| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
| 2007-08-29 |
今朝同曉羚and賢出沙田唱k,,,正~有buffet食>﹏<!!
我地食野多過唱歌....大房變細房....冇隱~!!
唱完,,,行下,,,去買野
多謝賢請我地飲野~kaka!!!
哈哈~我同賢係度玩....點知~佢仆左o係地下到喎..笑死我~!!哈哈哈哈>v<!!!!
有人話會記住我喎~幾好丫,,,有人記得我~!!kaka
之後去左機鋪...第一次真係去打機~
好玩好玩~!!!之後送曉羚搭巴士搵人,,,
我同賢繼續去機鋪打機.....今日哂左好多錢-.-"
then去左m記坐陣,,,等曉羚and司徒黎,,
今晚約左小學同學出黎打邊爐,,,,十六個人~!!
今次都算係齊人,,不過仲有幾個冇黎,,
最初都冇乜話題,,,後尾,,,傾得好開心^^
燕玲好得意~哈哈!!!
之後老公黎接我返屋企,,,,我同佢又癲左,,,,好開心~哈哈!!
今日過得真係開心~
好開心好開心好開心~>.<!!
終於搵到我隻鈪喇~我要快d買左佢,,,唔可以俾人買左牙>...<" |
| 刊登時間︰2007-08-30 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| 2007-08-28 |
今日真係開心~
又可以見到曉羚>333<!!
佢返完學校,我陪佢食lunch...點知果間野十二點先開~
我地行下先....
傾計傾計....又去搵牙媽一齊傾~
食完野,,曉羚上左黎我屋企一陣,,,彈琴~^^
之後返屋企瞓教~
好肚痛好肚痛好肚痛好肚痛好肚痛好肚痛好肚痛>"<
為何只有別人才明白我
為何對住人地就會講得出,,對住你就講唔出,,係唔識講,唔想講
為何拍拖會有咁多怨氣,,,我點解要喊牙?
|
| 刊登時間︰2007-08-28 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
| 2007-08-24 |
點解個問題成日都係我度
我知自己係有好多缺點
但你很完美嗎?
係咪覺得自己咩都好好?
好多野我都唔想講,,,過左去就算
我同你真係好唔夾,,,,
你覺得一有問題應該拎出黎講,,,
但我就係一個逃避問題,,,唔想煩,,,,乜都唔想諗
鍾意乜都唔諗既人黎,,,,
有野煩就乜都唔知...
算啦.....唔想講喇....
|
| 刊登時間︰2007-08-24 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 87 | »
|