當時正8:0.

太和平啦-v- 下場!!!! 4B男人! 燃燒啦!!! 氣勢>3<

星4 女仔gogogo!! 比心機 入final>^< (if we can^^)

BAFS好多唔識,睇黎要番學問人 scare!

2011-03-15 09:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 14 日  星期一


好忐忑好掙扎>_<...... 明天SG! LIGE HAS LOVELINESS TO SELL! 烏龜豆腐加油!!

今日好熱... 一早已好忙做功課 溫數 溫得2個中 哇 愈高form愈唔溫數.. 但自己好廢- -

BAFS~ CH2 9分咋>_< mok大笑! 拎得2分嬲到渣摷張紙 低能xd

數學無師自通失敗>^< 最尾唔識 我諗冇10分是基本.. 唉 UT後又聽唔到書 吹水~

哇..... 佢都有仔.. 葡萄囉哈哈(H)! PE 教新step,GD!! 好好玩哈哈

lunch cell~ econ...訓到不醒人事 簡直mak唔大隻眼望野 一分鐘書都聽唔到sosad- -

個位太隱蔽- - 乜都聽唔入耳 HATE>_< music李sir不在~ 4B上堂 GD! 做晒D hw

放學做社.......... 好勁啊我地!!!!!! 竟然一日扎晒一箱草球0[]0 強到你!!!!^^

哈哈好正啊 扎到kai晒D人 btw唱UNITY D歌, 笑晒:D:D:D

衝刺到7點~~ so gd>V< 好忐忑啊! 下星一真係好唔想去啦啦隊訓練班 其實係好想睇班籃大戰!

我都知咁好衰...... 好想同包包講 但講唔出口>^< 自私的請求>_< 改期啦(?)

好想睇4B4E大戰 真係好好好唔想錯過 甚至唔去啦啦隊訓練班- -  鬼叫我holdT^T

OMG 點算好???? 明天SG! LAST CHANCE!!!!!

班籃加油!!!!

2011-03-14 09:04 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless


 2011 年 3 月 13 日  星期日


星6日好充實-v- 尋日同媽爸去維園行花市o no我憎其實- - 入場睇得一陣又走. 哎啊唔中意睇-_- 不過D花真係好令~

行左一個中 好多野食*o* 咁就走左... 之後再去MK 買唔成羽'茸' 逼死 好攰啊行左成日..... 番到大埔7點半 食埋飯換衫出去打波:D

講真今日幾孝順陪行左成日~ 不過我有發脾氣>_< so.................

打波打波打波 勁慘成日中心口- - 好鬼痛咯!! 哈哈尋晚練唔到D乜野 娖之又玩玩玩 等小明陣射好耐波~

btw尋晚個波狂sip住係個籃框到哈哈! 4D翻版xd 掟水樽都可掟落黎:o !

尾晚成日人比人傷害到哈哈! 等到小明番黎之後終於起程食到糖水(又食-_-)

XD!!! 方方土扮米奇老鼠XD!! 個個都以為係puihoXD 笑死真係堅似囉咩料!! 笑到失禮死人xd

個男人大聲叫人'啊嬸' 笑! 哎好似又cum棉枱左陣 好遲先黎野食! 米奇老鼠(y)哈哈哈哈哈

散~ 見到高佬 高到成個黑人咁夜晚見:o 仲有澎澎.. 哈哈 12點番到家~ 好攰~

今日10點起身 M痛= = 冇番教會 哇溫下數點知鋪鋪都唔識....

2點番choir 帶埋本野問數 btw好中意星日番choir囉:D 次次都傾到好high-V-

哈哈哈哈!!!! 3年後 puikwan不約而同地同另一個人..話我似新垣結衣>vvvv<

頂. 好開心囉!!!!哈哈哈哈哈!!!! (雖然佢補充左句:肥版-_-) 哈哈 有乜理由咁岩先 不約而同地出自不同人口中呵呵

害我歡喜了好久呵呵呵呵 之後- - 有人話我似丫頭...(肥版) 唔似- -!

high high~~ 4點半放~ 去M記傾數 巧遇娟子0[]0 搞生日會:) 好有緣!

睇佢地班人玩得好開心~~ 我都諗住copy整一個XD just想想XD 可以自己搞囉btw:D

6點走人! 笑死!!!!! 有隻狗勁淫XD 聞令女裙底我笑死!!!! 連見2隻八哥 個樣一隻蠢過一隻!! XD我笑死!!!!

真係好蠢啊佢地D樣>VVVV< 好鬼好笑!!!!! 勁得意哈哈哈哈!!!! 蠢樣八哥哈哈!

好開心咁番家. math- -  冇聽過書 冇頁明- - BYE:S

2011-03-13 08:52 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 ♥♥ Loveless