myvmiyavi
暱稱: ×◆* 我笠仔雅ˇ愛羅武雅¢★ // ψ
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-30
2008-07-28
2008-07-12
2008-07-08
2008-07-07
文章分類
全部 (435)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
arhi
韻儀
My xanga
tampo
wing e
小熊(慧慧)
牙赤
司徒
家宜
許聰
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


2007-07-14

今朝六點半起身,,,,七點半出門口

因為買左哈利波特8:30早場既飛

第一次咁早起身去睇戲-.-"

我地遲左十分鐘入場,,,,朗豪坊D鋪都未開

個商場超級靜....

曉羚睇睇下瞓著左,,,,我就愈睇愈精神

梗係啦,,,我等左上映好耐架喇....

真係好好睇牙~!!!睇完曉羚仲問我邊個係佛地魔....哈~!!

 

之後行左陣,,,陪曉羚開鋪

好肚痛....個頭又痛.....好辛苦

2:00我自己搭車返去,,,,,係火車度瞓著左

然後慢慢行返屋企........瞓覺zZZ

刊登時間︰2007-07-15 12:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


2007-07-13

十點同曉羚出左太子

因為約左牙赤十一點

聽升學既野....點知..條友臨時唔得閒-.-"

唯有聽住牙赤講下d課程啦....

講到有d心旭添.....

係果度坐到十二點走人

陪曉羚開鋪,,,牙比黎左

又多一個人唔使返工

唉....d人有工都唔返,,,,,,,

我好想好想有工返...............

 

倒數四日

刊登時間︰2007-07-13 07:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


2007-07-12

朝早代牙媽帶牙妹見家長.....

第一次牙~!!大個女牙...kaka~!

同牙妹食完野出左旺角覆診

oh,,,,報告出左了

我的聽覺不正常>"<

正常的聽覺是25,,,,,我左耳30,右耳27-.-"

又要食藥>"<四個月後又要回來覆診.....

 

約左頌,曉羚,牙比唱k buffet,,,,HAPPY

唱得果3粒鍾,,,太少了太少了>.<

唱完行左陣,,,去左上水食糖水

我同頌都癲左,,,四個係咁笑....好白痴

今日過得好開心牙^^

 

還有5日便到十七號,,,2個月了

夜晚同頌太癲喇.....你快D食藥啦....

如果唔係俾牙媽帶入青山牙......KAKA~!!

刊登時間︰2007-07-12 11:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


2007-07-11

我好似感冒了....

今朝同曉羚AND禮賢唱K

開心開心^^

佢地兩個都整親隻腳....走得十分媛慢

希望你地快D好返啦....

 

整日都陪曉羚睇鋪

同禮賢係度玩...好搞笑~!!!

D客都好似被我地趕走左咁-.-"

 

唉....榮返工果間野唔請人喇....

我太遲去見喇.....唉.....

 

怎麼辦?!沒錢不能去玩......~"~

依家好想搵到一份工牙.....請我啦請我啦>"<

 

哈...心理測驗....

我係司徒佩服既人,,,,

  係牙赤的未來老婆?!哈哈~!!!

 

刊登時間︰2007-07-11 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


2007-07-10

今朝同頌,曉羚,牙比...四個去海聯飲茶

沒想像中那麼開心

 

租了漫畫回家看

但還未有心情看

 

這排真的發生了很多很多的事

 

呢幾晚都咳到瞓唔到...好辛苦

依家仲好似作感冒-.-"

刊登時間︰2007-07-10 10:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]