噚日考eng oral.....死了,唉唉唉~~~
考完同曉羚民頌去左旺角青葉食buffet,,,正正正~~~
十二點幾返到反到黎,,,食到超級飽~~~
今日約左好耐冇見既家宜^^
佢陪我去旺角睇鞋
咁耐冇見,我地不停係咁傾,真開心^^
順便搵工,搵左兩間,
其中一間叫我地星期二見工
俾兩個鍾我地即場試下賣野黎面試,好驚...."
唉....仲未買到鞋....喜歡的卻沒有碼.....
為何這麼難找一對高跟鞋??
今日去左曉羚間鋪幾次,逗留左好耐
五點幾等民頌黎俾野我,,,,then同埋家宜3個人去左cafe飲野
返到屋企...收到學校封信
咦@@有獎拎喎竟然~~~~!!
中五學科獎(視覺藝術),,,,,,,,驚訝-口-"
明天一個月的大日子,,,不知如何地渡過呢~"~
但亦是父親節,,,希望過得開開心心啦>333< |