2011暴走元旦哈哈 特別開始 平安歸來係第一份禮物^_^
31/12/10. 一大早已有成班人在我家,~.~ 食埋2010最後一個lunch,3點幾出去
開頭得我文軒黃少3條友買野,唔夠手唔夠錢.call埋yanny&煒:D 哈哈笨&c暴走買包:D
入到去仲有僅餘既爐~ 冇腸仔既不完整BBQ~.~ 開始燒燒燒,我BBQ技術差左好多- -不是生就是熟爛了
傾下自high下起哄(xd)下~ 之後玩come綿枱.耳好激動哈哈 好差啊最尾輸死 玩3副牌:D
9條友BBQ,人唔多唔少,不錯:) 我仲記得全晚狂中伏 死honey>o< 啊,蜜糖好似鼻涕!!!:D
哈哈哈哈~~~~玩到10點幾轉game. 哇!!!做左樣好開心既事, 煒見到有令仔勁想一齊燒,雖然我都OKxd
後尾又比左D野食婆婆~ 又讓爐比人 哇婆婆好多謝我地,講真真係好開心咯xd
之後玩鬥快嗌名~ xd我地贏! 我記得啦仲有黃少跳鋼管舞:D 好似傻仔樹熊哈哈哈!! 正:D
仲有~方&欣:D 飲左4罐可樂- -.... 11點10! 衝上大壩!!!! 哇開段勁恐怖- - 嚇死囉又暴走XD
開始好多燈,好令~~~~~ 都幾多人!!! 倒數!!woo~ 大嗌願望! 格離班人old news喎XD 慢幾min既xd
之後~ 訓係堤上看星... 真係好令好令, 第一次~ 天好美! 2011啊^o^
之後狂十連拍,chock到麻木哈哈 11條友擠埋一齊.哈!!!!
好正影相,1點幾落壩出去. 痴線...冇車-_-
開始我地2011第一個暴走!!!!!!!!! 雖然有諗過冇9個字出唔到去- -預左..
但行左半個中,漸漸行到傻咁xd 哈哈....開頭仲有幾班人.. 行到得番我地- - so........
XD冇盡頭啦總之~~ 完全冇的士.後尾有的士終於 上左5個. me~
多謝晒其餘既6個>"< 我唔會忘記2011既暴走咖!!!! 搭車5min=行既15min.. 辛苦晒..
番到家2點5 沖涼 訓教~
哈,諗番1月1既暴走,special~
2011,HELLO!!! 2010 掰掰啦!!
Let's go! (煒xd)
啊仲有你尋晚笑死我:D:D醉酒佬哈哈哈!!! 我頂~哈哈哈:D
祝福!!!!!!!!!